Nee joh. Onrealistisch. Maar fijn is het wel, zo vroeg al zo ver uitlopen op de degradatiekandidatenquote:
het zou me niets verbazen eredivisie is dit seizoen echt gewoon nog slechter dan het al was en zwolle heeft best een goede ploegquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Onrealistisch. Maar fijn is het wel, zo vroeg al zo ver uitlopen op de degradatiekandidaten
nee, ik kwam dus net thuis van een verjaardag, zouden nog uit gaan maar ik ging naar huis omdat ik teringveel keelpijn en longpijn had. dus ik zet even een kop thee, ter verzachting van keelpijn.quote:
Oei oei oei, brandwonden zijn noooooit fijn. Ik hoop dat het meevaltquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef msacras het volgende:
[..]
nee, ik kwam dus net thuis van een verjaardag, zouden nog uit gaan maar ik ging naar huis omdat ik teringveel keelpijn en longpijn had. dus ik zet even een kop thee, ter verzachting van keelpijn.
je raadt het al, thee over me heen. tering harde brandwonden, alles nat, alles kapot, godvergodverKUT
het doet echt pijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oei oei oei, brandwonden zijn noooooit fijn. Ik hoop dat het meevalt
ja al soort van geprobeerd, maar gaat moeilijk omdat het op m'n rug zitquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel onder de koude kraan houden hé
Hoe krijg je thee over je rug heen dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ja al soort van geprobeerd, maar gaat moeilijk omdat het op m'n rug zit
en niet koud, lauw
de kop stond op de rand van de bank en ik leunde even naar voren en ik weet niet wat er gebeurde maar boem - thee over me heenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe krijg je thee over je rug heen dan?
Dat is mooi klote jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:11 schreef msacras het volgende:
[..]
de kop stond op de rand van de bank en ik leunde even naar voren en ik weet niet wat er gebeurde maar boem - thee over me heen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is mooi klote ja![]()
Maar verder wel leuke verjaardag gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |