Dat heb ik niet helemaal meegekregen eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is altijd in combinatie met de bekkenstoot. Ik heb de bekkenstoot helemaal op de kaart gezet
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik niet helemaal meegekregen eigenlijk![]()
mag die jongen eruit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je een foto van jezelf bekkenstotend in de OP zetten.
Ik zie het meer als iets positiefs eigenlijk. Ik ben nagenoeg elke avond weg geweest en had dus iets anders te doenquote:
Je mist wat in het leven zonder de bekkenstoot koning te kennen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie het meer als iets positiefs eigenlijk. Ik ben nagenoeg elke avond weg geweest en had dus iets anders te doen
Ach, als het werkelijk iets groots is dan is het wel blijvendquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je mist wat in het leven zonder de bekkenstoot koning te kennen.
Je matras neuken en dan in je eigen zaad gaan slapen.quote:
bedanktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zet er maar wat leuks in, mijn jong.
Ik kom zelfs uit 1986. Ik ga uit van zelfbevrediging op je buikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef KLTZK het volgende:
@stuart komt uit 1988 volgens mij
Wat is een bekkenstoot?
en het is verdomme geil jonguh, christus te paard dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je matras neuken en dan in je eigen zaad gaan slapen.
nog altijd beter dan die er eeerst stondquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd plaatje.
Watquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je matras neuken en dan in je eigen zaad gaan slapen.
JR wil je vast wel wat tips geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Spatieloos het volgende:
TT wel eens gedaan, vind het eigenlijk maar niks.
Je doet het vast verkeerd, zak patat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Spatieloos het volgende:
TT wel eens gedaan, vind het eigenlijk maar niks.
Die voor dit plaatje er stond?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nog altijd beter dan die er eeerst stond
Tis frietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je doet het vast verkeerd, zak patat.
Opmerkelijk voor iemand uit de randstadquote:
Ja, ik zeg het nog steeds alle 2.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Opmerkelijk voor iemand uit de randstad
Jajaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:02 schreef Tjacka het volgende:
vandaag 300 eu gezet op gelijkspel van ajax dik winst gepakt
Ik neem aan dat de meeste mensen uit jouw stad toch 'patat' gebruiken? Ben je ergens anders wellicht opgegroeidquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, ik zeg het nog steeds alle 2.Het staat dan ook overal anders.
Ik vind curry lekkerder eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee. Het is patat speciaal, met ketchup, mayo en uitjes.
Nope. Haarlem en Haarlem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meeste mensen uit jouw stad toch 'patat' gebruiken? Ben je ergens anders wellicht opgegroeid
En pinda!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee. Het is patat speciaal, met ketchup, mayo en uitjes.
Dat zou ik ook nooit zeggen. Altijd saté sausquote:
Die van TF2 is wel een van de meest genialequote:
Ik vind curry viesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind curry lekkerder eigenlijk
TF2quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:10 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Die van TF2 is wel een van de meest geniale
Volgens mij bestaat voor bijna alles wel een fetishquote:
Daarop hatenquote:
was leuk paar jaar geleden toen het niet vol idioten zat met al die hoeden enzoquote:
Er zijn genoeg servers die nog niet geinfecteerd zijn, gelukkig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was leuk paar jaar geleden toen het niet vol idioten zat met al die hoeden enzo
Daar ben ik het wel mee eens al kan dat soms qua smaak tegenvallenquote:
Zeker, maar ik heb meestal die van Wijko. En die vind ik prima te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens al kan dat soms qua smaak tegenvallen![]()
De verschillen daarin zijn vrij groot vind ikzelf.
Hoi Davidquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:33 schreef d4v1d het volgende:
Hallo ik ben David en ik kan niet slapen.
Hoelang heb je dat al dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee pas om 1 uur. Maar ik heb vet veel keelpijn en oorpijn en buikpijn en wil niet naar werk
Keel/oorpijn sinds maandag (samen met half Lowlandsquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Keel/oorpijn sinds maandag (samen met half Lowlands). Buikpijn sinds vanochtend, maandelijks feestje
Hebben ze je eindelijk ingeroosterd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook goed, straks werkenen ik heb geen fiets
Ja,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben ze je eindelijk ingeroosterd?
Verslaafde.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is lichtelijk triestZag ik net pas
Wat is er zo triest aan danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is lichtelijk triestZag ik net pas
Ik zie maar 2 SC's en 1 ander topic. Lijkt me geen probleemquote:
Komt helemaal goed, dan ga ik denk maar voor die maatschappijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is ook een lijnvlucht meestal, niet zoals transavia die de vlucht zo vol mogelijk wil voor de goedkoopste prijs. Die ik had was geeneens vol geboekt, met geluk kan je languit liggen over 4 stoelen in de middenrijMoet je wel snel zijn, eigenlijk al gaan zitten daar als ze weg taxiën.
Hey Xeorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, dan ga ik denk maar voor die maatschappij
Nou je het zegt, nee, die werken hier ook niet altijdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hé STU, werken bij jou de quote alerts ook niet?
Alles goed verder?
Nu deed ie het welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou je het zegt, nee, die werken hier ook niet altijd
Net werkte het wel in MEN
Hier wel okay thanks, yourself?
Bij mij werkte het nu ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nu deed ie het welhehe.
Hier ook prima, zo even douche en me auto wassen
Ja, het oogt bewolkt maar het is hier niet koud en het regent ook niet (touch wood)quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mooi zo... jammer van het weer vandaag.
Hier regent het welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het oogt bewolkt maar het is hier niet koud en het regent ook niet (touch wood)
En daar ben je blij om? Lijkt me niet fijn als je de auto wilt gaan wassenquote:
Ik ben daar wel blij om ja, vind dat altijd lekker ruiken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar ben je blij om? Lijkt me niet fijn als je de auto wilt gaan wassen
Lekker makkelijk, je hebt gelijk ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben daar wel blij om ja, vind dat altijd lekker ruiken.
Ik was mijn auto in de wasstraat
Alleen dan in Roosendaal, zelfde bedrijf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je hebt gelijk ook
Werkzequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:59 schreef d4v1d het volgende:
Doei
Nu werken en daarna direct door naar limburg ()
Netjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Alleen dan in Roosendaal, zelfde bedrijf.
Succes Davidquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:59 schreef d4v1d het volgende:
Doei
Nu werken en daarna direct door naar limburg ()
Hoe ver is je werk vanaf je huis? Kun je het niet fietsen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
#davidweetje
Ik hoef pas over 'n uur te werken, maar ik ben bang dat de bus niet meewerkt en ik te laat kom
#liefdagboek
Fiets zit al in de vrachtwagen richting limburg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe ver is je werk vanaf je huis? Kun je het niet fietsen?
Lastig. Fiets in de vrachtwagen? Is dat voor je week weg?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fiets zit al in de vrachtwagen richting limburg.
Normaal 'n kwartier fietsen, maar de bus duurt sowieso iets langer.
Jup, had geen zin om hem in de trein mee te nemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lastig. Fiets in de vrachtwagen? Is dat voor je week weg?
Moet je volgens mij nog voor betalen ook. Snap best dat je dat onhandig vindquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup, had geen zin om hem in de trein mee te nemen
quote:
Ja, heerlijkquote:
stuuiiii, waar is iedereenquote:
Ik heb geen ideequote:
op onz is het de laatse tijd ook al zo rustig, een paar maanden geleden bruiste het daar van het levenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Het is op het hele forum wel rustig momenteel.
Misschien dat het vanavond wat drukker is? Overigens ben ik er dan nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:30 schreef KLTZK het volgende:
[..]
op onz is het de laatse tijd ook al zo rustig, een paar maanden geleden bruiste het daar van het leven
Ik ook niet, er is kermis in Alkmaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien dat het vanavond wat drukker is? Overigens ben ik er dan niet
hello therequote:
Leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:33 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik ook niet, er is kermis in Alkmaar
drink een liter moonshinequote:
Dan zul je heeeeel lang slapenquote:
Pizza.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
moet zo boodschappen gaan doen. wat zal ik halen?
Regenpakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
moet zo boodschappen gaan doen. wat zal ik halen?
I knowquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..][ afbeelding ]
zit goed met je
Bullshit je woont en werkt niet in utrechtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, z'n baas. Hij is niet komen opdagen
Dat is ook niet van belang?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bullshit je woont en werkt niet in utrecht
Waar werk je dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is ook niet van belang?
Ik reis elke dag op en neer voor mijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:08 schreef Toto69 het volgende:
lmiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
wie van jullie heeft nog vakantie?
quote:
De sc bestaat al een jaar of 6quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb haar hier anders nog nooit gezien
Ik moet vrijdag werkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
wie van jullie heeft nog vakantie?
Gaat goed daarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:39 schreef msacras het volgende:
Het is zo ver! Ik ben al 2 uur op werk en heb geen reet te doen...
Kom mij vermaken danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:39 schreef msacras het volgende:
Het is zo ver! Ik ben al 2 uur op werk en heb geen reet te doen...
Donderdag vlieg ik terugquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
minder![]()
wanneer vlieg je terug of ben je al in de UK?
Ja, en dan weekendquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
en dan vrijdag weer aan het werk?
Sinds 13:00 heb ik 5 klanten ofzo gehad? Niet zo vreemd, ik werk in de UB en het is vakantie + introweek van verengingen, niemand is hier nu. Wel saai.quote:
oh valt nog wel mee dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en dan weekend
Het is maar 1 dagje en ik kom rond 7pm thuis op donderdag
Ja, dat klinkt best saai inderdaadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Sinds 13:00 heb ik 5 klanten ofzo gehad? Niet zo vreemd, ik werk in de UB en het is vakantie + introweek van verengingen, niemand is hier nu. Wel saai.
Ja, die ene dag overleef ik wel en dan na het weekend weer terug naar 'normaal'quote:
Nice. Ga je nog wat doen in de dagen dat je nog in NL bent?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die ene dag overleef ik wel en dan na het weekend weer terug naar 'normaal'
Meestal ga ik wat lezen, een beetje internetten of de hele keuken schoonmakenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt best saai inderdaad
Nee, niets eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nice. Ga je nog wat doen in de dagen dat je nog in NL bent?
Lezen en internetten is wel leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Meestal ga ik wat lezen, een beetje internetten of de hele keuken schoonmakenje moet wat
quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:58 schreef msacras het volgende:
[..]gelukkig is het hier buiten de vakanties wel gewoon druk, dat scheelt.
Collega van me: "ja, ik heb door dat er ineens mensen waren maar 1 pagina uit m'n boek kunnen lezen ipv 20 zoals normaal kan!"
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:54 schreef Etsu het volgende:
maar jullie mogen best weten dat msacras een mooi, schattig (en klein) meisje is
vind je me lelijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:57 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet hetzelfde zeggen over jou
maar Etsu is wel een hele lieve en leuke en grote (!) jongen
netjes mattiequote:
precies.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
netjes mattie
jou kan ik serieus nemen
mannen onder de 1,90
Ik zeg toch leukquote:
zeg gewoon dat je me knap vindtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg toch leukdas ook qua uiterlijk. Maar een man mooi noemen is altijd zo... Idk. Net als in het Engels: een vrouw is "beautiful", een man is "handsome", niet andersom :p
stfuquote:
wie ben jijquote:
sws..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aight en dan ook nog 1 meter breed?
ben jij 1,45 ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef msacras het volgende:
Die daarna was gelukkig maar 1,75, kan je tenminste nog normaal iets mee doen zonder een nekhernia te krijgen
Dat is wel eens lastig met kleine spange chicksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef msacras het volgende:
Jezus wat zijn jullie lang allemaal hiereen ex van min is 1,87 ofzo en dat vond ik al echt te lang. Maarja. Die daarna was gelukkig maar 1,75, kan je tenminste nog normaal iets mee doen zonder een nekhernia te krijgen
Dan overdrijf je met je nekherniaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:04 schreef msacras het volgende:
[..]
1,70 ongeveer, iets kleiner kan ook
eergister ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:05 schreef msacras het volgende:
Gelukkig draag ik veel hoge hakken, dat scheelt!
Dan ben ik helemaal dwerg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:04 schreef msacras het volgende:
[..]
1,70 ongeveer, iets kleiner kan ook
Jij hebt zeker nog nooit gezoend met iemand die 20 centimeter of meer langer is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan overdrijf je met je nekhernia
wel korterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit gezoend met iemand die 20 centimeter of meer langer is?
ezell heeft nooit gezoend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit gezoend met iemand die 20 centimeter of meer langer is?
Dat lijkt me minder zwaar. Je kan altijd nog door je knieën gaan ofzo (of haar optillen, ook leukquote:
ja vrouwen van <1,70 zijn toch vaak wel licht kan gewoonquote:
is opzich wel okequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ben 1,88 dat is toch niet zo lang?
Not sure if sarcasm or seriousquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja vrouwen van <1,70 zijn toch vaak wel licht kan gewoon
Nee dat is meer rond de 1,60, ik weeg iets van 60 kilo. Iets meer, maar ik heb vrij veel spierenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee serieus zijn toch meestal maar 50-55kg?
ohquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat is meer rond de 1,60, ik weeg iets van 60 kilo. Iets meer, maar ik heb vrij veel spieren
True. Ik ken er wel een, maar die weegt dan ook meteen 110 kilo ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh
ik heb iig nog nooit iemand van 1,70 gezien die zwaar was om op te tillen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:13 schreef msacras het volgende:
[..]
True. Ik ken er wel een, maar die weegt dan ook meteen 110 kilo ofzo
zijn de leukste mensenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja vrouwen van <1,70 zijn toch vaak wel licht kan gewoon
Auto weer schoon ?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |