Het beste is om de slechte kanten te onderdrukken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef sjeksmine het volgende:
[..]
Zeg niet dat je van jezelf moet houden. Zeg dat je er het beste van moet maken.
Ik denk eerlijk gezegd dat als je dat doet dat je aan de gang blijft gaan met je gevoelens. Schiet ook geen donder op. Als ik jou was zou ik het gewoon onder ogen komen, leuk of niet leuk, maar dan ben je er waarschijnlijk ook gewoon vanaf.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Het beste is om de slechte kanten te onderdrukken.
Heb ik al een poging gegeven, maar dat werkt ook niet. En ik ben gewoon totaal verward.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef sjeksmine het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat als je dat doet dat je aan de gang blijft gaan met je gevoelens. Schiet ook geen donder op. Als ik jou was zou ik het gewoon onder ogen komen, leuk of niet leuk, maar dan ben je er waarschijnlijk ook gewoon vanaf.
Hulp zoeken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Heb ik al een poging gegeven, maar dat werkt ook niet. En ik ben gewoon totaal verward.
NONSENSquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:44 schreef wiskundenoob het volgende:
90% aangeleerd gedrag. Als je seksuele gevoelens hebt tov je eigen geslacht dan is er iets mis met je. Blijkbaar zie je de man van je dromen als vrouw aan. Dat is ook niet echt wonderbaarlijk, aangezien de mannen tegenwoordig nog strakker dan de vrouwen kleden en met alle overige vrouwelijke trekjes zijn het net vrouwen! Oh, en de media zorgt er ook nog eens voor dat het volstrekt normaal is om een homo te zijn. Preutse gedoe van tegenwoodig zorgt ervoor dat mannen van elkaar opgewonden worden. Ipv broederschap ontstaat er liefdesrelatie.
Jouw probleem is niet je geaardheid, maar je zelfbeeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Omdat ik een mislukking ben, en ik nooit zal accepteren hoe ik ben.
Er zijn gewoon een paar dingen met mij misgegaan in de baarmoeder, en weten dat je het eindproduct bent van die missers... Ik had nooit willen zijn wie ik ben.
Ik heb een prima zelfbeeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Jouw probleem is niet je geaardheid, maar je zelfbeeld.
Werkelijk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb een prima zelfbeeld.
... en toen werd je wakker?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:44 schreef wiskundenoob het volgende:
90% aangeleerd gedrag. Als je seksuele gevoelens hebt tov je eigen geslacht dan is er iets mis met je. Blijkbaar zie je de man van je dromen als vrouw aan. Dat is ook niet echt wonderbaarlijk, aangezien de mannen tegenwoordig nog strakker dan de vrouwen kleden en met alle overige vrouwelijke trekjes zijn het net vrouwen! Oh, en de media zorgt er ook nog eens voor dat het volstrekt normaal is om een homo te zijn. Preutse gedoe van tegenwoodig zorgt ervoor dat mannen van elkaar opgewonden worden. Ipv broederschap ontstaat er liefdesrelatie.
Maar je vindt iets wat onlosmakelijk verbonden is met jezelf maar niets. Hoe rijm je dat met een goed zelfbeeld?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zeker. Ik zie de dingen vrij helder. Mijn zelfinzicht zit wel goed.
Die van mij is kristalhelderquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zeker. Ik zie de dingen vrij helder. Mijn zelfinzicht zit wel goed.
Wat is er mis met mijn zelfinzicht? Ik zie toch in wat er aan mezelf en m'n gedrag mankeert. Dat noem ik inzicht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef erodome het volgende:
Ik denk niet dat het goed zit met je zelfbeeld en ook niet goed met je zelfinzicht, wel dat je een bepaald beeld hebt van jezelf, maar niet dat dat het goede beeld is, zeer zeker niet het beeld dat je verder gaat helpen in je persoonlijke groei.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |