De sc bestaat al een jaar of 6quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb haar hier anders nog nooit gezien
Ik moet vrijdag werkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
wie van jullie heeft nog vakantie?
Gaat goed daarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:39 schreef msacras het volgende:
Het is zo ver! Ik ben al 2 uur op werk en heb geen reet te doen...
Kom mij vermaken danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:39 schreef msacras het volgende:
Het is zo ver! Ik ben al 2 uur op werk en heb geen reet te doen...
Donderdag vlieg ik terugquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
minder![]()
wanneer vlieg je terug of ben je al in de UK?
Ja, en dan weekendquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
en dan vrijdag weer aan het werk?
Sinds 13:00 heb ik 5 klanten ofzo gehad? Niet zo vreemd, ik werk in de UB en het is vakantie + introweek van verengingen, niemand is hier nu. Wel saai.quote:
oh valt nog wel mee dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en dan weekend
Het is maar 1 dagje en ik kom rond 7pm thuis op donderdag
Ja, dat klinkt best saai inderdaadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Sinds 13:00 heb ik 5 klanten ofzo gehad? Niet zo vreemd, ik werk in de UB en het is vakantie + introweek van verengingen, niemand is hier nu. Wel saai.
Ja, die ene dag overleef ik wel en dan na het weekend weer terug naar 'normaal'quote:
Nice. Ga je nog wat doen in de dagen dat je nog in NL bent?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die ene dag overleef ik wel en dan na het weekend weer terug naar 'normaal'
Meestal ga ik wat lezen, een beetje internetten of de hele keuken schoonmakenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt best saai inderdaad
Nee, niets eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nice. Ga je nog wat doen in de dagen dat je nog in NL bent?
Lezen en internetten is wel leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Meestal ga ik wat lezen, een beetje internetten of de hele keuken schoonmakenje moet wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |