hmm, ongeveer net zo smerig als een embryo dus: apfelkorn, rode wodka en een scheutje bailey'squote:Op zondag 25 augustus 2013 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Alien_Brain_Hemorrhage
Peach schnapps, baileys, blue curaçao
ಠ_ಠquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ongeveer net zo smerig als een embryo dus: apfelkorn, rode wodka en een scheutje bailey's
Lekker manquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ohja ik heb VAKAAANNITTTIIIIIEEEEEE
irish carbomb cupcakes wil ik wel nog eens maken. lijkt me wel ekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En als je echt heel graag door de volledige kroeg naar buiten gewerkt wil worden, ga dan naar Ierland en bestel een Irish Carbomb
Goddamnit dat ziet er goed uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
irish carbomb cupcakes wil ik wel nog eens maken. lijkt me wel ekker
Lijkt me helemaal niet lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goddamnit dat ziet er goed uit
[ afbeelding ]
awh dushi tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:14 schreef msacras het volgende:
Blegh ik ben echt tering ziek geworden, moet ik al m'n leuke plannen van vandaag cancelen.
quote:
Dat is wel heel rot zegquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:14 schreef msacras het volgende:
Blegh ik ben echt tering ziek geworden, moet ik al m'n leuke plannen van vandaag cancelen.
Dan geef je het op een gegeven moment toch op met afspreken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef xcachet het volgende:
Mensen die ALTIJD hun afspraken om de meest onzinnige redenen afzeggen
Gedaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan geef je het op een gegeven moment toch op met afspreken?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goddamnit dat ziet er goed uit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |