Ik blijf proberen!quote:
Ja, van hen krijg ik die reacties wel. Maar voor Mur te ver gaan, pffff...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
We can at least try.
Snow, Krul en Vas hebben al afstand genomen
Denk niet dat het mogelijk is om voor Mur te ver te gaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, van hen krijg ik die reacties wel. Maar voor Mur te ver gaan, pffff...
Misschien als hij een hangover heeft ofzo.
Arsyfartsy zit je beter in Brussel volgens mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome, goeie reden om daar eens langs te gaan.
Moet aankomend jaar toch een keer naar Antwerpen om Artsyfartsy mensen te ontmoeten.
Was in vorige topique ook al.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-vanwege-aids.dhtml
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk niet dat het mogelijk is om voor Mur te ver te gaan.
Dacht dat de MI naar Irreversable wel iets zou doen maar hij ging vrolijk verder.
Ik?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
We can at least try.
Snow, Krul en Vas hebben al afstand genomen
1 verkrachting. Maar wel 1 waar ik de eerste keer dat ik 'm zag even stil en onpasselijk werd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Snowbells het volgende:
Irreversable is toch die franse film met verkrachtingen?
efukt...quote:
Irreversable?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk niet dat het mogelijk is om voor Mur te ver te gaan.
Dacht dat de MI naar Irreversable wel iets zou doen maar hij ging vrolijk verder.
Ik heb precies het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:12 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Arsyfartsy zit je beter in Brussel volgens mij.
Antwerpen is meer kijk mij eens rijk zijn met men glas Prosecco.
Sowieso Leuven
Typefout maar deze Irréversible (2002) - IMDbquote:
Hehe, daar kan ik ook nog goed om lachen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
efukt...
Gekker dan dat weet ik het niet te maken omdat ik daar altijd nog wel om kan lachen.
Vrouwen met een fucked up gedachtegang.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik?Volgens mij heb ik ook een behoorlijk fucked up gedachtegang hoor.
Deze man weetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Studeur het volgende:
Bier is beter dan wiet
Ik ga stoppen met blowen
krijg je van die hard knock life in de bijlmer tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik?Volgens mij heb ik ook een behoorlijk fucked up gedachtegang hoor.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
krijg je van die hard knock life in de bijlmer toch
Ja mimangquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Duurt die scene serieus 9 minutenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
1 verkrachting. Maar wel 1 waar ik de eerste keer dat ik 'm zag even stil en onpasselijk werd.
Voor Vas staat even naar de Chinees lopen gelijk aan bruut door drie negers in het fietstunneltje volgespoten worden onder dreiging van een vlindermesje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies genoeg voor een fapje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Duurt die scene serieus 9 minuten
Geen stopwatch bij gehad maar lang genoeg in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Voor Vas staat even naar de Chinees lopen gelijk aan bruut door drie negers in het fietstunneltje volgespoten worden onder dreiging van een vlindermesje?
Toch gevalletje borderline hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-vanwege-aids.dhtml
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Voor Vas staat even naar de Chinees lopen gelijk aan bruut door drie negers in het fietstunneltje volgespoten worden onder dreiging van een vlindermesje?
wauw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik haal nooit Chinees. Dat is voor hollanders.
Ik vind d'r niet raakbaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Toch gevalletje borderline hoor.
Vind haar wel niet lelijk op een of andere manier.
DAT is natuurlijk de flaw in mijn verhaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik haal nooit Chinees. Dat is voor hollanders.
Wel het meisje van de apotheek in d'r oogkas geraakt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik heb geen kanker.
Alleen beetje vastzittend slijm. Moest hoestdrank kopen, maar fuck dat. Kost 7euro
Telefoon nog niet binnen
Wel een prachtige vrouw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Je gaat naar de dokter omdat je hoest? hypochonder much?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik heb geen kanker.
Alleen beetje vastzittend slijm. Moest hoestdrank kopen, maar fuck dat. Kost 7euro
Telefoon nog niet binnen
Voor vastzittend slijm naar de dokter?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik heb geen kanker.
Telefoon nog niet binnen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor vastzittend slijm naar de dokter?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaat naar de dokter omdat je hoest? hypochonder much?
Nou, met die AIDS epidemie..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind je het gek als elke bonzo voor vastzittend slijm aan komt kloppen.quote:
Nee, heb ruis in mijn longen, fucking veel slijm, kan slecht ademen, etc.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |