Het boeit niemand wat jij vindt en waar jij op geilt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...
Nee, wie is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef Blondje_93 het volgende:
omg, heeft vigen98 je dit aangepraat? dat jij op jongens valt is gewoon je gevoel en heeft niks met je omgeving en indrukken te maken
Ik voel me helemaal niet goed bij het hele homo gebeuren, ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef karr-1 het volgende:
Het maakt niet uit op wie of wat je valt, zolang je je er maar goed bij voelt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:34 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Als zo een chick op je komt zitten en je krijgt een stiffa weet je toch gelijk dat je hetero bent of niet
Het begint toch met twijfels, het is niet in een keer zo van ja ik ben homo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]Je kan gewoon zelf bepalen bent of je homo bent of niet zonder hoeren te neuken of zo.
heb er hier ook zo een in de buurt wonen, echt een huppelkutje, letterlijk, die huppelt altijd rond en loopt met een hoog stemmetje te zingen, moet me dan echt altijd inhoudenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Aangeboren. Zeker weten.
Ik ken een jongetje van nu 6 jaar en dat is al zo duidelijk een homootje in de dop. (Ja sorry hoor.)
Voorheen ging hij altijd janken als je een grapje met hem uithaalde.
Hij huilt sowieso heel snel, is dus geen stoer jochie.
En als ie huilt, huilt ie als een meisje. (Het is echt gillen.)
En het is het type jongetje waar stoere jongens overmacht over hebben. En dat hij doet wat ze zeggen.
Enige reden dat het met twijfels begint is omdat er in deze samenleving niet normaal na gedacht word en hetero zijn normaal is en als je homo bent anders bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:42 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Het begint toch met twijfels, het is niet in een keer zo van ja ik ben homo.
Wie had het over hoeren en neuken? Ik had het over strippers.
waarom hecht jij waarde op welk geslacht je valt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.
Nogal belangrijk wil je gelukkig worden met de juister persoon hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom hecht jij waarde op welk geslacht je valt?
Ze kent één nichtje in de dop, en dat is het bewijs voor het feit dat homoseksualiteit aangeboren isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Aangeboren. Zeker weten.
Ik ken een jongetje van nu 6 jaar en dat is al zo duidelijk een homootje in de dop. (Ja sorry hoor.)
Voorheen ging hij altijd janken als je een grapje met hem uithaalde.
Hij huilt sowieso heel snel, is dus geen stoer jochie.
En als ie huilt, huilt ie als een meisje. (Het is echt gillen.)
En het is het type jongetje waar stoere jongens overmacht over hebben. En dat hij doet wat ze zeggen.
mijn geluk is niet afgehankelijk van het geslacht van mijn peersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nogal belangrijk wil je gelukkig worden met de juister persoon he
Nou mijne wel hoor, zou niet gelukkig kunnen worden van een vrouwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mijn geluk is niet afgehankelijk van het geslacht van mijn peers
dan draaien we het omquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ze kent één nichtje in de dop, en dat is het bewijs voor het feit dat homoseksualiteit aangeboren is
Ik was bepaald geen huilkind. Het een heeft niks met het ander vandoen.
Zoals m'n TT zegt: alleen aangeboren of soms ook aangeleerd?
Dat homoseksualiteit in veel gevallen aangeboren is ontken ik ook niet, maar wat ik me afvraag is of er niet ook gevallen zijn waarbij dit niet het geval is.
Jochie, ga ergens anders leuk doen met je onnozele vraagjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom hecht jij waarde op welk geslacht je valt?
Dit topic, gezien de OP, leek mij daar een prima speeltuin voorquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jochie, ga ergens anders leuk doen met je onnozele vraagjes
Sowieso een kansloze user jij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dit topic, gezien de OP, leek mij daar een prima speeltuin voor
goede onderbouwingquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Sowieso een kansloze user jij.
Want elke homo is verwijfd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef monkeybrain het volgende:
In het westen is de cultuur erg verwijfd geworden en zie je homoseksualiteit overal op tv tot aan het irritante aan toe.
Meer research gaan doen jijquote:
hoooo ik heb hem helemaal niks wijs gemaakt hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef Blondje_93 het volgende:
omg, heeft vigen98 je dit aangepraat? dat jij op jongens valt is gewoon je gevoel en heeft niks met je omgeving en indrukken te maken
zie je zelf niet in hoe inconsistent on onlogisch je redeneert ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef monkeybrain het volgende:
Beetje suf gelul hier, allemaal van de vreselijke politiek correcte Nederlandse media. Je mag niets meer zeggen anders kunnen mensen zich beledigd voelen. Vooral doen wat goed voelt...![]()
Als homo geboren worden is uiteraard een feit, hebben we allemaal gezien en ze bestaan al heel lang. Je ziet het ook in het dierenrijk. Ik las vorige week nog een studie met een tweeling waardoor "geboren als een homo" dus niet altijd van toepassing is. Kinderen die zijn misbruikt kunnen ook homo worden, of nog erger pedoseksueel. Er zit ook veel troep in ons voedsel, bisphenol A zit in plastic en lijkt op een vrouwelijk hormoon. Soja hetzelfde verhaal, misschien zijn Aziaten daarom zo klein. Daarnaast is cultuur ook heel belangrijk. In het westen is de cultuur erg verwijfd geworden en zie je homoseksualiteit overal op tv tot aan het irritante aan toe. Dan moet je niet gek kijken als mensen zich zo gaan gedragen want anders zou je ook geen advertenties kunnen verkopen als je mensen niet kunt beïnvloeden.
Als je er verder niet zo goed bij voelt vooral niet doen. Zoiets kun je dus nooit terugdraaien. Het is ook een stuk minder gezond zo'n homo levensstijl. Mensen hebben de raarste fantasieën door jeugdtrauma's, fantasieën moeten vaak ook fantasieën blijven.
Maar de horde homo's worden altijd gelijk boos als je niet zegt dat het allemaal doodnormaal is. Dat we na 1 generatie uitsterven zegt wel iets over hoe normaal het allemaal is
Niemand die mij kan aanleren om hetero te zijn hoor, en niemand die mij aangeleerd heeft homo te zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:23 schreef Fir3fly het volgende:
Kan aangeleerd worden. Maar uiteindelijk winnen toch echt de genen en de embryonale ontwikkeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |