quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:36 schreef Thirty5 het volgende:
"Ik heb er in een jaar tijd voor anderhalve ton doorheen gesnoven. Als ik iets doe, dan doe ik het goed."
Kan me herinneren dat hij zoiets een paar jaar terug ook heeft gezegd, toen ging het nog alleen over drank.quote:"Als jij hier nu op tafel een lijn coke neerlegt, of er staat een fles wodka, het doet me niks", aldus Guzman in de VARAgids die dinsdag verschijnt.
Grootspraak. De gemiddelde mens heeft met een gram op een avond al kans op een overdosis, een vergevorderde junk zal zo'n 3 tot 5 gram aankunnen, maar 10? stoerdoenerijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:36 schreef Thirty5 het volgende:
Ik heb geen verstand van coke, maar 150.000 euro in 1 jaar? Is dat niet belachelijk veel? Wat zou een gram kosten, 40 a 50 euro? Dat betekent dat hij ruim 3 kilo opgesnoven heeft. Dus zo'n 10 gram per dag. Lijkt mij wel een beetje grootspraak. Of had Javier een te dure dealer?
Kom kom, misschien kocht hij wel goed spul voor 100 euro per gram. Vier gram per dag red je zeker. Want als hij iets doet, doet 'ie het goed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grootspraak. De gemiddelde mens heeft met een gram op een avond al kans op een overdosis, een vergevorderde junk zal zo'n 3 tot 5 gram aankunnen, maar 10? stoerdoenerij
ook voor goed spul is 100 euro bijzonder veel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Kom kom, misschien kocht hij wel goed spul voor 100 euro per gram. Vier gram per dag red je zeker.
Met 10 gram per dag is hij nog niet de enige blijkbaar (http://www.smh.com.au/articles/2004/11/14/1100384432831.html).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ook voor goed spul is 100 euro bijzonder veel.Helemaal als je in zulke hoeveelheden wegsnuift.
of een slordige snuiver...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Kom kom, misschien kocht hij wel goed spul voor 100 euro per gram. Vier gram per dag red je zeker. Want als hij iets doet, doet 'ie het goed.
Dat gaat niet over een jaar lang he.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Met 10 gram per dag is hij nog niet de enige blijkbaar (http://www.smh.com.au/articles/2004/11/14/1100384432831.html).
Nee, maar als je googelt kom je wel meer verhalen tegen van mensen die voor langere tijd vrij stevige hoeveelheden tot zich namen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat gaat niet over een jaar lang he.
Jammer ditquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:36 schreef Thirty5 het volgende:
"Ik heb er in een jaar tijd voor anderhalve ton doorheen gesnoven. Als ik iets doe, dan doe ik het goed."
Goed goed, het zal best mogelijk zijn, maar bij Guzman denk ik dat hij gewoon flink stoer loopt te doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee, maar als je googelt kom je wel meer verhalen tegen van mensen die voor langere tijd vrij stevige hoeveelheden tot zich namen.
Maar misschien ziet Guzman er een half tonnetje naast.
nou ja, hij mag zijn kind niet meer zien en zo toch?, hij heeft het aardig verkloot dus of dat nou stoer is, ochquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed goed, het zal best mogelijk zijn, maar bij Guzman denk ik dat hij gewoon flink stoer loopt te doen.
Tjah als hij iets verkloot dan doet ie dat goed he.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:55 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, hij mag zijn kind niet meer zien en zo toch?, hij heeft het aardig verkloot dus of dat nou stoer is, och
Waarom zijn zijn shows dan niet goed?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:36 schreef Thirty5 het volgende:
"Als ik iets doe, dan doe ik het goed."
coke.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarom zijn zijn shows dan niet goed?
Blijkbaar vinden anderen zijn shows wel goed. Hij verdient er genoeg mee om 1,5 ton aan coke uit te geven. Ik vond delirium ook wel goed trouwens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarom zijn zijn shows dan niet goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |