Ik vind die Lizzy altijd vreselijk irritantquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef Beach het volgende:
en liever saai dan neppe facade voor variety eerlijk gezegd Snow
Ik eis gifs van geile japanse meisjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind die Lizzy altijd vreselijk irritant. Net zoals Gyuri. Yoona en Jessica zijn wel leuk om te kijken, en Bora en Hyorin ook.
In welke shows zie je die dan allemaal wel nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind die Lizzy altijd vreselijk irritant. Net zoals Gyuri. Yoona en Jessica zijn wel leuk om te kijken, en Bora en Hyorin ook.
dan ik*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
In welke shows zie je die dan allemaal wel nietje kijkt meer dan mij denk ik jongedame!
Ik vind strong heart altijd leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
In welke shows zie je die dan allemaal wel nietje kijkt meer dan mij denk ik jongedame!
Koreaans godverdommequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik eis gifs van geile japanse meisjes.
Meer dan ik kijk ja dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind strong heart altijd leuken come to play. Beatles code 2
weekly idol
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, daar zit zeker geen alcohol in?
Ik eis gifs van geile Koreaanse meisjes (die 100% vrouw zijn).quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik eis gifs van geile japanse meisjes.
Nooit te laat voor goedmaak-seksquote:
Needs more nudeness.quote: