quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Voor Vas staat even naar de Chinees lopen gelijk aan bruut door drie negers in het fietstunneltje volgespoten worden onder dreiging van een vlindermesje?
Toch gevalletje borderline hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-vanwege-aids.dhtml
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Voor Vas staat even naar de Chinees lopen gelijk aan bruut door drie negers in het fietstunneltje volgespoten worden onder dreiging van een vlindermesje?
wauw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik haal nooit Chinees. Dat is voor hollanders.
Ik vind d'r niet raakbaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Toch gevalletje borderline hoor.
Vind haar wel niet lelijk op een of andere manier.
DAT is natuurlijk de flaw in mijn verhaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik haal nooit Chinees. Dat is voor hollanders.
Wel het meisje van de apotheek in d'r oogkas geraakt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik heb geen kanker.
Alleen beetje vastzittend slijm. Moest hoestdrank kopen, maar fuck dat. Kost 7euro
Telefoon nog niet binnen
Wel een prachtige vrouw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Duurt die scene serieus 9 minuten
Ik ook niet.quote:
Je gaat naar de dokter omdat je hoest? hypochonder much?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik heb geen kanker.
Alleen beetje vastzittend slijm. Moest hoestdrank kopen, maar fuck dat. Kost 7euro
Telefoon nog niet binnen
Voor vastzittend slijm naar de dokter?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik heb geen kanker.
Telefoon nog niet binnen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor vastzittend slijm naar de dokter?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaat naar de dokter omdat je hoest? hypochonder much?
Nou, met die AIDS epidemie..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind je het gek als elke bonzo voor vastzittend slijm aan komt kloppen.quote:
Nee, heb ruis in mijn longen, fucking veel slijm, kan slecht ademen, etc.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |