Pizza.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
moet zo boodschappen gaan doen. wat zal ik halen?
Regenpakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
moet zo boodschappen gaan doen. wat zal ik halen?
I knowquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..][ afbeelding ]
zit goed met je
Bullshit je woont en werkt niet in utrechtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, z'n baas. Hij is niet komen opdagen
Dat is ook niet van belang?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bullshit je woont en werkt niet in utrecht
Waar werk je dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is ook niet van belang?
Ik reis elke dag op en neer voor mijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:08 schreef Toto69 het volgende:
lmiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
wie van jullie heeft nog vakantie?
quote:
De sc bestaat al een jaar of 6quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb haar hier anders nog nooit gezien
Ik moet vrijdag werkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
wie van jullie heeft nog vakantie?
Gaat goed daarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:39 schreef msacras het volgende:
Het is zo ver! Ik ben al 2 uur op werk en heb geen reet te doen...
Kom mij vermaken danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:39 schreef msacras het volgende:
Het is zo ver! Ik ben al 2 uur op werk en heb geen reet te doen...
Donderdag vlieg ik terugquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
minder![]()
wanneer vlieg je terug of ben je al in de UK?
Ja, en dan weekendquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
en dan vrijdag weer aan het werk?
Sinds 13:00 heb ik 5 klanten ofzo gehad? Niet zo vreemd, ik werk in de UB en het is vakantie + introweek van verengingen, niemand is hier nu. Wel saai.quote:
oh valt nog wel mee dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en dan weekend
Het is maar 1 dagje en ik kom rond 7pm thuis op donderdag
Ja, dat klinkt best saai inderdaadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Sinds 13:00 heb ik 5 klanten ofzo gehad? Niet zo vreemd, ik werk in de UB en het is vakantie + introweek van verengingen, niemand is hier nu. Wel saai.
Ja, die ene dag overleef ik wel en dan na het weekend weer terug naar 'normaal'quote:
Nice. Ga je nog wat doen in de dagen dat je nog in NL bent?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die ene dag overleef ik wel en dan na het weekend weer terug naar 'normaal'
Meestal ga ik wat lezen, een beetje internetten of de hele keuken schoonmakenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt best saai inderdaad
Nee, niets eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nice. Ga je nog wat doen in de dagen dat je nog in NL bent?
Lezen en internetten is wel leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Meestal ga ik wat lezen, een beetje internetten of de hele keuken schoonmakenje moet wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |