Kan je iig beter 4fa nemen dan pillen ofzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vanavond heel misschien 4fm/4fa geen idee wat.
Morgen werken though en weet niet of ik dat ga volhouden.
ik voel me een beetje het lustobject van deze scquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef BaasBanaan het volgende:
Als Mur m'n huisgenoot was, had ik vanavond m'n opgespaarde geil gewoon in hem geloosd.
Sinds dat meisje met dreads 2 uur in de trein naar me heeft zitten staren ga ik helemaal los op dreads.quote:
picsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds dat meisje met dreads 2 uur in de trein naar me heeft zitten staren ga ik helemaal los op dreads.
I see what you did there.quote:
Heb ik niet. Was een duits meisje en 16 ofzo, geen zin om in de duitse cel te belanden.quote:
Volgens mij was dit altijd gebruikelijk.quote:
Daarna heb je d'r met haar dreads wegurgd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
Dreadchicks. Maar 1 keer teleurstelling in bed
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daarna heb je d'r met haar dreads wegurgd?
Lekker aanschouwen hoe het laatste vonkje leven uit haar ogen wegglipt terwijl je lid langzaam aan weer naar een half-slappe toestand terugkeert.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Lekker aanschouwen hoe het laatste vonkje leven uit haar ogen wegglipt terwijl je lid langzaam aan weer naar een half-slappe toestand terugkeert.
denk overigens dat dat niet goed werkt met mijn dreads. handen zijn toch beter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Lekker aanschouwen hoe het laatste vonkje leven uit haar ogen wegglipt terwijl je lid langzaam aan weer naar een half-slappe toestand terugkeert.
Jajajaja dat moment dat ze zo naar boven wegdraaien en ze nog 1 keer diep zucht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
oh 2010.. Wat was dat een mooie zomer he?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zolang ik van wiet nog geen vieze scheetjes in bed laat deel ik deze mening niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Studeur het volgende:
Bier is beter dan wiet
Ik ga stoppen met blowen
Te intiem.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk overigens dat dat niet goed werkt met mijn dreads. handen zijn toch beter.
deliriumquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Studeur het volgende:
Bier is beter dan wiet
Ik ga stoppen met blowen
Vingerafdrukken he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk overigens dat dat niet goed werkt met mijn dreads. handen zijn toch beter.
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:01 schreef bobbiey het volgende:
[..]
oh 2010.. Wat was dat een mooie zomer he?
Dit zijn geen gezonde reacties mensen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jajajaja dat moment dat ze zo naar boven wegdraaien en ze nog 1 keer diep zucht.
En dan gewoon door gaan, het wordt pas vies en onsmakelijk als ze koud zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jajajaja dat moment dat ze zo naar boven wegdraaien en ze nog 1 keer diep zucht.
dan ben ik juist pas net opgewarmd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan gewoon door gaan, het wordt pas vies en onsmakelijk als ze koud zijn.
Als we gezond waren geweest hadden ze ons niet in deze SC weggedrukt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit zijn geen gezonde reacties mensen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Studeur het volgende:
Bier is beter dan wiet
Ik ga stoppen met blowen
True, true.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als we gezond waren geweest hadden ze ons niet in deze SC weggedrukt.
Leg ik dr zo weer in de magnetron.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan gewoon door gaan, het wordt pas vies en onsmakelijk als ze koud zijn.
Ik ook. M'n collega's moesten eens weten waar ik aan denk terwijl ik naar hun billen, borsten en onder hun rokje kijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
tevens tikkeltje hard geworden van de MI's
lijkt me sterkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
True, true.
Er komt nog wel een dag dat iedereen hier zegt "Dude, wat je nu zegt.. the fuck".
We can at least try.quote:
van snow en krul snap ik het, die zijn enigszins onschuldig nog, maar de verhalen die vas heeft gepost, daar is dit niets bij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
We can at least try.
Snow, Krul en Vas hebben al afstand genomen
Awesome, goeie reden om daar eens langs te gaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:06 schreef bobbiey het volgende:
Net te horen gekregen dat volgend academiejaar potentieel toppertje wordt.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130625_045![]()
![]()
goede naam.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:06 schreef bobbiey het volgende:
Net te horen gekregen dat volgend academiejaar potentieel toppertje wordt.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130625_045![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |