Oh dat noem je ook lunchpauze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar thuis moet ik ook lunchen he
Ik was aan het werk in huis en nam een lunchpauze, zo is het nog een beetje alsof ik iets nuttigs doe...quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was aan het werk in huis en nam een lunchpauze, zo is het nog een beetje alsof ik iets nuttigs doe...
Normaal doen paarden dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:07 schreef sp3c het volgende:
niets leuks aan een koe die op een koe over een brug springt
ik dacht dat er een leuk grapje inzat maar nee .. mweh
Of regeltante. Ben je eigenlijk tante? (Ik wel oom).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef Karina het volgende:
Ja maar dat klinkt weer raar. Regelmeisje dan maar.
Ja zelfs vier keer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of regeltante. Ben je eigenlijk tante? (Ik wel oom).
2 meisjes aan de ene kant, pfff 8 en 12? En een jongen en een meisje aan de andere kant, 15 en 17 geloof ik. In ieder geval zoiets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik twee keer oom. De belhamels zijn bijna 5 en ruim 2,5.
Suikertantequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
2 meisjes aan de ene kant, pfff 8 en 12? En een jongen en een meisje aan de andere kant, 15 en 17 geloof ik. In ieder geval zoiets.
Die van 15 heeft volgens mij meer geld dan ikquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
Ik ga even lekker in de zon zitten, beetje bijkomen van deze zware dag
Ik ga er ook vandoor. Fijne middag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
Ik ga even lekker in de zon zitten, beetje bijkomen van deze zware dag
Ligt aan je tv en laptop. Hebben ze allebei HDMI?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
Karina, wat voor kabeltjes gebruik jij om je laptop aan je tv te hangen?
Ik wil dat namelijk ook, aangezien ik nu steeds gedownloade zut in de slaapkamer moet kijken.
Nee tv is nog oud...niet plat enzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt aan je tv en laptop. Hebben ze allebei HDMI?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee tv is nog oud...niet plat enzomaar omdat Karina zoiets in het KvdB zei, dacht ik dat weet ze misschien wel voor mij!
Ja dat lijkt me inderdaad wel als iets dat zou passenquote:
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:52 schreef Uccie het volgende:
Meh...de autobanden zijn weggehaald, niets meer om tegenaan te kijken
Of gewoon een VGA-kabel als je TV die heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me inderdaad wel als iets dat zou passentop!
Karina maakte een opmerking over bij de voordeur zitten en bierdrinken.quote:
Volgens mij heeft dat ding niet zo'n VGA aansluiting.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of gewoon een VGA-kabel als je TV die heeft.
De regel schrijft voor dat mannen dit slechts shirtloos en in onderbroek behoren te doen. Op luide toon gesprekken voeren met de buurman en vrouwelijke voorbijgangers nafluiten wordt hierbij aangeraden, doch dit is optioneel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Karina maakte een opmerking over bij de voordeur zitten en bierdrinken.
Hier in Den Haag dient shirtloos wel samen te gaan met kaal, maar indien de schedel wel haar bevat mag dat gecompenseerd worden door een smerig hemd over een bierbuik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De regel schrijft voor dat mannen dit slechts shirtloos en in onderbroek behoren te doen. Op luide toon gesprekken voeren met de buurman en vrouwelijke voorbijgangers nafluiten wordt hierbij aangeraden, doch dit is optioneel.
Waarbij de omvang van de bierbuik als een statussymbool gezien kan worden. Vergelijkingen van deze omvang worden gedaan om geschillen te beslechten of de vriendsschapsband te versterken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier in Den Haag dient shirtloos wel samen te gaan met kaal, maar indien de schedel wel haar bevat mag dat gecompenseerd worden door een smerig hemd over een bierbuik.
Tevens wordt aanzien vekregen op basis van het reactievermogen van inwonend vrouwspersoon op het commando "Bier", dit aanzien kan zelfs worden vergroot indien eerder genoemd vrouwspersoon een grote cupmaat heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarbij de omvang van de bierbuik als een statussymbool gezien kan worden. Vergelijkingen van deze omvang worden gedaan om geschillen te beslechten of de vriendsschapsband te versterken.
Die van mij is vorige week weer probleemloos door de apk gekomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:55 schreef Tem het volgende:
Ije ije ije ije ije, een lekker stukje rijden.
Ben nu in Sneek. Tot gisteren was ik in de buurt van Ommen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:58 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Die van mij is vorige week weer probleemloos door de apk gekomen [ afbeelding ]
Ben je al hier in de buurt? Of ben je alweer thuis?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Je hebt in ieder geval mooi weer.
Weet je dat ik nog nooit in friesland ben geweest
Ommen eo is mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben nu in Sneek. Tot gisteren was ik in de buurt van Ommen.
Ik kom nog weleens in Friesland hoor....liever niet, maar dat heeft met de afstand te makenquote:
Nee, daar heb ik een tyfushekel aan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
Tem, je hebt toch geen caravan erachter hangen he?
240 is ook wel mooi ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Zag wel een mooie rode Volvo 240 estate rijden vanmiddag.
Al wel eens in het buitenland geweest?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik kots ook weleens op mezelfWereldvreemd en zo.
Vriend van mij heeft ongeveer deze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
240 is ook wel mooi ja.
Je hebt ook van die Amerikaanse uitvoeringen, nog net iets lomper.
Dat dan weer wel, raar eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al wel eens in het buitenland geweest?
Stoer!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft ongeveer deze.
[ afbeelding ]
Tof, wat voor eentje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
Ohja...nog 3,5 week tot mijn nieuwe auto
Dus ook in Friesland?quote:
Ja, dit voldoet nog net aan de eisen om een auto te zijn.quote:
Een Toyota Auris Hybridequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof, wat voor eentje?
[..]
Dus ook in Friesland?
Dat is mij ook te lomp om zelf in te rijden, maar wel een erg toffe bak om te zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
Zuipt als de tyfus en rijdt niet lekker dus ik snap het niet helemaal.
In mijn geval, bijna geen bijtelling en eigen bijdrage is ook superlaag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Niks mis mee, lekker zuinig en geen wegenbelasting denk ik?
Oh je hebt een goeie baan met leaseauto en alles, doe je goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
In mijn geval, bijna geen bijtelling en eigen bijdrage is ook superlaag.
Nee ik denk dat dat een Prius is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
Die Toyota hybride is toch dezelfde auto die Brian uit Family Guy heeft?
Als je moet optreden kan er wel bijna een hele backline in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dat is mij ook te lomp om zelf in te rijden, maar wel een erg toffe bak om te zien.
En wat groupies op de terugweg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je moet optreden kan er wel bijna een hele backline in.
Ja had ik ook kunnen doen, maar ik ging een beetje wild met de opties.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je hebt een goeie baan met leaseauto en alles, doe je goed
Ik had een collega die kreeg zelfs geld terugWeet niet meer welke auto dat was.
Alleen veel te groot voor vrouwtje theelepel.quote:
Sorry ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
Karina, wat voor kabeltjes gebruik jij om je laptop aan je tv te hangen?
Ik wil dat namelijk ook, aangezien ik nu steeds gedownloade zut in de slaapkamer moet kijken.
Maakt niet uit, ik ga binnenkort even zoeken. Bedankt voor de handige site!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry ik zie het nu pasNiet wat Pino postte. Wel ongeveer zoiets.
Ik heb S-video, hier kun je zien welke aansluitingen er allemaal zijn
Dankjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:19 schreef Uccie het volgende:
Maakt niet uit, ik ga binnenkort even zoeken. Bedankt voor de handige site!
En voor straks, slaap lekker
Nog niet zo lang thuis, voelt niet echt als morgen gelukkig.quote:
S-video is nog handiger ja. Denk dat haar TV dat wel heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry ik zie het nu pasNiet wat Pino postte. Wel ongeveer zoiets.
Ik heb S-video, hier kun je zien welke aansluitingen er allemaal zijn
Moest je werken?>quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang thuis, voelt niet echt als morgen gelukkig.
Oh ik dacht al, zo laat gewerkt. beetje verkocht?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tot 21.30. Daarna biertje gedaan.
Niet echt op gelet of er veel verkocht was. Hele avond bij de computer gezeten. Wel een hoop besteld dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, zo laat gewerkt. beetje verkocht?
En bestellen is kopenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet echt op gelet of er veel verkocht was. Hele avond bij de computer gezeten. Wel een hoop besteld dus
Ik doe ook vaak de inkoop. We hebben maar 3 werknemers.quote:
Oh ja weleens van gehoord. Bij mijn huisarts staat ook zo een kast. Maar dat zijn allemaal saaie boeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben er trouwens ook net achter dat er in Amsterdam op straat ook een boekenkast is waar je boeken uit mee kan nemen en in achter kan laten. Ga ik morgen even een stukje over schrijven op fok!
Oh dat lijkt me best gezellig met zo een klein clubje, als je tenminste overweg kunt natuurlijk. Bij een groter bedrijf kun je elkaar nog ontwijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak de inkoop. We hebben maar 3 werknemers.
De boeken bij je huisarts mag je vast niet mee naar huis nemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja weleens van gehoord. Bij mijn huisarts staat ook zo een kast. Maar dat zijn allemaal saaie boeken.
Jawel hoor. Staat een bordje bij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De boeken bij je huisarts mag je vast niet mee naar huis nemen.
Google maar op little free library Weesperzijde
Ah, leuk. Ook iets achterlaten dan hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor. Staat een bordje bij.
Ik wil altijd mijn boeken houden, dus ik doe het niet, maar neem ook niks mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, leuk. Ook iets achterlaten dan he
Ja, elke keer als ik in de buurt van zo'n bibliotheek of boekwinkel kom, ga ik daar heen als ik daar de mogelijkheid heb.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
Oh wat een mooie foto's staan daar bij zeg.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt al jaren niet meer in een bibliotheek geweest.
Ik ga zo'n boekhandel/ bibliotheek dan ook binnen om van de locatie, het pand en de boeken te genieten. Het onvermijdelijke boek dat ik dan koop is voor mij eerder een soevenir.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik koop ook liever een boek. Omdat, wat ik al zei, ze wil houden.
Ja dat begrijp ik wel. Ik slenter wel door boekwinkels, maar dat zijn meestal niet van die hele mooie pandenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga zo'n boekhandel/ bibliotheek dan ook binnen om van de locatie, het pand en de boeken te genieten. Het onvermijdelijke boek dat ik dan koop is voor mij eerder een soevenir.
HA dat is dus een boekwinkel waar ik wel vaak kom. TIjdje terug verhuisd (zaten eerst in de Kalverstraat) en het ziet er van binnen inderdaad heel mooi uit met al dat hout. Ik kom er vooral vanwege de collectie horror die ze daar hebben en de Amerikaanse tijdschriften. En van die manga boekjes en tijdschriften over seriesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In Amsterdam staat trouwens ook een van de mooiste boekhandels (je kan daar dus kopen) van Nederland: The American Bookcenter TTK / Bibliotheken en boekwinkels
Die moet je echt een bezoekje brengen als je daar de volgende keer in de buurt bent en een paar minuutjes over hebt.
Lijkt me geweldig om gewoon een uurtje op die trap te gaan zitten lezen voor je je keuze maakt en afrekent. Doen sommige klanten bij ons ook, we hebben krukjes in onze winkel staan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
HA dat is dus een boekwinkel waar ik wel vaak kom. TIjdje terug verhuisd (zaten eerst in de Kalverstraat) en het ziet er van binnen inderdaad heel mooi uit met al dat hout. Ik kom er vooral vanwege de collectie horror die ze daar hebben en de Amerikaanse tijdschriften. En van die manga boekjes en tijdschriften over series
Het is echt heel veel mooier dan het pand waar ze eerst zaten. Al had die ook een trap, maar niet zo een mooiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om gewoon een uurtje op die trap te gaan zitten lezen voor je je keuze maakt en afrekent. Doen sommige klanten bij ons ook, we hebben krukjes in onze winkel staan.
Ja, dat heb ik gelukkig nooit. Voordeel van in een boekenwinkel werken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is echt heel veel mooier dan het pand waar ze eerst zaten. Al had die ook een trap, maar niet zo een mooieIk loop meestal gewoon een beetje te kijken wat ze allemaal hebben. Als ik een boek koop weet ik meestal van tevoren al welke ik wil.
Voor op het werk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Volgende week krijg ik een nieuwe laptop, was eigenlijk ook wel nodig.
Nee thuis, ik switchte even abrupt van onderwerp. Mijn laptop is nogal oud nu en mijn broertje had aangeboden wat beters voor me te regelen. Heb 2 opties gekregen, denk dat ik maar voor de laptop ga, wel zo makkelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor op het werk?
Oh en ik bedenk net dat ik mijn laptop op het werk niet heb leeggemaakt, niet dat er iets bijzonders op staat gelukkig. Maar bookmarks en zo.
Al kunnen ze die laptop niet gebruiken, zit een pgp wachtwoord op
Deze waar ik nu op typ is al een paar jaar oud, maar doet het nog prima. Hopelijk gaat hij nog even mee, want het toetsenbord is echt heel fijn. En de touchpad ook trouwens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee thuis, ik switchte even abrupt van onderwerp. Mijn laptop is nogal oud nu en mijn broertje had aangeboden wat beters voor me te regelen. Heb 2 opties gekregen, denk dat ik maar voor de laptop ga, wel zo makkelijk.
Tja, jij bent degene met verstand van computers. Ik laat dat soort dingen altijd aan mijn broertje over.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze waar ik nu op typ is al een paar jaar oud, maar doet het nog prima. Hopelijk gaat hij nog even mee, want het toetsenbord is echt heel fijn. En de touchpad ook trouwens.
Nou valt wel mee hoor wat ik ervan weet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, jij bent degene met verstand van computers. Ik laat dat soort dingen altijd aan mijn broertje over.
Mijn huidige laptop is ongeveer 8 jaar geloof ik.
Oke, veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou valt wel mee hoor wat ik ervan weet.
Acht jaar is netjes zeg. Goeie kwaliteit.
Maar ik ga slapen, morgen bij mijn zus langs. Trusten
Weet je hoe belangrijk het is om goed haar te hebben als andere mensen doodgaanquote:
Dit blijft toch wel binnen onze grenzen he? Schaam me dood...quote:
Nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel binnen onze grenzen he? Schaam me dood...
Als dat een bewussie was voor leuke camerabeelden, is het een held.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:39 schreef Specularium het volgende:
Elflettering in het zwembad.
[ afbeelding ]
Mag dat ook onder een spoiler tag? Godsamme...quote:
Nee, dat is standaard-kost voor NWS-SC.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mag dat ook onder een spoiler tag? Godsamme...
Ben mod.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is deze? Probeer je de mod uit te hangen?
Creatief met kurkquote:
OK, dan doen we tekst.quote:
quote:This sentence has five words. Here are five more words. Five-word sentences are fine. But several together become monotonous. Listen to what is happening. The writing is getting boring. The sound of it drones. It’s like a stuck record. The ear demands some variety. Now listen. I vary the sentence length, and I create music. Music. The writing sings. It has a pleasant rhythm, a lilt, a harmony. I use short sentences. And I use sentences of medium length. And sometimes, when I am certain the reader is rested, I will engage him with a sentence of considerable length, a sentence that burns with energy and builds with all the impetus of a crescendo, the roll of the drums, the crash of the cymbals–sounds that say listen to this, it is important. - Gary Provost
Ben er vanavond niet. Ik ga het later wel even terugkijken (denk ik).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef Karina het volgende:
Guzman ga ik denk ik ook wel even checken vanavond. Als er niks anders is ...
Verkapte kijk mij eens bij de buurtbingo zijn post.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben er vanavond niet. Ik ga het later wel even terugkijken (denk ik).
Klopt. Ik ga erheen op mijn Spartamet, zo gauw ik het zand uit mijn vagina heb gehaald.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens bij de buurtbingo zijn post.
Ja hoor mijn moeder was er ook en mijn neefje, maar die zat de hele tijd aan zijn mini-motor te knutselen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:58 schreef Specularium het volgende:
Was het gezellig bij je zus, Cor?
Ow je bent dus toch een meisje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga erheen op mijn Spartamet, zo gauw ik het zand uit mijn vagina heb gehaald.
Nee, maar ik dacht... ik speel het even mee.quote:
Nee, ik beschik over niet over een Spartamet en ik ga vanavond ook niet naar de bingo.quote:
Ah jammer, je leek me wel een lief meisjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht... ik speel het even mee.
[..]
Nee, ik beschik over niet over een Spartamet en ik ga vanavond ook niet naar de bingo.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
Ah jammer, je leek me wel een lief meisje![]()
Je bent ook een lieve jongen hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Daar gaat mijn laatste beetje imago op dit forum.
Het is niet verkeerd bedoeld hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook echt de gave om dingen helemaal verkeerd te zeggen.
Heej beter dat ze zeggen dat je lief bent dan dat ze roepen dat je een klootzak bent. Al ligt dat bij mannen wellicht anders, die willen misschien niet lief genoemd worden. OK aardig danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet verkeerd bedoeld hoorMaar nu moet ik straks wekenlang aanhoren hoe lief ik ben. Net zoals Specularium moet aanhoren dat -ie de user icons niet leuk vindt kleuren bij z'n blauwe kleurtje.
Ga jij je nou maar bezighouden met de kleurencombinatie van je usernaam, user-icon en post-icon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
Elflettering de lieve jongen.
Ja, die gaat nog wel een keer terugkomen.
Ah doe nou niet zo flauwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
Elflettering de lieve jongen.
Ja, die gaat nog wel een keer terugkomen.
Vind ik zelf ook. Dat blauwe was ook maar een tijdelijk grapjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah doe nou niet zo flauw
En groen staat je beter elf.
OF nu rood maken en dan paars en dan zwart. Elke week een andere kleur.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Dat blauwe was ook maar een tijdelijk grapje
De voorloper van Elfletterig was al roodquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
OF nu rood maken en dan paars en dan zwart. Elke week een andere kleur.
Oh die rode kan ik me niet herinneren. Ik houd wel van zwart. Vroeger droeg ik bijna alleen maar zwarte kleding, is de laatste jaren wel iets minder geworden. Maar echt heel felle kleuren draag ik nog steeds zelden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De voorloper van Elfletterig was al roodPaars is aardig, zwart is grafstemming. Ik houd niet van zwart. Ook niet bij auto's, bijvoorbeeld.
Was ook niet als Elfletterig... - Maar ik kan niet meer bij m'n eerste account.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die rode kan ik me niet herinneren. Ik houd wel van zwart. Vroeger droeg ik bijna alleen maar zwarte kleding, is de laatste jaren wel iets minder geworden. Maar echt heel felle kleuren draag ik nog steeds zelden.
Ik bedoel ook bijv. rood of geel. Meestal wat donkere kleuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was ook niet als Elfletterig... - Maar ik kan niet meer bij m'n eerste account.
Felle kleuren staan maar weinig mensen goed. Ik heb ooit een collega gehad die daarnaast ook kleuradviseur van beroep was. Zij gaf wat goede tips.
Als je een blanke huid hebt, staat geel je slecht. Geel is iets voor mensen met een vrij donkere huid; die kunnen dat hebben. Alles aan de gele kant van rood is eigenlijk not-done.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel ook bijv. rood of geel. Meestal wat donkere kleuren.
Mjah wat tips zou wel aardig zijn maar ik denk toch dat je snel weer terugvalt naar je oude gewoontes. Als iemand tegen mij zou zeggen: geel staat je goed (bijv.), tja. ik houd niet van geel dan zou ik dat dus niet gaan dragen.
Ik riep ook maar wat, ik weet er helemaal niks van. Bordeauxrood kan nog wel ja .quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je een blanke huid hebt, staat geel je slecht. Geel is iets voor mensen met een vrij donkere huid; die kunnen dat hebben. Alles aan de gele kant van rood is eigenlijk not-done.
Als je een blanke huid hebt, moet je aan de blauwe kant van rood gaan zitten. En dan liefst ook nog niet te fel.
Sjongejongequote:
ja maar de mooie kleuren kleding praat heeft het een beetje verpestquote:
Gelukkig ging het slechts over de kleur van user-icons...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:27 schreef sp3c het volgende:
nee maar ik hoef geen discussie over de kleur
daarna is Elfletterig een man volgens mij, die mag alles gewoon aanhouden
twitter:maikdeboer twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 18:24:45Elflettering, wat een lieve jongen. En verstand van kleuren! #OMG reageer retweet
twitter:maikdeboer twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 18:44:41Over de kleurvoorkeuren van Specularium schrijf ik een driedelig boek. #langdradig reageer retweet
Corrie de Breij, dames en heren!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Als het oorverdovens is zal hij wel heel hard praten.
Zag ik ook die waren echt pas geleden ook al. Er komt nog een goede film, effe kijken welke dat ook alweer was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat Ong Bak 1 en 2 ook komen vanavond op RTL7.
1 had ik een paar weken terug gezien, vrij aardig qua vechtscenes.
Ik kan niet eens breienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie de Breij, dames en heren!
Ik vond zijn vorige UI mooier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:maikdeboer twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 18:44:41Over de kleurvoorkeuren van Specularium schrijf ik een driedelig boek. #langdradig reageer retweet
Ja hoor. Zit een beetje te gamen en ondertussen te FOK!ken.quote:
Ja, was best lekker. Ook weer fijn om thuis te zijn, de kleine man was er ook wel weer klaar mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor. Zit een beetje te gamen en ondertussen te FOK!ken.
Lekkere vakantie gehad?
En je maat is weer vervelend aan het doen
Had ik ook altijd, lekker vakantie maar zodra je weer thuis kwam en de deur opendeed dan dacht je: he lekker weer in mijn eigen bed, zal die kleine ook wel hebben, lekker weer in zijn bedje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
Ja, was best lekker. Ook weer fijn om thuis te zijn, de kleine man was er ook wel weer klaar mee.
Hij mag door zijn verslavingsgedrag zijn dochter niet meer zien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Oh berust dat op waarheid? Ik volg dat soort dingen niet.
Tsja. Da's ook niet handigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij mag door zijn verslavingsgedrag zijn dochter niet meer zien.
Mmm. Lijkt me vreemd voor de moeder ook. Om dit te horen bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij mag door zijn verslavingsgedrag zijn dochter niet meer zien.
Ja dan weet ik meteen waar dit precies over ging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
Moet je maar eens 24 uur met.... terugkijken.
Volgens mij is een poging tot niet strafbaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Klopt niet dat zelfmoord strafbaar is...
In Nederland niet meer nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Klopt niet dat zelfmoord strafbaar is...
Ja staat op de opnamequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
Tip voor jou Mexicano: Glastonbury op NED 3.
Ja, maar dit is de bekendste 'alternatieve' plaat sinds Wonderwall volgens mijquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Geen idee. Oh dit ken ik ook al! Niet te geloven.
Plus: ze laten natuurlijk alleen de wat bekendere acts zien. Stones staat niet genoemd bij tvgids trouwens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dit is de bekendste 'alternatieve' plaat sinds Wonderwall volgens mij
Ja maar soms juist weer erg wel. Kan ik altijd nog terugkijken anders. Ong Bak is ook wel tof.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koefnoen is vaak zo NIET grappig
Jaja, je bent een echte kerel, nu weten we het wel weer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Ik dacht 1 seconde dat ik I don't like Mondays hoorde inzetten.
Het meestal zal ik toen al met de streams gezien hebben denk ik trouwens. Ong Bak opgezet. Heb ik al 2x gezien, maar ja, vechten is tof.
jeetje kan ik het helpen dat ik dit soort films leuk vind en een manwijf ben volgens jou.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jaja, je bent een echte kerel, nu weten we het wel weer.
Het is niet echt he? Het is niet dat ik als een malle iedereen maar sla of zo.quote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 24 augustus 2013 22:21 schreef Tem het volgende:
Vechten is helemaal niet tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |