Koop gelijk een paraplu zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
net nu ik boodschappen wil gaan doen gaat het regenen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Koop gelijk een paraplu zou ik zeggen.
sorryquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik haat het zo erg als mensen dat zeggen
Alsof iemand dat dacht
kom je thuis zijn ze allebei doodquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
Net bij m'n opa en oma langs geweest om die gedag te zeggen daar ik die een hele tijd niet meer ga zien. Viel me nog mee al was het wel kut natuurlijk.
Kan je ze niet even snel skype aanleren? Kan je contact houdenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
Net bij m'n opa en oma langs geweest om die gedag te zeggen daar ik die een hele tijd niet meer ga zien. Viel me nog mee al was het wel kut natuurlijk.
ja daaromquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kom je thuis zijn ze allebei dood
ga je dan even zuur
Nopequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je ze niet even snel skype aanleren? Kan je contact houden
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit er een week..
In een tent....
Jupquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh dus daarom stond op d'r Facebook: heeft een relatie
Ze is zwangerquote:
Jammer. Gun 't je welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Was het niet helemaal nee
[..]
Jij bent zwanger?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Was het niet helemaal nee
[..]
Komt vanzelf goed manquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ach ja, gewoon niet juiste tijd.
quote:
Een gevaarlijke bezigheid dusquote:
Beneden zitten is voor oude mensenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zat net voor het eerst in tijden beneden tv te kijken![]()
Keihard je matras neuken en vervolgens in je eigen zaad slapenquote:
Het is een keuzequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Keihard je matras neuken en vervolgens in je eigen zaad slapen
JR-Style-93 weet hier alles vanaf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Keihard je matras neuken en vervolgens in je eigen zaad slapen
I don't want to knowquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
JR-Style-93 weet hier alles vanaf.
ga je uit huis?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Volgende week gewoon thuis wierie roken. Mijn huis heuj
waarom niet nuquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Volgende week gewoon thuis wierie roken. Mijn huis heuj
Nee, mijn ouders zijn een week wegquote:
Gaan mijn ouders niet blij mee zijnquote:
jammerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan mijn ouders niet blij mee zijn
achtertuin daarvoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
binnen wiet roken vind ik altijd zo riskantdoe het ook niet want blijft altijd een geur hangen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een Anna Kendrick voor je topic
[ afbeelding ]
apparently not.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
iemand nog wat leuks te vertellen?
hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
apparently not.
Iemand nog iets leuks te vragen?
Waarom moet die foto nou net boven haar kont ophoudenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence erbij
[ afbeelding ]
Waz met jou?quote:
hoe heb je die gesloopt dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
Weet iemand een oplossing voor als je homebutton het niet meer doet op je mobiel?
Heh heh, heeft het ook eens doorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef xcachet het volgende:
VA heeft een zwak voor hipsters. Ha!
I´d plow her like a cornfieldquote:
mother of god.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je nog een CV wil maken, doe het zo:
[ afbeelding ]
oh noesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga me de hele avond vervelen
Weet nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hoe heb je die gesloopt dan?
nou meestal ga ik chillen met vrienden. maar omdat mijn vader op vakantie is chillen we nu in zijn huis (ja ik weetquote:
srs # fwp hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nou meestal ga ik chillen met vrienden. maar omdat mijn vader op vakantie is chillen we nu in zijn huis (ja ik weet) maar we moeten buiten roken bij hem en het regent en ik heb geen zin om elke keer in de regen te gaan staan als we bij andere vrienden wel gewoon binnen kunnen roken
Sorry hoor. Maar rokenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nou meestal ga ik chillen met vrienden. maar omdat mijn vader op vakantie is chillen we nu in zijn huis (ja ik weet) maar we moeten buiten roken bij hem en het regent en ik heb geen zin om elke keer in de regen te gaan staan als we bij andere vrienden wel gewoon binnen kunnen roken
of ik ga gewoon nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan rook je toch wat langer niet?
Denk niet dat die nu op Fok zittenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog iemand van hier op mysteryland te vinden?
hahaha lol !!!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef xcachet het volgende:
Baas komt de keuken binnen; "Ja nou, niet zo lopen kutten."
preciesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik snap niet wat er grappig aan is?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niet meer geweest, ben even kleren wezen halen!! Daarna uit eten en nu door naar het Café
sorry :squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik een beetje pissed omdat hier niemand is, maar ik ben er zelf ook nooit.
Ik neem gewoon pauze af en toe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog iemand van hier op mysteryland te vinden?
Jouw signature stoort mequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik neem gewoon pauze af en toe.
Diepe shitquote:
Ik ben aan het werk sukkelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:41 schreef grgr het volgende:
[..]
''M'n baaz''vind jij het leuk om gedomineerd te worden
?
Van wie ben jij de kloon?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:15 schreef grgr het volgende:
[..]
hoeveel kost dat nou, zo'n sessie met jou ?
gedraag jij je altijd als een mongool?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef grgr het volgende:
[..]
gaan gesprekken met jou altijd zo ?
redelijk vaak denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
gedraag jij je altijd als een mongool?
Nee joh. Onrealistisch. Maar fijn is het wel, zo vroeg al zo ver uitlopen op de degradatiekandidatenquote:
het zou me niets verbazen eredivisie is dit seizoen echt gewoon nog slechter dan het al was en zwolle heeft best een goede ploegquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Onrealistisch. Maar fijn is het wel, zo vroeg al zo ver uitlopen op de degradatiekandidaten
nee, ik kwam dus net thuis van een verjaardag, zouden nog uit gaan maar ik ging naar huis omdat ik teringveel keelpijn en longpijn had. dus ik zet even een kop thee, ter verzachting van keelpijn.quote:
Oei oei oei, brandwonden zijn noooooit fijn. Ik hoop dat het meevaltquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef msacras het volgende:
[..]
nee, ik kwam dus net thuis van een verjaardag, zouden nog uit gaan maar ik ging naar huis omdat ik teringveel keelpijn en longpijn had. dus ik zet even een kop thee, ter verzachting van keelpijn.
je raadt het al, thee over me heen. tering harde brandwonden, alles nat, alles kapot, godvergodverKUT
het doet echt pijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oei oei oei, brandwonden zijn noooooit fijn. Ik hoop dat het meevalt
ja al soort van geprobeerd, maar gaat moeilijk omdat het op m'n rug zitquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel onder de koude kraan houden hé
Hoe krijg je thee over je rug heen dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ja al soort van geprobeerd, maar gaat moeilijk omdat het op m'n rug zit
en niet koud, lauw
de kop stond op de rand van de bank en ik leunde even naar voren en ik weet niet wat er gebeurde maar boem - thee over me heenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe krijg je thee over je rug heen dan?
Dat is mooi klote jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:11 schreef msacras het volgende:
[..]
de kop stond op de rand van de bank en ik leunde even naar voren en ik weet niet wat er gebeurde maar boem - thee over me heen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is mooi klote ja![]()
Maar verder wel leuke verjaardag gehad?
Aan het uit gaan - het is immers zaterdagavond - of slapen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mooi mooi.
Waar is iedereen eigenlijk?
Hahahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
maar twee dagen zijn beter dan nul dagen
dus geniet nu het nog kan
doe je yolo-stand aan
en dan gaan met de banaan
!
Introductiedagen kunnen nog wel leuk zijn, maar... survival?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
That's the spirit!
Alleen is mijn eerste schooldag een
introductiedag. We gaan survivalen
Lekker door de modder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Introductiedagen kunnen nog wel leuk zijn, maar... survival?
Leuk voor de meisjes.
Het is goed voor je huid.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker door de modder.
Goed voor de huid. Toch? Zeg dat het zo is
Volgende dag een festival. En Valerio Zeno komt optreden.
Nou jippie hoor. Echt kei gaaf.
Altijd al willen hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is goed voor je huid.
Babybilletjes, die komen eraan hoor!
Ik was nog te jong en onverantwoordelijk om die beslissing te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je had ze gewoon in eerste instantie moeten houden.
klinkt goed, hoe maak ik dat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een Alien Brain Hemmorhage is het ranzigste shotje ooit
hmm, ongeveer net zo smerig als een embryo dus: apfelkorn, rode wodka en een scheutje bailey'squote:Op zondag 25 augustus 2013 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Alien_Brain_Hemorrhage
Peach schnapps, baileys, blue curaçao
ಠ_ಠquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ongeveer net zo smerig als een embryo dus: apfelkorn, rode wodka en een scheutje bailey's
Lekker manquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ohja ik heb VAKAAANNITTTIIIIIEEEEEE
irish carbomb cupcakes wil ik wel nog eens maken. lijkt me wel ekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En als je echt heel graag door de volledige kroeg naar buiten gewerkt wil worden, ga dan naar Ierland en bestel een Irish Carbomb
Goddamnit dat ziet er goed uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
irish carbomb cupcakes wil ik wel nog eens maken. lijkt me wel ekker
Lijkt me helemaal niet lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goddamnit dat ziet er goed uit
[ afbeelding ]
awh dushi tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:14 schreef msacras het volgende:
Blegh ik ben echt tering ziek geworden, moet ik al m'n leuke plannen van vandaag cancelen.
quote:
Dat is wel heel rot zegquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:14 schreef msacras het volgende:
Blegh ik ben echt tering ziek geworden, moet ik al m'n leuke plannen van vandaag cancelen.
Dan geef je het op een gegeven moment toch op met afspreken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef xcachet het volgende:
Mensen die ALTIJD hun afspraken om de meest onzinnige redenen afzeggen
Gedaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan geef je het op een gegeven moment toch op met afspreken?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goddamnit dat ziet er goed uit
[ afbeelding ]
Je ligt te lekker?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
Ik kom mn nieuwe bed niet meer uit.
En dan het zelfde gewoon terugdoenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef xcachet het volgende:
Mensen die ALTIJD hun afspraken om de meest onzinnige redenen afzeggen
Ja, daarom ook zo laat wakker. (al is het omdat de kat vond dat ik wakker moest worden.)quote:
Ja iddquote:
Zo iets kwaadaardigs had ik ook al ingedachtequote:Op zondag 25 augustus 2013 12:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dan het zelfde gewoon terugdoen
Niemand dat ik weet nogquote:
Maar je woont zo ver weg!! :/quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand dat ik weet nog
Als iemand wil, kom chilluhn
Mijn ouders zijn deze week het huis uit, dat is het meest gunstige dat je kan krijgenquote:
Een goede koop dusquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, daarom ook zo laat wakker. (al is het omdat de kat vond dat ik wakker moest worden.)
2 dagen nieuw bed.
Al heb je niets te doen, het is gewoon een vervelende manier van omgang als het zo gaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja idd
Maar kan m'n tijd beter besteden dan met iemand die niet eens wilt afspreken
Inb4; "lekker op Fok! zitten"
Ja precies. Eerst moest ze misschien nog een dag werken. Maar dat hoefde niet. Nu ineens zegt ze dat ze naar school moet om dingen te regelen. Ik vroeg: kost dat de hele dag dan. Ja, want ze moest naar school om boeken te halen en andere dingen zei ze.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al heb je niets te doen, het is gewoon een vervelende manier van omgang als het zo gaat
Inderdaad lekker vaag. Boeken halen zou toch in 1 of 2 uurtjes geregeld moeten kunnen zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja precies. Eerst moest ze misschien nog een dag werken. Maar dat hoefde niet. Nu ineens zegt ze dat ze naar school moet om dingen te regelen. Ik vroeg: kost dat de hele dag dan. Ja, want ze moest naar school om boeken te halen en andere dingen zei ze.
Lekker vaag
Iets zegt me dat je een hint mist. Of ik ben pessimistisch nuquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja precies. Eerst moest ze misschien nog een dag werken. Maar dat hoefde niet. Nu ineens zegt ze dat ze naar school moet om dingen te regelen. Ik vroeg: kost dat de hele dag dan. Ja, want ze moest naar school om boeken te halen en andere dingen zei ze.
Lekker vaag
"En andere dingen regelen"quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad lekker vaag. Boeken halen zou toch in 1 of 2 uurtjes geregeld moeten kunnen zijn
Ik zou geen tijd meer steken in iemand die duidelijk geen zin heeft. Waarom ze dan afspreekt weet ik ook niet though, wellicht een laf persoonquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
"En andere dingen regelen"
*zucht*
Nou nee. Zij vroeg zelf of ik wilde afspreken... Maakt het natuurlijk extra vaag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een hint mist. Of ik ben pessimistisch nu
Hmmm, weirdquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou nee. Zij vroeg zelf of ik wilde afspreken... Maakt het natuurlijk extra vaag.
Nou dat is dan nog zacht uitgedruktquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou geen tijd meer steken in iemand die duidelijk geen zin heeft. Waarom ze dan afspreekt weet ik ook niet though, wellicht een laf persoon
Hoe vaak ik de laatste tijd niet ''Ik zit bij mijn vriendin man'' hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dat is dan nog zacht uitgedrukt
Misschien dat ze weer naar dr vriendje gaat
Het zou helpen als mensen iets eerlijker en directer zijn. Dat komt misschien hard aan soms maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Dit hypocriete gedrag is meer frustrerend dek ikzelfquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dat is dan nog zacht uitgedrukt
Misschien dat ze weer naar dr vriendje gaat
Als je dan maar kunt opstaan voor school of werk wanneer het 'moet'quote:
Opbokken met al die vriendjes en vriendinnetjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe vaak ik de laatste tijd niet ''Ik zit bij mijn vriendin man'' hoor
''Neem er zelf ook een'' is ook een oplossingquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opbokken met al die vriendjes en vriendinnetjes
Nou precies ja. Als ze het nou gewoon zegt en vraagt of ik een dag later kan dan ben ik de moeilijkste niet eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou helpen als mensen iets eerlijker en directer zijn. Dat komt misschien hard aan soms maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Dit hypocriete gedrag is meer frustrerend dek ikzelf
Vriendjes zijn zoooooo lastig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Neem er zelf ook een'' is ook een oplossing
DIT DIT DIT.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou helpen als mensen iets eerlijker en directer zijn. Dat komt misschien hard aan soms maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Dit hypocriete gedrag is meer frustrerend dek ikzelf
Zo denk ik er ook overquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou precies ja. Als ze het nou gewoon zegt en vraagt of ik een dag later kan dan ben ik de moeilijkste niet eens
Precies, dan voel je je pas echt in de zeik genomenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DIT DIT DIT.
''Ja ik wilde je niet kwetsen''
Ja nu het achteraf allemaal een leugen is, voelt het een stuk beter dankje
Je beschrijft nu perfect waarom vrouwen frustrerend zijn in de omgangquote:
Dan blijf jij toch lekker 4 eva alone?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je beschrijft nu perfect waarom vrouwen frustrerend zijn in de omgang
Vind het ook wel grappig als ze dan zo extreem serieus praten al over trouwen, kinderen etc.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:05 schreef xcachet het volgende:
Of van die 15-jarige die een relatie met elkaar aan gaan en dé datum overal neerzettenhihihi
Hey je kent mijn ex?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:05 schreef xcachet het volgende:
Of van die 15-jarige die een relatie met elkaar aan gaan en dé datum overal neerzettenhihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |