Dat is dan gelukkig ook niet zo. Maar ik snap dan niet waarom mensen zeiken over homoseksualiteit, het is niet alsof het een bedreiging voor de mensheid is of zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:04 schreef kristalhelder het volgende:
Homoseksualiteit is natuur, maar het zou een catastrophe voor de mens zijn als er alleen maar homo's waren
Het is niet besmettelijk, dus nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dan gelukkig ook niet zo. Maar ik snap dan niet waarom mensen zeiken over homoseksualiteit, het is niet alsof het een bedreiging voor de mensheid is of zo.
die zat bij mij op de basisschool maar die was wel echt in alles heel meisjesactigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef Pap89 het volgende:
Denk dat het tegenwoordig bij de "jeugd" nog wel eens een gevalletje kan zijn van aangeleerd zijn.
Keer bij de taarten van Abel,
Jongen die al vanaf zijn 4-5de levensjaar als meisje werd behandeld "Ja want hij hield van verkleden"
Dus op z'n 12-13 al wist dat hij helemaal omgebouwd wilde worden.
Z'n moeder leek het al die tijd wel erg mooi te vinden
Nu is dit geen homoseksualiteit, maar het lijkt mij iig wel mogelijk dat niet alles aangeboren is.
Gezien het feit dat de kans daarop gewoon weg nul is, is dat een stompzinnige opmerking om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:04 schreef kristalhelder het volgende:
Homoseksualiteit is natuur, maar het zou een catastrophe voor de mens zijn als er alleen maar homo's waren
De samenleving begint wel steeds meer met homo's gevuld te rakenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de kans daarop gewoon weg nul is, is dat een stompzinnige opmerking om heel eerlijk te zijn.
Om deze uitspraak te onderbouwen heb jij natuurlijk glasheldere cijfers van ipv enkel wat suggestieve persoonlijke ervaringen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
De samenleving begint wel steeds meer met homo's gevuld te raken
Nee eigenlijk niet, het heeft ook niet echt mijn interesse waarvoor ik naar cijfers zal kijken. Ik baseer die uitspraak op wat ik in real life en op fok aan verandering ziequote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Om deze uitspraak te onderbouwen heb jij natuurlijk glasheldere cijfers van ipv enkel wat suggestieve persoonlijke ervaringen?
Dat steeds meer homo's open zijn over hun geaardheid betekent niet dat er meer homo's zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:09 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, het heeft ook niet echt mijn interesse waarvoor ik naar cijfers zal kijken. Ik baseer die uitspraak op wat ik in real life en op fok aan verandering zie
Ja, dat zeg ik, suggestieve persoonlijke ervaringen. Lang niet zo interessant dan je wellicht zou hopen. Of zeg maar, niet interessant.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:09 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, het heeft ook niet echt mijn interesse waarvoor ik naar cijfers zal kijken. Ik baseer die uitspraak op wat ik in real life en op fok aan verandering zie
Maar wel dat er steeds meer homostellen gaan bestaan omdat ze er open over durven te zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat steeds meer homo's open zijn over hun geaardheid betekent niet dat er meer homo's zijn.
Nou meid, het is toch wat. En die homostellen, dat waren dan vroeger twee hetero's geweest of zo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:29 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Maar wel dat er steeds meer homostellen gaan bestaan omdat ze er open over durven te zijn
Ze deden wel alsof ja. Ik zeg ook niet tegen homo's te zijn, ik noem alleen maar feiten opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou meid, het is toch wat. En die homostellen, dat waren dan vroeger twee hetero's geweest of zo?
Dan waren het nog wel gewoon homo's, het is geen keuze of zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:31 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ze deden wel alsof ja. Ik zeg ook niet tegen homo's te zijn, ik noem alleen maar feiten op
Klopt, geen keuze, maar ik bedoel daarmee te zeggen dat er toen nog niet zoveel homostellen waren, gwn een feitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan waren het nog wel gewoon homo's, het is geen keuze of zo.
Nu weer homostellen. Het enige feit wat in dit topic te ontdekken is, is dat jij claimde dat er steeds meer homo's in de maatschappij kwamen en dit is gewoon weg niet het geval.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Klopt, geen keuze, maar ik bedoel daarmee te zeggen dat er toen nog niet zoveel homostellen waren, gwn een feit
Onzinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
De samenleving begint wel steeds meer met homo's gevuld te raken
Vreemd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef raptorix het volgende:
Ik ben qua relatie homo, maar qua seks hebben vrouwen mijn voorkeur, maar ik heb er nooit mee geworstelt, en doe gewoon lekker wat ik wil. Overigens zie ik mezelf meer als homo dan als hetro, gewoon een gevoelskwestie.
Ik word veel minder makkelijk verliefd op mannen, op vrouwen wel, maar ik kan prima een relatie hebben zonder verliefd te zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:21 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Vreemd.
Dus je wordt verliefd op mannen maar hebt liever seks met vrouwen..?
Waarom zou je een relatie willen zonder verliefd te zijn? Kun je geen vrouw meekrijgen en bij gebrek aan beter dan maar met een vent?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik word veel minder makkelijk verliefd op mannen, op vrouwen wel, maar ik kan prima een relatie hebben zonder verliefd te zijn.
Ik ben nooit snel verliefd, het is wel dat ik heel veel voor iemand kan voelen. Overigens geen gebrek aan vrouwen of mannen, ik ga geen aantallen noemen, als je het wilt weten moet je maar een DM sturen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:25 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom zou je een relatie willen zonder verliefd te zijn? Kun je geen vrouw meekrijgen en bij gebrek aan beter dan maar met een vent?
Vast genoeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben nooit snel verliefd, het is wel dat ik heel veel voor iemand kan voelen. Overigens geen gebrek aan vrouwen of mannen, ik ga geen aantallen noemen, als je het wilt weten moet je maar een DM sturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |