Je ligt te lekker?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
Ik kom mn nieuwe bed niet meer uit.
En dan het zelfde gewoon terugdoenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef xcachet het volgende:
Mensen die ALTIJD hun afspraken om de meest onzinnige redenen afzeggen
Ja, daarom ook zo laat wakker. (al is het omdat de kat vond dat ik wakker moest worden.)quote:
Ja iddquote:
Zo iets kwaadaardigs had ik ook al ingedachtequote:Op zondag 25 augustus 2013 12:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dan het zelfde gewoon terugdoen
Niemand dat ik weet nogquote:
Maar je woont zo ver weg!! :/quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand dat ik weet nog
Als iemand wil, kom chilluhn
Mijn ouders zijn deze week het huis uit, dat is het meest gunstige dat je kan krijgenquote:
Een goede koop dusquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, daarom ook zo laat wakker. (al is het omdat de kat vond dat ik wakker moest worden.)
2 dagen nieuw bed.
Al heb je niets te doen, het is gewoon een vervelende manier van omgang als het zo gaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja idd
Maar kan m'n tijd beter besteden dan met iemand die niet eens wilt afspreken
Inb4; "lekker op Fok! zitten"
Ja precies. Eerst moest ze misschien nog een dag werken. Maar dat hoefde niet. Nu ineens zegt ze dat ze naar school moet om dingen te regelen. Ik vroeg: kost dat de hele dag dan. Ja, want ze moest naar school om boeken te halen en andere dingen zei ze.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al heb je niets te doen, het is gewoon een vervelende manier van omgang als het zo gaat
Inderdaad lekker vaag. Boeken halen zou toch in 1 of 2 uurtjes geregeld moeten kunnen zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja precies. Eerst moest ze misschien nog een dag werken. Maar dat hoefde niet. Nu ineens zegt ze dat ze naar school moet om dingen te regelen. Ik vroeg: kost dat de hele dag dan. Ja, want ze moest naar school om boeken te halen en andere dingen zei ze.
Lekker vaag
Iets zegt me dat je een hint mist. Of ik ben pessimistisch nuquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja precies. Eerst moest ze misschien nog een dag werken. Maar dat hoefde niet. Nu ineens zegt ze dat ze naar school moet om dingen te regelen. Ik vroeg: kost dat de hele dag dan. Ja, want ze moest naar school om boeken te halen en andere dingen zei ze.
Lekker vaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |