abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130430054
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...
Het boeit niemand wat jij vindt en waar jij op geilt.
pi_130430064
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef Blondje_93 het volgende:
omg, heeft vigen98 je dit aangepraat? dat jij op jongens valt is gewoon je gevoel en heeft niks met je omgeving en indrukken te maken
Nee, wie is dat ook alweer?
pi_130430084
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef karr-1 het volgende:
Het maakt niet uit op wie of wat je valt, zolang je je er maar goed bij voelt.
Ik voel me helemaal niet goed bij het hele homo gebeuren, ook nooit gedaan.
pi_130430094
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:34 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

Als zo een chick op je komt zitten en je krijgt een stiffa weet je toch gelijk dat je hetero bent of niet
:') Je kan gewoon zelf bepalen bent of je homo bent of niet zonder hoeren te neuken of zo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:42:26 #35
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130430281
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

:') Je kan gewoon zelf bepalen bent of je homo bent of niet zonder hoeren te neuken of zo.
Het begint toch met twijfels, het is niet in een keer zo van ja ik ben homo.
Wie had het over hoeren en neuken? Ik had het over strippers.
Centrum van het universum ben ik..
pi_130430314
Wie ik trouwens al als jong kind echt aantrekkelijk vond (en nu nog) is Liam Neeson. Lijkt me niet echt een typische keus voor een kind. Klinkt vooral naar een vader complex, iets waar ik nu ook heel erg last van heb.

Zo was er ook een vader van een meisje uit m'n klas waar ik vaak seksuele dromen over had.

Als ik daaraan terug denk lijkt het er gewoon op alsof mijn totaal seksuele gerichtheid op mannen voortkomt uit dat vadercomplex.
pi_130430452
Aangeboren. Zeker weten.

Ik ken een jongetje van nu 6 jaar en dat is al zo duidelijk een homootje in de dop. (Ja sorry hoor.)

Voorheen ging hij altijd janken als je een grapje met hem uithaalde.
Hij huilt sowieso heel snel, is dus geen stoer jochie.
En als ie huilt, huilt ie als een meisje. (Het is echt gillen. :'))
En het is het type jongetje waar stoere jongens overmacht over hebben. En dat hij doet wat ze zeggen.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:50:20 #38
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130430526
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Aangeboren. Zeker weten.

Ik ken een jongetje van nu 6 jaar en dat is al zo duidelijk een homootje in de dop. (Ja sorry hoor.)

En het is het type jongetje waar stoere jongens overmacht over hebben. En dat hij doet wat ze zeggen.
heb er hier ook zo een in de buurt wonen, echt een huppelkutje, letterlijk, die huppelt altijd rond en loopt met een hoog stemmetje te zingen, moet me dan echt altijd inhouden
Centrum van het universum ben ik..
pi_130430586
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:42 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

Het begint toch met twijfels, het is niet in een keer zo van ja ik ben homo.
Wie had het over hoeren en neuken? Ik had het over strippers.
Enige reden dat het met twijfels begint is omdat er in deze samenleving niet normaal na gedacht word en hetero zijn normaal is en als je homo bent anders bent.

TS, Je word geboren als homo.
Ikzelf ben in een omgeving opgegroeid waar mensen geloven in "god".
Gelukkig heb ik normale ouders die het niet erg vinden of ik homo ben of niet.
Terwijl de rest van mijn familie eigenlijk niets heeft met homo's en eigenlijk het liefst ook niet in de familie heeft zitten.
Heb ik even nieuws voor ze :')
Je opvoeding etc. heeft niks te maken met je seksuele voorkeur dit is gewoon vanaf de geboorte bepaald.
pi_130430683
Een vader missen :')

Zal vast door de anabolen komen dat je zo weinig testosteron in je lichaam hebt ;(
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:55:30 #41
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130430722
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.
waarom hecht jij waarde op welk geslacht je valt?

_O-
pi_130430787
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

_O-
Nogal belangrijk wil je gelukkig worden met de juister persoon he }:|
pi_130430820
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Aangeboren. Zeker weten.

Ze kent één nichtje in de dop, en dat is het bewijs voor het feit dat homoseksualiteit aangeboren is :')

Ik was bepaald geen huilkind. Het een heeft niks met het ander vandoen.

Zoals m'n TT zegt: alleen aangeboren of soms ook aangeleerd?

Dat homoseksualiteit in veel gevallen aangeboren is ontken ik ook niet, maar wat ik me afvraag is of er niet ook gevallen zijn waarbij dit niet het geval is.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:58:53 #44
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130430849
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Fritter het volgende:

[..]

Nogal belangrijk wil je gelukkig worden met de juister persoon he }:|
mijn geluk is niet afgehankelijk van het geslacht van mijn peers :')
pi_130430866
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

mijn geluk is niet afgehankelijk van het geslacht van mijn peers :')
Nou mijne wel hoor, zou niet gelukkig kunnen worden van een vrouw :9
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:59:51 #46
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130430872
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Ze kent één nichtje in de dop, en dat is het bewijs voor het feit dat homoseksualiteit aangeboren is :')

Ik was bepaald geen huilkind. Het een heeft niks met het ander vandoen.

Zoals m'n TT zegt: alleen aangeboren of soms ook aangeleerd?

Dat homoseksualiteit in veel gevallen aangeboren is ontken ik ook niet, maar wat ik me afvraag is of er niet ook gevallen zijn waarbij dit niet het geval is.
dan draaien we het om

ts weet verdomme NIETS van algemeen bekende feiten en doet alsof WIJ het bewijs voor zijn ongeloof moeten leveren :')
pi_130430884
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

_O-
Jochie, ga ergens anders leuk doen met je onnozele vraagjes :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:01:03 #48
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130430914
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Jochie, ga ergens anders leuk doen met je onnozele vraagjes :')
Dit topic, gezien de OP, leek mij daar een prima speeltuin voor :W
pi_130431149
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dit topic, gezien de OP, leek mij daar een prima speeltuin voor :W
Sowieso een kansloze user jij.
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:14:41 #50
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130431311
quote:
13s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Sowieso een kansloze user jij.
goede onderbouwing

10/10
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:47:56 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130432242
Ik weet t niet. Denk dat t meestal wel zo is, maar dat t ook wel aangepraat/overdreven gestimuleerd kan worden.

Overigens snap ik de link met een transgender niet zo.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130432334
Aangeboren
  zondag 25 augustus 2013 @ 01:12:57 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130432970
Beetje suf gelul hier, allemaal van de vreselijke politiek correcte Nederlandse media. Je mag niets meer zeggen anders kunnen mensen zich beledigd voelen. Vooral doen wat goed voelt... :N

Als homo geboren worden is uiteraard een feit, hebben we allemaal gezien en ze bestaan al heel lang. Je ziet het ook in het dierenrijk. Ik las vorige week nog een studie met een tweeling waardoor "geboren als een homo" dus niet altijd van toepassing is. Kinderen die zijn misbruikt kunnen ook homo worden, of nog erger pedoseksueel. Er zit ook veel troep in ons voedsel, bisphenol A zit in plastic en lijkt op een vrouwelijk hormoon. Soja hetzelfde verhaal, misschien zijn Aziaten daarom zo klein. Daarnaast is cultuur ook heel belangrijk. In het westen is de cultuur erg verwijfd geworden en zie je homoseksualiteit overal op tv tot aan het irritante aan toe. Dan moet je niet gek kijken als mensen zich zo gaan gedragen want anders zou je ook geen advertenties kunnen verkopen als je mensen niet kunt beïnvloeden.

Als je er verder niet zo goed bij voelt vooral niet doen. Zoiets kun je dus nooit terugdraaien. Het is ook een stuk minder gezond zo'n homo levensstijl. Mensen hebben de raarste fantasieën door jeugdtrauma's, fantasieën moeten vaak ook fantasieën blijven.

Maar de horde homo's worden altijd gelijk boos als je niet zegt dat het allemaal doodnormaal is. Dat we na 1 generatie uitsterven zegt wel iets over hoe normaal het allemaal is ;)
  zondag 25 augustus 2013 @ 01:15:32 #54
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_130433043
Sowieso niet aangeboren
Haha gay!
pi_130433638
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef monkeybrain het volgende:
In het westen is de cultuur erg verwijfd geworden en zie je homoseksualiteit overal op tv tot aan het irritante aan toe.
Want elke homo is verwijfd.

quote:
99s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:15 schreef SchavuitPiet het volgende:
Sowieso niet aangeboren
Meer research gaan doen jij ;)
pi_130433784
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef Blondje_93 het volgende:
omg, heeft vigen98 je dit aangepraat? dat jij op jongens valt is gewoon je gevoel en heeft niks met je omgeving en indrukken te maken
hoooo ik heb hem helemaal niks wijs gemaakt hoor :)
pi_130433808
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef monkeybrain het volgende:
Beetje suf gelul hier, allemaal van de vreselijke politiek correcte Nederlandse media. Je mag niets meer zeggen anders kunnen mensen zich beledigd voelen. Vooral doen wat goed voelt... :N

Als homo geboren worden is uiteraard een feit, hebben we allemaal gezien en ze bestaan al heel lang. Je ziet het ook in het dierenrijk. Ik las vorige week nog een studie met een tweeling waardoor "geboren als een homo" dus niet altijd van toepassing is. Kinderen die zijn misbruikt kunnen ook homo worden, of nog erger pedoseksueel. Er zit ook veel troep in ons voedsel, bisphenol A zit in plastic en lijkt op een vrouwelijk hormoon. Soja hetzelfde verhaal, misschien zijn Aziaten daarom zo klein. Daarnaast is cultuur ook heel belangrijk. In het westen is de cultuur erg verwijfd geworden en zie je homoseksualiteit overal op tv tot aan het irritante aan toe. Dan moet je niet gek kijken als mensen zich zo gaan gedragen want anders zou je ook geen advertenties kunnen verkopen als je mensen niet kunt beïnvloeden.

Als je er verder niet zo goed bij voelt vooral niet doen. Zoiets kun je dus nooit terugdraaien. Het is ook een stuk minder gezond zo'n homo levensstijl. Mensen hebben de raarste fantasieën door jeugdtrauma's, fantasieën moeten vaak ook fantasieën blijven.

Maar de horde homo's worden altijd gelijk boos als je niet zegt dat het allemaal doodnormaal is. Dat we na 1 generatie uitsterven zegt wel iets over hoe normaal het allemaal is ;)
zie je zelf niet in hoe inconsistent on onlogisch je redeneert ? :{ kinderen worden homo omdat ze seksueel misbruikt zijn? wtf.. dat soort beweringen zijn al zeker minstens 50 jaar grondig weerlegd. aziaten zijn klein (en homoseksueel?) vanwege soja consumptie ? 8)7 newsflash voor je: hormonen hebben geen enkele invloed op je geaardheid. je kan jezelf volpompen met testosteron of oestrogenen, maar het gaat niks veranderen (behalve dan je libido, gezondheid en geestelijke gesteldheid).
..///
  zondag 25 augustus 2013 @ 02:23:42 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_130434005
Kan aangeleerd worden. Maar uiteindelijk winnen toch echt de genen en de embryonale ontwikkeling.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 25 augustus 2013 @ 02:31:24 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130434058
Net bedachte theorie:

Seksualiteit is niet zwart/wit. Een man kan bijv voor 95% op vrouwen, maar heeft wel een kleine behoefte aan vrouwen. Als dat bijv 70/30 is dan zou die 30% misschien door stimulatie van homoseksualiteit wat meer naar voren kunnen treden.

Dat zou een combinatie van biologisch en sociale oorzaken mogelijk maken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130434242
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 02:23 schreef Fir3fly het volgende:
Kan aangeleerd worden. Maar uiteindelijk winnen toch echt de genen en de embryonale ontwikkeling.
Niemand die mij kan aanleren om hetero te zijn hoor, en niemand die mij aangeleerd heeft homo te zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')