quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef badtripbob het volgende:
Wat de neuk waarom bespreken jullie dit soort dingen eigenlijk openbaar op het forum?
quote:
quote:
Dat zijn dan dus "dames" met een verassing in de broek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Kreeg altijd te horen dat de dames die zachte g wel geil vonden.
Heel men leven is een grote leugen.
Geen wietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef Onorgineel het volgende:
Rook er godverdomme een op mij dinsdag
Dinsdag gaan jullie toch meeten ey?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geen wiet
Beter gaan we langs een shoppa.
Uhm ik deel altijd kankerveel jonko en andere drugs. Meestal vraag ik geeneens geld voor een beetje drugs omdat het me toch geen flikker kost en zo krijg je ook dezelfde normale prijzen en freebees terugquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wees niet die vriend die zich alleen laat zien als 'ie wat te blowen wil hebben of een peuk
Ah prima ja, zo doe ik dan ook met mijn vriendengroep hier, altijd elkaar helpen in barre tijdenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uhm ik deel altijd kankerveel jonko en andere drugs. Meestal vraag ik geeneens geld voor een beetje drugs omdat het me toch geen flikker kost en zo krijg je ook dezelfde normale prijzen en freebees terug
Het is geen stonermeetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:31 schreef Unscrewed het volgende:
Hopelijk krijg ik dan gaan klappen van Snow, dan.
quote:
Bespreek deals anders niet openbaar op FOK!. Het is hier dan wel geen uvt waar die meding weergeven wordt en de mods hier erg op letten maar denk ook een beetje aan FOK! zelf. Die krijgt een hoop gezeik als FOK! een open en bloot drugshol zou wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan kom ik wel.
Trouwens, je moet dat grammetje niet meer naar dat adres opsturen als je dat ooit nog wilde doen
Daar woon ik niet meer enzulks.
Maar ik ben niet duitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is ook geen duitser meet en jij bent er ook
Oh ja dat, ooit in een jolige bui beloofd dat 'ie dat van me zou krijgenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[..]
Bespreek deals anders niet openbaar op FOK!. Het is hier dan wel geen uvt waar die meding weergeven wordt en de mods hier erg op letten maar denk ook een beetje aan FOK! zelf. Die krijgt een hoop gezeik als FOK! een open en bloot drugshol zou worden
Dat ligt niet aan zo'n waterpijp volgens mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Vriendin is voor de tweede keer in een kwartier naar de plee![]()
Waterpijp
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[..]
Bespreek deals anders niet openbaar op FOK!. Het is hier dan wel geen uvt waar die meding weergeven wordt en de mods hier erg op letten maar denk ook een beetje aan FOK! zelf. Die krijgt een hoop gezeik als FOK! een open en bloot drugshol zou worden
En naast het risico voor fok, de politie leest hier natuurlijk ook gewoon vrolijk mee.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
sry mods ik ga het niet doen het was allemaal cabaret ha
Dan word ik wel high van jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |