Het is props voor de heist rockahquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Props naar de hardrockers.
En nou nou, dat ik geen flikker ben leek me al bewezen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee ik vroeg het gewoon aan jou skatje.OH HO HO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is mij te veel verhaallijn.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee ik vroeg het gewoon aan jou skatje.Om je vraag te beantwoorden, als ik aankom merk ik dat wel in tiet-gebied ja. En buik. En benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nederige excuses.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is props voor de heist rockah
En ja, oke.
quote:
picsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Om je vraag te beantwoorden, als ik aankom merk ik dat wel in tiet-gebied ja. En buik. En benen.
ik durf nu niet te reageren omdat ik sardu niet wil cockblocken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Om je vraag te beantwoorden, als ik aankom merk ik dat wel in tiet-gebied ja. En buik. En benen.
Awquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef BaasBanaan het volgende:
HJAHAHAHAHAHAHAHHA
DEZE IS ECHT GRAPPIG MOE TJE KIJK JEHEBNNHAHAHAH
[ afbeelding ]
Mur, feeden die hap.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De floppy disc hard drive grap periode is al voorbij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Worden in de toekomst de loodgieters trouwens vervangen door ICT'ers?
"Ik kom even naar uw modem kijken"
Bow chicka wow wow..
Waarom zo gemeen, jij nare manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik durf nu niet te reageren omdat ik sardu niet wil cockblocken.
Een post later ben ik je aw alweer kwijtgeraakt.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:31 schreef bobbiey het volgende:
[..]
De floppy disc hard drive grap periode is al voorbij.
Je moet nu de social media of GSM business in voor de voordelen in natura
begin al maar over simkaartgleuven en community penetratie te brainstormen
Vrouwenquote:
Ductape.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan heb ik net zo'n buik als typisch joh
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik durf nu niet te reageren omdat ik sardu niet wil cockblocken.
Wheheehe een tonnetje van 1.60 met van die michelin armen en benen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |