Dat heb ik niet helemaal meegekregen eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is altijd in combinatie met de bekkenstoot. Ik heb de bekkenstoot helemaal op de kaart gezet
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik niet helemaal meegekregen eigenlijk![]()
mag die jongen eruit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je een foto van jezelf bekkenstotend in de OP zetten.
Ik zie het meer als iets positiefs eigenlijk. Ik ben nagenoeg elke avond weg geweest en had dus iets anders te doenquote:
Je mist wat in het leven zonder de bekkenstoot koning te kennen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie het meer als iets positiefs eigenlijk. Ik ben nagenoeg elke avond weg geweest en had dus iets anders te doen
Ach, als het werkelijk iets groots is dan is het wel blijvendquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je mist wat in het leven zonder de bekkenstoot koning te kennen.
Je matras neuken en dan in je eigen zaad gaan slapen.quote:
bedanktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zet er maar wat leuks in, mijn jong.
Ik kom zelfs uit 1986. Ik ga uit van zelfbevrediging op je buikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef KLTZK het volgende:
@stuart komt uit 1988 volgens mij
Wat is een bekkenstoot?
en het is verdomme geil jonguh, christus te paard dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je matras neuken en dan in je eigen zaad gaan slapen.
nog altijd beter dan die er eeerst stondquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd plaatje.
Watquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je matras neuken en dan in je eigen zaad gaan slapen.
JR wil je vast wel wat tips geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Spatieloos het volgende:
TT wel eens gedaan, vind het eigenlijk maar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |