Kan je iig beter 4fa nemen dan pillen ofzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vanavond heel misschien 4fm/4fa geen idee wat.
Morgen werken though en weet niet of ik dat ga volhouden.
ik voel me een beetje het lustobject van deze scquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef BaasBanaan het volgende:
Als Mur m'n huisgenoot was, had ik vanavond m'n opgespaarde geil gewoon in hem geloosd.
Sinds dat meisje met dreads 2 uur in de trein naar me heeft zitten staren ga ik helemaal los op dreads.quote:
picsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds dat meisje met dreads 2 uur in de trein naar me heeft zitten staren ga ik helemaal los op dreads.
I see what you did there.quote:
Heb ik niet. Was een duits meisje en 16 ofzo, geen zin om in de duitse cel te belanden.quote:
Volgens mij was dit altijd gebruikelijk.quote:
Daarna heb je d'r met haar dreads wegurgd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
Dreadchicks. Maar 1 keer teleurstelling in bed
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daarna heb je d'r met haar dreads wegurgd?
Lekker aanschouwen hoe het laatste vonkje leven uit haar ogen wegglipt terwijl je lid langzaam aan weer naar een half-slappe toestand terugkeert.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Lekker aanschouwen hoe het laatste vonkje leven uit haar ogen wegglipt terwijl je lid langzaam aan weer naar een half-slappe toestand terugkeert.
denk overigens dat dat niet goed werkt met mijn dreads. handen zijn toch beter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Lekker aanschouwen hoe het laatste vonkje leven uit haar ogen wegglipt terwijl je lid langzaam aan weer naar een half-slappe toestand terugkeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |