Nu deed ie het welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou je het zegt, nee, die werken hier ook niet altijd
Net werkte het wel in MEN
Hier wel okay thanks, yourself?
Bij mij werkte het nu ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nu deed ie het welhehe.
Hier ook prima, zo even douche en me auto wassen
Ja, het oogt bewolkt maar het is hier niet koud en het regent ook niet (touch wood)quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mooi zo... jammer van het weer vandaag.
Hier regent het welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het oogt bewolkt maar het is hier niet koud en het regent ook niet (touch wood)
En daar ben je blij om? Lijkt me niet fijn als je de auto wilt gaan wassenquote:
Ik ben daar wel blij om ja, vind dat altijd lekker ruiken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar ben je blij om? Lijkt me niet fijn als je de auto wilt gaan wassen
Lekker makkelijk, je hebt gelijk ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben daar wel blij om ja, vind dat altijd lekker ruiken.
Ik was mijn auto in de wasstraat
Alleen dan in Roosendaal, zelfde bedrijf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je hebt gelijk ook
Werkzequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:59 schreef d4v1d het volgende:
Doei
Nu werken en daarna direct door naar limburg ()
Netjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Alleen dan in Roosendaal, zelfde bedrijf.
Succes Davidquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:59 schreef d4v1d het volgende:
Doei
Nu werken en daarna direct door naar limburg ()
Hoe ver is je werk vanaf je huis? Kun je het niet fietsen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
#davidweetje
Ik hoef pas over 'n uur te werken, maar ik ben bang dat de bus niet meewerkt en ik te laat kom
#liefdagboek
Fiets zit al in de vrachtwagen richting limburg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe ver is je werk vanaf je huis? Kun je het niet fietsen?
Lastig. Fiets in de vrachtwagen? Is dat voor je week weg?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fiets zit al in de vrachtwagen richting limburg.
Normaal 'n kwartier fietsen, maar de bus duurt sowieso iets langer.
Jup, had geen zin om hem in de trein mee te nemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lastig. Fiets in de vrachtwagen? Is dat voor je week weg?
Moet je volgens mij nog voor betalen ook. Snap best dat je dat onhandig vindquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup, had geen zin om hem in de trein mee te nemen
quote:
Ja, heerlijkquote:
stuuiiii, waar is iedereenquote:
Ik heb geen ideequote:
op onz is het de laatse tijd ook al zo rustig, een paar maanden geleden bruiste het daar van het levenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Het is op het hele forum wel rustig momenteel.
Misschien dat het vanavond wat drukker is? Overigens ben ik er dan nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:30 schreef KLTZK het volgende:
[..]
op onz is het de laatse tijd ook al zo rustig, een paar maanden geleden bruiste het daar van het leven
Ik ook niet, er is kermis in Alkmaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien dat het vanavond wat drukker is? Overigens ben ik er dan niet
hello therequote:
Leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:33 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik ook niet, er is kermis in Alkmaar
drink een liter moonshinequote:
Dan zul je heeeeel lang slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |