Aan het uit gaan - het is immers zaterdagavond - of slapen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mooi mooi.
Waar is iedereen eigenlijk?
Hahahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
maar twee dagen zijn beter dan nul dagen
dus geniet nu het nog kan
doe je yolo-stand aan
en dan gaan met de banaan
!
Introductiedagen kunnen nog wel leuk zijn, maar... survival?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
That's the spirit!
Alleen is mijn eerste schooldag een
introductiedag. We gaan survivalen
Lekker door de modder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Introductiedagen kunnen nog wel leuk zijn, maar... survival?
Leuk voor de meisjes.
Het is goed voor je huid.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker door de modder.
Goed voor de huid. Toch? Zeg dat het zo is
Volgende dag een festival. En Valerio Zeno komt optreden.
Nou jippie hoor. Echt kei gaaf.
Altijd al willen hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is goed voor je huid.
Babybilletjes, die komen eraan hoor!
Ik was nog te jong en onverantwoordelijk om die beslissing te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je had ze gewoon in eerste instantie moeten houden.
klinkt goed, hoe maak ik dat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een Alien Brain Hemmorhage is het ranzigste shotje ooit
hmm, ongeveer net zo smerig als een embryo dus: apfelkorn, rode wodka en een scheutje bailey'squote:Op zondag 25 augustus 2013 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Alien_Brain_Hemorrhage
Peach schnapps, baileys, blue curaçao
ಠ_ಠquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ongeveer net zo smerig als een embryo dus: apfelkorn, rode wodka en een scheutje bailey's
Lekker manquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ohja ik heb VAKAAANNITTTIIIIIEEEEEE
irish carbomb cupcakes wil ik wel nog eens maken. lijkt me wel ekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En als je echt heel graag door de volledige kroeg naar buiten gewerkt wil worden, ga dan naar Ierland en bestel een Irish Carbomb
Goddamnit dat ziet er goed uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
irish carbomb cupcakes wil ik wel nog eens maken. lijkt me wel ekker
Lijkt me helemaal niet lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goddamnit dat ziet er goed uit
[ afbeelding ]
awh dushi tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:14 schreef msacras het volgende:
Blegh ik ben echt tering ziek geworden, moet ik al m'n leuke plannen van vandaag cancelen.
quote:
Dat is wel heel rot zegquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:14 schreef msacras het volgende:
Blegh ik ben echt tering ziek geworden, moet ik al m'n leuke plannen van vandaag cancelen.
Dan geef je het op een gegeven moment toch op met afspreken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef xcachet het volgende:
Mensen die ALTIJD hun afspraken om de meest onzinnige redenen afzeggen
Gedaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan geef je het op een gegeven moment toch op met afspreken?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goddamnit dat ziet er goed uit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |