'T moet wel een aparte belevenis zijn, weet niet of ik 'm een keer ga kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een prachtige vrouw.
[..]
Ik ook niet.
Dank je!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
Tevens wil ik hier nog even de aandacht op richten.
[ afbeelding ]
ze zeggen dat meer niet altijd beter is, maar vaak welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Meer is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze zeggen dat meer niet altijd beter is, maar vaak wel
Niet eens de props naar Vas, flikkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
Tevens wil ik hier nog even de aandacht op richten.
[ afbeelding ]
Je zou maar zo'n stel klonen tot je beschikking hebben!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef FL_Freak het volgende:
Het ziet er meestal wel mooier uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze zeggen dat meer niet altijd beter is, maar vaak wel
Het was voor mijn ex wel een eyeopener. Ze dacht altijd vrij makkelijk over verkrachting en dat ze het wel even op zou lossen. (dat heeft ze in bed wel geweten natuurlijk)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'T moet wel een aparte belevenis zijn, weet niet of ik 'm een keer ga kijken.
zijn je tetten ook gegroeid, fatty?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het ziet er meestal wel mooier uit
Oehquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het ziet er meestal wel mooier uit
Ik heb nog wel props voor je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet eens de props naar Vas, flikker.
Ik prop d'r doos vol.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
zijn je tetten ook gegroeid, fatty?
Pf.quote:
Props naar de hardrockers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet eens de props naar Vas, flikker.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het was voor mijn ex wel een eyeopener. Ze dacht altijd vrij makkelijk over verkrachting en dat ze het wel even op zou lossen. (dat heeft ze in bed wel geweten natuurlijk)
Na die film durfde ze een tijd niet alleen naar het station.
gister met stappen kwam ik een oud klasgenootje tegen, was altijd een super mooie chickquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja en dan heb je ineens eentje die een virus aan het verspreiden is...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Worden in de toekomst de loodgieters trouwens vervangen door ICT'ers?
"Ik kom even naar uw modem kijken"
Bow chicka wow wow..
Eyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee ik vroeg het gewoon aan jou skatje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eydat vraag je niet aan een dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mij te veel verhaallijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja en dan heb je ineens eentje die een virus aan het verspreiden is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |