Volgens mij bestaat voor bijna alles wel een fetishquote:
Daarop hatenquote:
was leuk paar jaar geleden toen het niet vol idioten zat met al die hoeden enzoquote:
Er zijn genoeg servers die nog niet geinfecteerd zijn, gelukkig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was leuk paar jaar geleden toen het niet vol idioten zat met al die hoeden enzo
Daar ben ik het wel mee eens al kan dat soms qua smaak tegenvallenquote:
Zeker, maar ik heb meestal die van Wijko. En die vind ik prima te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens al kan dat soms qua smaak tegenvallen![]()
De verschillen daarin zijn vrij groot vind ikzelf.
Hoi Davidquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:33 schreef d4v1d het volgende:
Hallo ik ben David en ik kan niet slapen.
Hoelang heb je dat al dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee pas om 1 uur. Maar ik heb vet veel keelpijn en oorpijn en buikpijn en wil niet naar werk
Keel/oorpijn sinds maandag (samen met half Lowlandsquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Keel/oorpijn sinds maandag (samen met half Lowlands). Buikpijn sinds vanochtend, maandelijks feestje
Hebben ze je eindelijk ingeroosterd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook goed, straks werkenen ik heb geen fiets
Ja,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben ze je eindelijk ingeroosterd?
Verslaafde.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is lichtelijk triestZag ik net pas
Wat is er zo triest aan danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is lichtelijk triestZag ik net pas
Ik zie maar 2 SC's en 1 ander topic. Lijkt me geen probleemquote:
Komt helemaal goed, dan ga ik denk maar voor die maatschappijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is ook een lijnvlucht meestal, niet zoals transavia die de vlucht zo vol mogelijk wil voor de goedkoopste prijs. Die ik had was geeneens vol geboekt, met geluk kan je languit liggen over 4 stoelen in de middenrijMoet je wel snel zijn, eigenlijk al gaan zitten daar als ze weg taxiën.
Hey Xeorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, dan ga ik denk maar voor die maatschappij
Nou je het zegt, nee, die werken hier ook niet altijdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hé STU, werken bij jou de quote alerts ook niet?
Alles goed verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |