Ik vind dat er heel veel vette Franse muziek is. Alleen versta ik godverdomme nooit wat van al die samples...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
Ben ik de enige met een ingebouwde haat jegens fransozen eigenlijk?
frenchcore?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik vind dat er heel veel vette Franse muziek is. Alleen versta ik godverdomme nooit wat van al die samples...
Frenchcore onder andere ja. En heel erg veel tekno, hardtek, tribecore, tribetek etc etc en natuurlijk frenchtek (Nee niet dat soort van Jump die hadden gewoon een naam gekaapt. Ekte frenchtek dus.)quote:
Whehe, dat durf jij nietquote:
quote:
Misfits-vlag gespotquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Krijg het er niet goed op maar het is in t echt wel feller haha:
[ afbeelding ]
Wilde hork gespot.quote:
daarentegen*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, ik doe jou niks aan.
Ben je veel te liev voor
Vas daarin tegen
-_-quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zwaait met armen alle kanten op
nee. wij hadden fransen als buren op de camping bij decibel. hele tijd franse woorden schreeuwen naar hun. OMELETTE DU FROMAGE DANS LE BAQUETTEquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
Ben ik de enige met een ingebouwde haat jegens fransozen eigenlijk?
^_~quote:
^.^'quote:
van die dingen krijg ik soms echt zo'n doodknuffel gevoelquote:
:3quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
van die dingen krijg ik soms echt zo'n doodknuffel gevoel
kawaii desuquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
van die dingen krijg ik soms echt zo'n doodknuffel gevoel
Vooroordelen en in hokjes verdelen is voor mensen met een korte levensvisie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
die smileys zijn voor alto's en emo's
einde mededeling
je doet het zelf ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vooroordelen en in hokjes verdelen is voor mensen met een korte levensvisie.
Einde mededeling.
Dat gaat moeilijk worden met bier op..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
kawaii desu![]()
![]()
![]()
Laat je aegyo wel zien dinsdag
iedereen doet het.quote:
Wil je echt bier gaan drinken dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden met bier op..
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je echt bier gaan drinken dan?
Wat is een korte levensvisie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vooroordelen en in hokjes verdelen is voor mensen met een korte levensvisie.
Einde mededeling.
geen alcohol nuttigen op een meetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je echt bier gaan drinken dan?
Dit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
geen alcohol nuttigen op een meet
Jij niet dan?quote:
Nah, max. 3 biertjes voor Snow.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij gaat ook zuipen
dronken worden
kotsen
alles
kan gewoon
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij gaat ook zuipen
dronken worden
kotsen
alles
kan gewoon
Neequote:
Ik drink geen bierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, max. 3 biertjes voor Snow.
Dat zeg ik. Dronken alles.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, max. 3 biertjes voor Snow.
Wat dan?quote:
Ohja, ze is klein, he?quote:
elk moment is geschikt voor zuipenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:11 schreef Typisch het volgende:
ik heb een of andere dure rode woon hier echt al maanden staanwanneer moet je zoiets nou zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |