zeg danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets wat iedereen wel eens overkomt in z'n leven denk ik.
Subtiel van je hond. Wat is het voor ras?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laatst stond ik voor de keldertrap op een plank eten te zoeken. M'n hond dacht dat ik een koekje voor hem pakte dus gaat heel enthousiast tegen m'n rug aan springen
Ik viel bijna de kelder in(die diep is) als ik me niet aan die plank had kunnen vasthouden
+ dat beest heeft overgewicht dusja
beachquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:40 schreef Beach het volgende:
Wilde bijna stelen totdat ik zag wie de lapo had.
Zwarte labrador retrieverquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Subtiel van je hond. Wat is het voor ras?
Ik denk dat ik weet waar dit over gaat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo'n gevalletje mispoes toch![]()
Hahaha mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar dit over gaat.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mur heeft m'n geniale paint.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
We kunnen allemaal een euro schenken aan banaan zodat ie foto's kan maken.
Kwartje was wat laat vandaag maar ik heb 'm ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, die kunnen groot genoeg worden inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo'n gevalletje mispoes toch![]()
Deze is best kleinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, die kunnen groot genoeg worden inderdaad.
Maat van me heeft ook een labrador als surrogaat baby.
Rook jij zo veel of ik zo weinig?quote:
Wat zeg ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:46 schreef Moira. het volgende:
ik moet echt vakere avondjes hebben
onder invloed zijn
Oh deze had ik niet eens opgereageerd zie ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Blow jij alleen of gaat er ook nog ander spul in bij jou?
Rook of Smoke?quote:
Gaan jij en mono trouwen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:46 schreef Moira. het volgende:
Ff naar de stad om jurkje uit te zoeken voor bruiloft en dan werkengr gr
Zin in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:46 schreef Moira. het volgende:
Ik blow (bijna) elke dag en ééns in de zoveel tijd gaat er een lekkah pilletje in m'n mik
Succes, jooooooooquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:46 schreef Moira. het volgende:
Ff naar de stad om jurkje uit te zoeken voor bruiloft en dan werkengr gr
Wiet.quote:
Junkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:46 schreef Moira. het volgende:
Ik blow (bijna) elke dag en ééns in de zoveel tijd gaat er een lekkah pilletje in m'n mik
Al 2 weken niet meer gesmoked.quote:
Ik ben vandaag exact genoeg bijgekomen om vanavond weer te kunnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PffIk hoef na lowlands echt even niets meer
Die posten hier al. Stuk voor stuk lekkere bois.quote:
Oh youquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die posten hier al. Stuk voor stuk lekkere bois.
Vooral Mur en InstaGib zijn onweerstaanbaar.
High on plattelandslucht?quote:
Succesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben vandaag exact genoeg bijgekomen om vanavond weer te kunnen
Vanavond heel misschien 4fm/4fa geen idee wat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben vandaag exact genoeg bijgekomen om vanavond weer te kunnen
Okequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst maar kijken of de pillen geregeld zijn
mja, dat is hier ook het alternatief als de pillen niet gelukt zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vanavond heel misschien 4fm/4fa geen idee wat.
Morgen werken though en weet niet of ik dat ga volhouden.
Zou je nemen als in Irreversable.quote:
Kan je iig beter 4fa nemen dan pillen ofzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vanavond heel misschien 4fm/4fa geen idee wat.
Morgen werken though en weet niet of ik dat ga volhouden.
ik voel me een beetje het lustobject van deze scquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef BaasBanaan het volgende:
Als Mur m'n huisgenoot was, had ik vanavond m'n opgespaarde geil gewoon in hem geloosd.
Sinds dat meisje met dreads 2 uur in de trein naar me heeft zitten staren ga ik helemaal los op dreads.quote:
picsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds dat meisje met dreads 2 uur in de trein naar me heeft zitten staren ga ik helemaal los op dreads.
I see what you did there.quote:
Heb ik niet. Was een duits meisje en 16 ofzo, geen zin om in de duitse cel te belanden.quote:
Volgens mij was dit altijd gebruikelijk.quote:
Daarna heb je d'r met haar dreads wegurgd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
Dreadchicks. Maar 1 keer teleurstelling in bed
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daarna heb je d'r met haar dreads wegurgd?
Lekker aanschouwen hoe het laatste vonkje leven uit haar ogen wegglipt terwijl je lid langzaam aan weer naar een half-slappe toestand terugkeert.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Lekker aanschouwen hoe het laatste vonkje leven uit haar ogen wegglipt terwijl je lid langzaam aan weer naar een half-slappe toestand terugkeert.
denk overigens dat dat niet goed werkt met mijn dreads. handen zijn toch beter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Lekker aanschouwen hoe het laatste vonkje leven uit haar ogen wegglipt terwijl je lid langzaam aan weer naar een half-slappe toestand terugkeert.
Jajajaja dat moment dat ze zo naar boven wegdraaien en ze nog 1 keer diep zucht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
oh 2010.. Wat was dat een mooie zomer he?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zolang ik van wiet nog geen vieze scheetjes in bed laat deel ik deze mening niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Studeur het volgende:
Bier is beter dan wiet
Ik ga stoppen met blowen
Te intiem.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk overigens dat dat niet goed werkt met mijn dreads. handen zijn toch beter.
deliriumquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Studeur het volgende:
Bier is beter dan wiet
Ik ga stoppen met blowen
Vingerafdrukken he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk overigens dat dat niet goed werkt met mijn dreads. handen zijn toch beter.
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:01 schreef bobbiey het volgende:
[..]
oh 2010.. Wat was dat een mooie zomer he?
Dit zijn geen gezonde reacties mensen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jajajaja dat moment dat ze zo naar boven wegdraaien en ze nog 1 keer diep zucht.
En dan gewoon door gaan, het wordt pas vies en onsmakelijk als ze koud zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jajajaja dat moment dat ze zo naar boven wegdraaien en ze nog 1 keer diep zucht.
dan ben ik juist pas net opgewarmd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan gewoon door gaan, het wordt pas vies en onsmakelijk als ze koud zijn.
Als we gezond waren geweest hadden ze ons niet in deze SC weggedrukt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit zijn geen gezonde reacties mensen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Studeur het volgende:
Bier is beter dan wiet
Ik ga stoppen met blowen
True, true.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als we gezond waren geweest hadden ze ons niet in deze SC weggedrukt.
Leg ik dr zo weer in de magnetron.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan gewoon door gaan, het wordt pas vies en onsmakelijk als ze koud zijn.
Ik ook. M'n collega's moesten eens weten waar ik aan denk terwijl ik naar hun billen, borsten en onder hun rokje kijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
tevens tikkeltje hard geworden van de MI's
lijkt me sterkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
True, true.
Er komt nog wel een dag dat iedereen hier zegt "Dude, wat je nu zegt.. the fuck".
We can at least try.quote:
van snow en krul snap ik het, die zijn enigszins onschuldig nog, maar de verhalen die vas heeft gepost, daar is dit niets bij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
We can at least try.
Snow, Krul en Vas hebben al afstand genomen
Awesome, goeie reden om daar eens langs te gaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:06 schreef bobbiey het volgende:
Net te horen gekregen dat volgend academiejaar potentieel toppertje wordt.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130625_045![]()
![]()
goede naam.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:06 schreef bobbiey het volgende:
Net te horen gekregen dat volgend academiejaar potentieel toppertje wordt.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130625_045![]()
![]()
Ik houd niet van die combi.quote:
Ik blijf proberen!quote:
Ja, van hen krijg ik die reacties wel. Maar voor Mur te ver gaan, pffff...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
We can at least try.
Denk niet dat het mogelijk is om voor Mur te ver te gaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, van hen krijg ik die reacties wel. Maar voor Mur te ver gaan, pffff...
Misschien als hij een hangover heeft ofzo.
Arsyfartsy zit je beter in Brussel volgens mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome, goeie reden om daar eens langs te gaan.
Moet aankomend jaar toch een keer naar Antwerpen om Artsyfartsy mensen te ontmoeten.
Was in vorige topique ook al.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-vanwege-aids.dhtml
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk niet dat het mogelijk is om voor Mur te ver te gaan.
Dacht dat de MI naar Irreversable wel iets zou doen maar hij ging vrolijk verder.
Ik?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
We can at least try.
1 verkrachting. Maar wel 1 waar ik de eerste keer dat ik 'm zag even stil en onpasselijk werd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Snowbells het volgende:
Irreversable is toch die franse film met verkrachtingen?
efukt...quote:
Irreversable?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk niet dat het mogelijk is om voor Mur te ver te gaan.
Dacht dat de MI naar Irreversable wel iets zou doen maar hij ging vrolijk verder.
Ik heb precies het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:12 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Arsyfartsy zit je beter in Brussel volgens mij.
Antwerpen is meer kijk mij eens rijk zijn met men glas Prosecco.
Sowieso Leuven
Typefout maar deze Irréversible (2002) - IMDbquote:
Hehe, daar kan ik ook nog goed om lachen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
efukt...
Gekker dan dat weet ik het niet te maken omdat ik daar altijd nog wel om kan lachen.
Vrouwen met een fucked up gedachtegang.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik?Volgens mij heb ik ook een behoorlijk fucked up gedachtegang hoor.
Deze man weetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Studeur het volgende:
Bier is beter dan wiet
Ik ga stoppen met blowen
krijg je van die hard knock life in de bijlmer tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik?Volgens mij heb ik ook een behoorlijk fucked up gedachtegang hoor.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
krijg je van die hard knock life in de bijlmer toch
Ja mimangquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Duurt die scene serieus 9 minutenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
1 verkrachting. Maar wel 1 waar ik de eerste keer dat ik 'm zag even stil en onpasselijk werd.
Voor Vas staat even naar de Chinees lopen gelijk aan bruut door drie negers in het fietstunneltje volgespoten worden onder dreiging van een vlindermesje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies genoeg voor een fapje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Duurt die scene serieus 9 minuten
Geen stopwatch bij gehad maar lang genoeg in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Voor Vas staat even naar de Chinees lopen gelijk aan bruut door drie negers in het fietstunneltje volgespoten worden onder dreiging van een vlindermesje?
Toch gevalletje borderline hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-vanwege-aids.dhtml
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Voor Vas staat even naar de Chinees lopen gelijk aan bruut door drie negers in het fietstunneltje volgespoten worden onder dreiging van een vlindermesje?
wauw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik haal nooit Chinees. Dat is voor hollanders.
Ik vind d'r niet raakbaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Toch gevalletje borderline hoor.
Vind haar wel niet lelijk op een of andere manier.
DAT is natuurlijk de flaw in mijn verhaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik haal nooit Chinees. Dat is voor hollanders.
Wel het meisje van de apotheek in d'r oogkas geraakt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik heb geen kanker.
Alleen beetje vastzittend slijm. Moest hoestdrank kopen, maar fuck dat. Kost 7euro
Telefoon nog niet binnen
Wel een prachtige vrouw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Je gaat naar de dokter omdat je hoest? hypochonder much?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik heb geen kanker.
Alleen beetje vastzittend slijm. Moest hoestdrank kopen, maar fuck dat. Kost 7euro
Telefoon nog niet binnen
Voor vastzittend slijm naar de dokter?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik heb geen kanker.
Telefoon nog niet binnen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor vastzittend slijm naar de dokter?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaat naar de dokter omdat je hoest? hypochonder much?
Nou, met die AIDS epidemie..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind je het gek als elke bonzo voor vastzittend slijm aan komt kloppen.quote:
Nee, heb ruis in mijn longen, fucking veel slijm, kan slecht ademen, etc.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'T moet wel een aparte belevenis zijn, weet niet of ik 'm een keer ga kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een prachtige vrouw.
[..]
Ik ook niet.
Dank je!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
Tevens wil ik hier nog even de aandacht op richten.
[ afbeelding ]
ze zeggen dat meer niet altijd beter is, maar vaak welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Meer is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze zeggen dat meer niet altijd beter is, maar vaak wel
Niet eens de props naar Vas, flikkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
Tevens wil ik hier nog even de aandacht op richten.
[ afbeelding ]
Je zou maar zo'n stel klonen tot je beschikking hebben!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef FL_Freak het volgende:
Het ziet er meestal wel mooier uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze zeggen dat meer niet altijd beter is, maar vaak wel
Het was voor mijn ex wel een eyeopener. Ze dacht altijd vrij makkelijk over verkrachting en dat ze het wel even op zou lossen. (dat heeft ze in bed wel geweten natuurlijk)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'T moet wel een aparte belevenis zijn, weet niet of ik 'm een keer ga kijken.
zijn je tetten ook gegroeid, fatty?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het ziet er meestal wel mooier uit
Oehquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het ziet er meestal wel mooier uit
Ik heb nog wel props voor je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet eens de props naar Vas, flikker.
Ik prop d'r doos vol.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
zijn je tetten ook gegroeid, fatty?
Pf.quote:
Props naar de hardrockers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet eens de props naar Vas, flikker.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het was voor mijn ex wel een eyeopener. Ze dacht altijd vrij makkelijk over verkrachting en dat ze het wel even op zou lossen. (dat heeft ze in bed wel geweten natuurlijk)
Na die film durfde ze een tijd niet alleen naar het station.
gister met stappen kwam ik een oud klasgenootje tegen, was altijd een super mooie chickquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja en dan heb je ineens eentje die een virus aan het verspreiden is...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Worden in de toekomst de loodgieters trouwens vervangen door ICT'ers?
"Ik kom even naar uw modem kijken"
Bow chicka wow wow..
Eyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee ik vroeg het gewoon aan jou skatje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eydat vraag je niet aan een dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mij te veel verhaallijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja en dan heb je ineens eentje die een virus aan het verspreiden is...
Het is props voor de heist rockahquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Props naar de hardrockers.
En nou nou, dat ik geen flikker ben leek me al bewezen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee ik vroeg het gewoon aan jou skatje.OH HO HO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is mij te veel verhaallijn.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee ik vroeg het gewoon aan jou skatje.Om je vraag te beantwoorden, als ik aankom merk ik dat wel in tiet-gebied ja. En buik. En benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nederige excuses.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is props voor de heist rockah
En ja, oke.
quote:
picsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Om je vraag te beantwoorden, als ik aankom merk ik dat wel in tiet-gebied ja. En buik. En benen.
ik durf nu niet te reageren omdat ik sardu niet wil cockblocken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Om je vraag te beantwoorden, als ik aankom merk ik dat wel in tiet-gebied ja. En buik. En benen.
Awquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef BaasBanaan het volgende:
HJAHAHAHAHAHAHAHHA
DEZE IS ECHT GRAPPIG MOE TJE KIJK JEHEBNNHAHAHAH
[ afbeelding ]
Mur, feeden die hap.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De floppy disc hard drive grap periode is al voorbij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Bow chicka wow wow..
Waarom zo gemeen, jij nare manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik durf nu niet te reageren omdat ik sardu niet wil cockblocken.
Een post later ben ik je aw alweer kwijtgeraakt.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:31 schreef bobbiey het volgende:
[..]
De floppy disc hard drive grap periode is al voorbij.
Je moet nu de social media of GSM business in voor de voordelen in natura
begin al maar over simkaartgleuven en community penetratie te brainstormen
Vrouwenquote:
Ductape.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan heb ik net zo'n buik als typisch joh
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik durf nu niet te reageren omdat ik sardu niet wil cockblocken.
Wheheehe een tonnetje van 1.60 met van die michelin armen en benen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
MAAR TETTEN ALS EEN MALLEquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Wheheehe een tonnetje van 1.60 met van die michelin armen en benen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan heb ik net zo'n buik als typisch joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit echt hardop te lachen hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Wheheehe een tonnetje van 1.60 met van die michelin armen en benen.
Wat ben jij dan?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik lees er niet echt wat positiefs in? Hoe moet ik het lezen mimang
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
POW POWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wil Sardu niet cockblocken = negatief?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik lees er niet echt wat positiefs in? Hoe moet ik het lezen mimang
1999 beldequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Bow chicka wow wow..
Zou doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een vent (type hells angel) met tetten en een vagina
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hij wil Sardu niet cockblocken = negatief?
die shit is diep mattiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een organisme dat rondzweeft in de 6e dimensie.
Heb er ooit zo 1 op het vliegtuig naar de US moeten sturen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit echt hardop te lachen hier
Zit je vinger zo diep in je kut?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom lees ik altijd orgasmequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hoe is je iDeal avontuur afgelopen snowie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Uitleg aub in dm
Wat wilde ze?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
1999 belde
Virtual Sex with Jenna Jameson (Video 1999) - IMDb
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zit je vinger zo diep in je kut?
Waar het hart van vol is oidquote:
Wanneer ik jullie dimensie bereik zal duidelijk worden of ik het YY chromosoom of het XY chromosoom heb.quote:
sowieso chromosoompje teveel jijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer ik jullie dimensie bereik zal duidelijk worden of ik het YY chromosoom of het XY chromosoom heb.
Doe em de groete, en zeg dat ik 7de verjaardag terugwil.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
1999 belde
30 euro is betaald, ik krijg die gewoon en de ander is van m'n account gehaald. En mail werkt nog steeds nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe is je iDeal avontuur afgelopen snowie?
Ik haat hoerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
1999 belde
Ohw shiiiiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
sowieso chromosoompje teveel jij
XYY
Of het is hun idee, of het is mijn idee. Dat jij het al hebt over 'Je idee', zegt wat mij betreft genoeg.quote:
Pure XXX hier.quote:
Grote meid!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
30 euro is betaald, ik krijg die gewoon en de ander is van m'n account gehaald. En mail werkt nog steeds niet
Zijn over het algemeen best aardige mensen.quote:
heb je die chick met drie tieten wel eens gezien?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Pure XXX hier.
(Of ben ik dan een vrouw met drie tieten? Biologie was niet mijn ding)
je kon alleen koffie betalen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zijn over het algemeen best aardige mensen.
Ooit eens koffie bij een hoer gedronken en het was ook maar een student.
Total Recall?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je die chick met drie tieten wel eens gezien?
Je kreeg nog een e-mail dat je nog een tientje aan administratie kosten moest overmaken naar mij om alles te kunnen verwerken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
30 euro is betaald, ik krijg die gewoon en de ander is van m'n account gehaald. En mail werkt nog steeds niet
Heb ik dan twee lullen? Awesome. Beide gaten vullenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
sowieso chromosoompje teveel jij
XYY
Niemand durfde naar binnen.quote:
Hete koffie.quote:
Wow een goede afloopquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mental imagequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik dan twee lullen? Awesome. Beide gaten vullen
Lekker likken, aan dubbele vrouwenpikken!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, als ik dat lees baal ik er zo van dat ik een dude ben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik las laatst iets over high class escorts.
Gewoon een date met een rijke man(die tevens alles voor je betaald), beetje neuken en bam 1000 euro in je zak
Die escort is zeker 10k?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon een date met een rijke man(die tevens alles voor je betaald), beetje neuken en bam 1000 euro in je zak
Kom je daar nu pas achterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Jeetje wat een spannend verhaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik zal je nummer opslaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Doeiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je kreeg nog een e-mail dat je nog een tientje aan administratie kosten moest overmaken naar mij om alles te kunnen verwerken.
Dat werkt beide kanten wel op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, als ik dat lees baal ik er zo van dat ik een dude ben.
Maar ja, ik word gelukkig niet ongesteld.
Zou doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Ja nou wist niet dat het zo easy money making was. Maar vieze oude kerelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter
neequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen rijke manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
Ik vind je een schatje snowwie, maar denk niet dat ik 1k voor je neer zou leggen.
Dus ook geen easy moneyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja nou wist niet dat het zo easy money making was. Maar vieze oude kerelsno thanks
Rijkelijk gevuld onderbroekie heeft ie wel hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen rijke man
Mur en niet rijk in 1 zinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen rijke man
voel je niks vanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja nou wist niet dat het zo easy money making was. Maar vieze oude kerelsno thanks
Ja, nee, dank je. Dat werkt toch anders.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat werkt beide kanten wel op.
Genoeg oude vrouwen die met een mooiboi naar een feestje willen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Iemand moet iets heel zieligs posten, ik kan niet stoppen met lachen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rijkelijk gevuld onderbroekie heeft ie wel hoor.
Deze boy (Ik weet niet hoe, maar okee) weet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik in de internetzeepbel multimiljonair was geworden, echt wel dat ik mezelf kapotgeneukt had aan dure escorts en buurmeisjes die zich om lieten praten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
Ik vind je een schatje snowwie, maar denk niet dat ik 1k voor je neer zou leggen.
Snap niet dat zo weinig vrouwen hoer willen worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Er staat geen Mur in die zijn.quote:
Dat is niet zielig, dat is cool.quote:
een hond een chocolade pindakaas cake geven kan nooit goed aflopen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is niet zielig, dat is cool.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als ik in de internetzeepbel multimiljonair was geworden, echt wel dat ik mezelf kapotgeneukt had aan dure escorts en buurmeisjes die zich om lieten praten.
Ik ben er echt van overtuigd dat je de meeste jonge vrouwen wel kan kopen als de prijs goed genoeg is.
meh een maandloontje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:42 schreef Snowbells het volgende:
1000 euro is wel veel geld though..
Ja ik dacht het met 25 euro sushi wel te kunnen redden eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:42 schreef Snowbells het volgende:
Kijk, als ik nou rijk was en ik bood je 1000 euro aan en ik zag je twijfelen, ging ik gewoon meteen naar 3000. Zo van "Als je nu gewoon ja zegt, maak ik er 3000 van, bedenk later maar wat voor leuke dingen je daar allemaal van kan doen of naar welk vakantieland je een maand gaat".quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:42 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
een hond een chocolade pindakaas cake geven kan nooit goed aflopen.
Je krijgt het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee emogif voor de mensen die niet weten wat daarin zit.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Iemand moet iets heel zieligs posten, ik kan niet stoppen met lachen!
[ afbeelding ]
Ja dat vraag ik mij soms ook wel af ja. Zelf zou ik er niet echt veel moeite mee hebben om te neukenen dan doekoes te ontvangen. Alleen moet ik niet denken aan gay-escort worden... Dat voor geen goudquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:42 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Snap niet dat zo weinig vrouwen hoer willen worden.
Ik had geen twee keer hoeven nadenken hoor, betaald worden als topadvocaat en amper iets hoeven doen.![]()
Eeuwig mysterie voor mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Ze hebben beide van die t-rex armpjes dus denk dat het een match made in heaven is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef bobbiey het volgende:
[..]Toch mooi dat die man ook wijfie heeft gevonden.
Of heeft ie ook gewoon 1000 moeten overmaken aan high class escorts?
Oké nicequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kijk, als ik nou rijk was en ik bood je 1000 euro aan en ik zag je twijfelen, ging ik gewoon meteen naar 3000. Zo van "Als je nu gewoon ja zegt, maak ik er 3000 van, bedenk later maar wat voor leuke dingen je daar allemaal van kan doen of naar welk vakantieland je een maand gaat".
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:46 schreef BaasBanaan het volgende:
Snow is nu een DM aan het schrijven waarin ze uitlegt wat ze wel en niet wil doen voor die 3000 euro.lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:46 schreef BaasBanaan het volgende:
Snow is nu een DM aan het schrijven waarin ze uitlegt wat ze wel en niet wil doen voor die 3000 euro.Jammer dan gaat het feest niet doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt dat je me gelijk geeft.quote:
leen 'm dan eerst geld voor een fatsoenlijke cameraquote:
die zal hij er ook wel bij willen danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
leen 'm dan eerst geld voor een fatsoenlijke camera
Wacht, ik heb wel 3000 euro.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jammer dan gaat het feest niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |