Als ik op mezelf woonde mocht dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ik kan blijven pitten kom ik.
Grrquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik op mezelf woonde mocht dat.
ASAP.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Grr
Ga eens snel op jezelf wonen.
She wants the D.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik op mezelf woonde mocht dat.
quote:
Dat is ook alles waar je aan kan denkenquote:
Wat een vieze meid die vaas.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is ook alles waar je aan kan denken
quote:
Vies, stout meisje.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan toch niet eens bij mijn nek kleintje
Zo klein ben ik nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook
[..]
Je kan toch niet eens bij mijn nek kleintje
Ik vind jouw sig nog steeds baas.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:30 schreef Typisch het volgende:
gvd aids, zou vandaag weer gaan stappen en ineens gaat er niemand meer mee
rip
Wooooooooooooooowquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Krijg het er niet goed op maar het is in t echt wel feller haha:
[ afbeelding ]
Meh, vind het 10x niks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
niet mijn stijl maar het staat je wel okequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zal even stukje uit een foto knippen met daglicht (mn kop ziet er niet uit dus knip mijn haar wel uit)quote:
Het is wel behoorlijk fel hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal even stukje uit een foto knippen met daglicht (mn kop ziet er niet uit dus knip mijn haar wel uit)
Dat kanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, vind het 10x niks.Het maakt jou ook ontzettend bleek
Thanksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
niet mijn stijl maar het staat je wel oke
Wow! Dope shit!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, joh? Moet je maar eens proberen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoef je maar een duw te geven en je ligt al
Doe het dan ook niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:36 schreef Studeur het volgende:
misschien een capsule 4fa bij de smartshop halen morgen, al was ik niet van plan drugs te gaan gebruiken op mysterieland
Zal ik doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh ja, joh? Moet je maar eens proberen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind jouw sig nog steeds baas.
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
drugs en drank broeder, bij twijfel altijd; drugs en drank.
Ik zie je Dinsdag.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Uit in Haarlem met vriendintot vanavond
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef krullenbolletje het volgende:
/chickenquote:
Laat je het ons live weten als je de slet uit gaat hangen? met potten of fransozen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef krullenbolletje het volgende:
nee, aids volkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
Ben ik de enige met een ingebouwde haat jegens fransozen eigenlijk?
Ik vind dat er heel veel vette Franse muziek is. Alleen versta ik godverdomme nooit wat van al die samples...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
frenchcore?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik vind dat er heel veel vette Franse muziek is. Alleen versta ik godverdomme nooit wat van al die samples...
Frenchcore onder andere ja. En heel erg veel tekno, hardtek, tribecore, tribetek etc etc en natuurlijk frenchtek (Nee niet dat soort van Jump die hadden gewoon een naam gekaapt. Ekte frenchtek dus.)quote:
Whehe, dat durf jij nietquote:
quote:
Misfits-vlag gespotquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde hork gespot.quote:
daarentegen*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, ik doe jou niks aan.
Ben je veel te liev voor
Vas daarin tegen
-_-quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zwaait met armen alle kanten op
nee. wij hadden fransen als buren op de camping bij decibel. hele tijd franse woorden schreeuwen naar hun. OMELETTE DU FROMAGE DANS LE BAQUETTEquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
^_~quote:
^.^'quote:
van die dingen krijg ik soms echt zo'n doodknuffel gevoelquote:
:3quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
van die dingen krijg ik soms echt zo'n doodknuffel gevoel
kawaii desuquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
van die dingen krijg ik soms echt zo'n doodknuffel gevoel
Vooroordelen en in hokjes verdelen is voor mensen met een korte levensvisie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
die smileys zijn voor alto's en emo's
einde mededeling
je doet het zelf ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vooroordelen en in hokjes verdelen is voor mensen met een korte levensvisie.
Einde mededeling.
Dat gaat moeilijk worden met bier op..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
kawaii desu![]()
![]()
![]()
Laat je aegyo wel zien dinsdag
iedereen doet het.quote:
Wil je echt bier gaan drinken dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden met bier op..
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je echt bier gaan drinken dan?
Wat is een korte levensvisie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vooroordelen en in hokjes verdelen is voor mensen met een korte levensvisie.
Einde mededeling.
geen alcohol nuttigen op een meetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je echt bier gaan drinken dan?
Dit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
geen alcohol nuttigen op een meet
Jij niet dan?quote:
Nah, max. 3 biertjes voor Snow.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij gaat ook zuipen
dronken worden
kotsen
alles
kan gewoon
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij gaat ook zuipen
dronken worden
kotsen
alles
kan gewoon
Neequote:
Ik drink geen bierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, max. 3 biertjes voor Snow.
Dat zeg ik. Dronken alles.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, max. 3 biertjes voor Snow.
Wat dan?quote:
Ohja, ze is klein, he?quote:
elk moment is geschikt voor zuipenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:11 schreef Typisch het volgende:
ik heb een of andere dure rode woon hier echt al maanden staanwanneer moet je zoiets nou zuipen
Alles kan.quote:
Ja, maar niet voor een dure wijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
elk moment is geschikt voor zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"BEKIJK ONZE MENU HIER"quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:13 schreef Typisch het volgende:
wtf is bubbleteathee met prik?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Hoe ben jij na het zuipen eigenlijk?quote:
sinds wanneer kan je waterpijpen op de botermarkt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waterpijpen op de Botermarkt en daarna tempelier
Krulquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
pijpen op de Botermarkt en daarna tempelier
Ligt maar net aan de situatie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe ben jij na het zuipen eigenlijk?
Als iemand agressief word of gaat janken (kijkt naar meiden) mag je niet zuipen
omgquote:
heb daar wel andere adresjes voorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
omg
Nou jongens, even naar de Botermarkt.
ik woon er vlakbijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
omg
Nou jongens, even naar de Botermarkt.
Engelse sletjes?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb daar wel andere adresjes voor
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb daar wel andere adresjes voor
quote:
Whehe uhoh.quote:
Café charliequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
sinds wanneer kan je waterpijpen op de botermarkt?
watsdeze
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Irritante mannetjes met een zachte g moeten extra oppassen dan.
Dronken vechtenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Irritante mannetjes met een zachte g moeten extra oppassen dan.
Legendequote:
De zachte g niet charmant vindenquote:
Gij komt dinsdag?quote:
Ik ook niet, dan is er iets niet helemaal goed gegaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou hoop niet dat ik die tegenkom dinsdag
Vechten.quote:
quote:
En ik maar denken dat je door die capslock extra blij was me te zienquote:
Het is gewoon gay.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Legende
[..]
De zachte g niet charmant vinden
Oh.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou hoop niet dat ik die tegenkom dinsdag
* Unscrewed steekt een peuk op.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:22 schreef Onorgineel het volgende:
Is dat een capslock in je broek of ben je blij me te zien
Dit dus. Een gozer met een zachte G klinkt gewoon totaal niet. Bij een chick klinkt het dan wel weer geil vind ik dan.quote:
Chicks met een zachte Gquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dit dus. Een gozer met een zachte G klinkt gewoon totaal niet. Bij een chick klinkt het dan wel weer geil vind ik dan.
Hoezo niet? Moet wel een hele goeie reden zijn mij niet te zien.quote:
Een fag dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
* Unscrewed steekt een peuk op.
Al 3 weken geleden afgesproken met een chick in amsterdamquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo niet? Moet wel een hele goeie reden zijn mij niet te zien.
* Unscrewed rolt een zware shag.quote:
lol ik dacht dat wij getrouwd waren maar oke dan is dat overquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Al 3 weken geleden afgesproken met een chick in amsterdam
No moneys dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:24 schreef Onorgineel het volgende:
maar kkr doen we de week erop ook een meet?
Hier totaal geen haat aan de zachte g hoor. Ik heb niks tegen homoseksuelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:24 schreef bobbiey het volgende:
Haat tegen zachte g.![]()
Niet erkennen dat Vlaams de taal van de liefde is
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier totaal geen haat aan de zachte g hoor. Ik heb niks tegen homoseksuelen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Studeur het volgende:
DAG MENSEN IK GA MIJN HUIS VERBRANDEN
15,50.quote:
quote:
Ja dat bedacht ik me ook inderdaad, zou wel erg lullig zijn als er een envelopje op de bus met jouw naam en die inhoud komtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan kom ik wel.
Trouwens, je moet dat grammetje niet meer naar dat adres opsturen als je dat ooit nog wilde doen
Daar woon ik niet meer enzulks.
Skere tijden zijn herkenbaar man. Gelukkig zijn er altijd ergens wel maatjes te vinden die iets te blowen hebbenquote:
Wees niet die vriend die zich alleen laat zien als 'ie wat te blowen wil hebben of een peukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Skere tijden zijn herkenbaar man. Gelukkig zijn er altijd ergens wel maatjes te vinden die iets te blowen hebben
Kreeg altijd te horen dat de dames die zachte g wel geil vonden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier totaal geen haat aan de zachte g hoor. Ik heb niks tegen homoseksuelen.
Dat haat ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wees niet die vriend die zich alleen laat zien als 'ie wat te blowen wil hebben of een peuk
Whehequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook inderdaad, zou wel erg lullig zijn als er een envelopje op de bus met jouw naam en die inhoud komt
?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef badtripbob het volgende:
Wat de neuk waarom bespreken jullie dit soort dingen eigenlijk openbaar op het forum?
Wat voor dingenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef badtripbob het volgende:
Wat de neuk waarom bespreken jullie dit soort dingen eigenlijk openbaar op het forum?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Whehe
"N****** is een verslaafde, hij besteld zelfs online, ik ga nu jeugdzorg inlichten"
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef badtripbob het volgende:
quote:
quote:
Dat zijn dan dus "dames" met een verassing in de broek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Kreeg altijd te horen dat de dames die zachte g wel geil vonden.
Heel men leven is een grote leugen.
Geen wietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef Onorgineel het volgende:
Rook er godverdomme een op mij dinsdag
Dinsdag gaan jullie toch meeten ey?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geen wiet
Beter gaan we langs een shoppa.
Uhm ik deel altijd kankerveel jonko en andere drugs. Meestal vraag ik geeneens geld voor een beetje drugs omdat het me toch geen flikker kost en zo krijg je ook dezelfde normale prijzen en freebees terugquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wees niet die vriend die zich alleen laat zien als 'ie wat te blowen wil hebben of een peuk
Ah prima ja, zo doe ik dan ook met mijn vriendengroep hier, altijd elkaar helpen in barre tijdenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uhm ik deel altijd kankerveel jonko en andere drugs. Meestal vraag ik geeneens geld voor een beetje drugs omdat het me toch geen flikker kost en zo krijg je ook dezelfde normale prijzen en freebees terug
Het is geen stonermeetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:31 schreef Unscrewed het volgende:
Hopelijk krijg ik dan gaan klappen van Snow, dan.
quote:
Bespreek deals anders niet openbaar op FOK!. Het is hier dan wel geen uvt waar die meding weergeven wordt en de mods hier erg op letten maar denk ook een beetje aan FOK! zelf. Die krijgt een hoop gezeik als FOK! een open en bloot drugshol zou wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan kom ik wel.
Trouwens, je moet dat grammetje niet meer naar dat adres opsturen als je dat ooit nog wilde doen
Daar woon ik niet meer enzulks.
Maar ik ben niet duitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is ook geen duitser meet en jij bent er ook
Oh ja dat, ooit in een jolige bui beloofd dat 'ie dat van me zou krijgenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[..]
Bespreek deals anders niet openbaar op FOK!. Het is hier dan wel geen uvt waar die meding weergeven wordt en de mods hier erg op letten maar denk ook een beetje aan FOK! zelf. Die krijgt een hoop gezeik als FOK! een open en bloot drugshol zou worden
Dat ligt niet aan zo'n waterpijp volgens mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Vriendin is voor de tweede keer in een kwartier naar de plee![]()
Waterpijp
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[..]
Bespreek deals anders niet openbaar op FOK!. Het is hier dan wel geen uvt waar die meding weergeven wordt en de mods hier erg op letten maar denk ook een beetje aan FOK! zelf. Die krijgt een hoop gezeik als FOK! een open en bloot drugshol zou worden
En naast het risico voor fok, de politie leest hier natuurlijk ook gewoon vrolijk mee.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
sry mods ik ga het niet doen het was allemaal cabaret ha
Dan word ik wel high van jouquote:
Tss. Jij ben zelf slecht.quote:
Ben je kapot?quote:
Ik zal d'r fixenquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zal d'r fixen
Letterlijk en figuurlijk
Maar die voor uns groter hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bietsu mijn sarang zal altijd groot voor je zijn op(p)a
Werkt gewoon voor mij, hoor.quote:
2/10quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Werkt gewoon voor mij, hoor.
Maar speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Wie of wat is een CLquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
CL - the baddest female
DO THE UNNIE
Clit Likker.quote:
Waarschijnlijk? Zeker gelezen op allkpoopquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Snowbells het volgende:
Park Bom komt waarschijnlijk ook weer met een solo album
Nee, zei ze zelf op double park tvquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarschijnlijk? Zeker gelezen op allkpoop
wat heeft het broertje inelkaar slaan ermee te makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Werkt gewoon voor mij, hoor.
Maar speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Dat ie daardoor op zijn kamer moest zitten, wat ertoe geleid heeft dat ie ging fappen met dikke muziek op en ogen dicht waardoor hij niet hoorde dat zijn moeder was binnen gekomen en eten had gelegd op zijn bureau.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat heeft het broertje inelkaar slaan ermee te maken
Nee ligt aan t bierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:02 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan zo'n waterpijp volgens mij![]()
Zelf nooit problemen mee gehad of zoiets gehoord iig.
ALCOHOLIST.quote:
wel voorbij zien komen in mn yt mails, niet gekekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, zei ze zelf op double park tv
wil je mij ook wat leuks dm'en?quote:
jahoor, is een foto van een erecte fallus goed?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wil je mij ook wat leuks dm'en?![]()
![]()
![]()
Waarom wordt die Gyuri altijd als godin genoemd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
wel voorbij zien komen in mn yt mails, niet gekeken
Geen idee, misschien godin van het plastic???quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom wordt die Gyuri altijd als godin genoemd?
Het is vrij duidelijk dat ze double eyelid surgery heeft gehadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee, misschien godin van het plastic???
En meer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk dat ze double eyelid surgery heeft gehad.
Volgens mij is Nana van afterschool wel natural. Alleen Jungah, Lizzy en Rainaquote:
Zal het in m'n favo's zettenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef Beach het volgende:
Maar als je 4 uurtjes over hebt, kijk wat ik stuurdeik vond het best leuk.
jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
jahoor, is een foto van een erecte fallus goed?
Geen kwaad woord over mijn bias Raina aub.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volgens mij is Nana van afterschool wel natural. Alleen Jungah, Lizzy en Raina_ jezus christus
Ze is wel rustig tijdens talkshows. Ze is vrij saaiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over mijn bias Raina aub.
Oh, daar zit zeker geen alcohol in?quote:
Misschien is ze wel heel wild in bedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze is wel rustig tijdens talkshows. Ze is vrij saaiMaar Nana en Uee
Kan ik me niet voorstellen van die dwergquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel wild in bed
Ik vind die Lizzy altijd vreselijk irritantquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef Beach het volgende:
en liever saai dan neppe facade voor variety eerlijk gezegd Snow
Ik eis gifs van geile japanse meisjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind die Lizzy altijd vreselijk irritant. Net zoals Gyuri. Yoona en Jessica zijn wel leuk om te kijken, en Bora en Hyorin ook.
In welke shows zie je die dan allemaal wel nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind die Lizzy altijd vreselijk irritant. Net zoals Gyuri. Yoona en Jessica zijn wel leuk om te kijken, en Bora en Hyorin ook.
dan ik*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
In welke shows zie je die dan allemaal wel nietje kijkt meer dan mij denk ik jongedame!
Ik vind strong heart altijd leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
In welke shows zie je die dan allemaal wel nietje kijkt meer dan mij denk ik jongedame!
Koreaans godverdommequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik eis gifs van geile japanse meisjes.
Meer dan ik kijk ja dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind strong heart altijd leuken come to play. Beatles code 2
weekly idol
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, daar zit zeker geen alcohol in?
Ik eis gifs van geile Koreaanse meisjes (die 100% vrouw zijn).quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik eis gifs van geile japanse meisjes.
Nooit te laat voor goedmaak-seksquote:
Needs more nudeness.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nooit te laat voor goedmaak-seks
Die mag je hier niet plaatsen hequote:
Dit.quote:
quote:
2:25quote:
Morgen, dan heb ik mijn nieuwe telefoon -> cam.quote:
vertelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Sardu het volgende:
Godver wat voel ik mij mannelijk na een paar uur bouwvakker spelen.
Ik ga zo keihard bierdrinken in een vuurkuil en misschien nog wat 4fa nuttigen. Morgen wel weer werken though.quote:
hihi joodse krullenbol dat ben jij heel nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Trollscience het volgende:
stiekem sigretje van papa gepikt hoopt dat hij het niet zag hihi 'x
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
hihi joodse krullenbol dat ben jij heel niet
Broertje heeft huis gekocht en moet daar het nodige aan verbouwen. Nu heb ik al een bouwvakkers achtergrond dus is het prima te doen, even weer in je ouwe leventje.quote:
Ik had gisteravond na de seks (behoorlijk stoned en lam) echt best wel chille visualsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef badtripbob het volgende:
Altijd leuk. Even moeten checken of een usericon van iemand niet een geanimeerde .gif is en dus echt beweegt of een stilstaand paatje is en mijn hersenen echt dingen doen zoals een foto in een video-tje veranderen.
Richting 3e nacht zonder slaap aan het gaan en lekker aan het blowen is vergelijkbaar met lsd.
Vetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Broertje heeft huis gekocht en moet daar het nodige aan verbouwen. Nu heb ik al een bouwvakkers achtergrond dus is het prima te doen, even weer in je ouwe leventje.
Slap lullen met bouwvakkers.
Tijdje terug naar polen geweest en de terugweg duurde anderhalve dag. De laatste lift naar de nederlandse grens was ik helemaal kapot en begon kats te hallucineren bij die vrouw in de auto.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef badtripbob het volgende:
Altijd leuk. Even moeten checken of een usericon van iemand niet een geanimeerde .gif is en dus echt beweegt of een stilstaand paatje is en mijn hersenen echt dingen doen zoals een foto in een video-tje veranderen.
Richting 3e nacht zonder slaap aan het gaan en lekker aan het blowen is vergelijkbaar met lsd.
Ik zou het zo weer doen. Mijn lichaam is kapot maar echt dat lekkere nuchtere leven is zo gaaf. De hele dag ouwehoeren en werken, zo kan elke klus wel leuk zijn.quote:
DMquote:
Lijkt me ook chill om een keer te doen nuquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou het zo weer doen. Mijn lichaam is kapot maar echt dat lekkere nuchtere leven is zo gaaf. De hele dag ouwehoeren en werken, zo kan elke klus wel leuk zijn.
rip 7-ARAquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Snowbells het volgende:
SEXY EYES
SEXY NOSE
SEXY MOUTH, DON'T YOU KNOW?
TODAY YOU REALLY LOOK SO SEXYYY
I know, thanks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Snowbells het volgende:
SEXY EYES
SEXY NOSE
SEXY MOUTH, DON'T YOU KNOW?
TODAY YOU REALLY LOOK SO SEXYYY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |