hoe heb je die gesloopt dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
Weet iemand een oplossing voor als je homebutton het niet meer doet op je mobiel?
Heh heh, heeft het ook eens doorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef xcachet het volgende:
VA heeft een zwak voor hipsters. Ha!
I´d plow her like a cornfieldquote:
mother of god.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je nog een CV wil maken, doe het zo:
[ afbeelding ]
oh noesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga me de hele avond vervelen
Weet nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hoe heb je die gesloopt dan?
nou meestal ga ik chillen met vrienden. maar omdat mijn vader op vakantie is chillen we nu in zijn huis (ja ik weetquote:
srs # fwp hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nou meestal ga ik chillen met vrienden. maar omdat mijn vader op vakantie is chillen we nu in zijn huis (ja ik weet) maar we moeten buiten roken bij hem en het regent en ik heb geen zin om elke keer in de regen te gaan staan als we bij andere vrienden wel gewoon binnen kunnen roken
Sorry hoor. Maar rokenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nou meestal ga ik chillen met vrienden. maar omdat mijn vader op vakantie is chillen we nu in zijn huis (ja ik weet) maar we moeten buiten roken bij hem en het regent en ik heb geen zin om elke keer in de regen te gaan staan als we bij andere vrienden wel gewoon binnen kunnen roken
of ik ga gewoon nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan rook je toch wat langer niet?
Denk niet dat die nu op Fok zittenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog iemand van hier op mysteryland te vinden?
hahaha lol !!!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef xcachet het volgende:
Baas komt de keuken binnen; "Ja nou, niet zo lopen kutten."
preciesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik snap niet wat er grappig aan is?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niet meer geweest, ben even kleren wezen halen!! Daarna uit eten en nu door naar het Café
sorry :squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik een beetje pissed omdat hier niemand is, maar ik ben er zelf ook nooit.
Ik neem gewoon pauze af en toe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog iemand van hier op mysteryland te vinden?
Jouw signature stoort mequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik neem gewoon pauze af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |