Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Maar dan gaat het wel over vrouwen die helemaal plat zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap het wel, anders heb je het gevoel dat het de man alleen om je tieten te doen is
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
Vas, doe mij eens een plezier en post dat gifje van die boobies die van achteren benaderd worden.
Helemaal geen tiet gaat wel erg ver, maar het blijft fijn om aan intieme plekjes te zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik had een keer een chickie in bed met praktisch geen tiet. Die was echt heel blij dat ik haar shirtje uit deed. Ze had nog nooit eerder een jongen geneukt die dat deed
Ja, zitten toch ook gewoon tepels aan waar je mee kan spelen?
Zoek zelf, voor tieten moet je moeite doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan gaat het wel over vrouwen die helemaal plat zijn?
[..]
godver, ik zit op werk, dus om dan een heel google scherm vol tetten open te hebben staan gaat te verquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoek zelf, voor tieten moet je moeite doen.
JA ZIJ KIJKT NAAR BENEJE HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver, ik zit op werk, dus om dan een heel google scherm vol tetten open te hebben staan gaat te veren ik weet dat jij heb zo gevonden hebt.
Ssssst, als snöwie hier achter komt wil ze geen sushi meer eten.quote:
too oldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ssssst, als snöwie hier achter komt wil ze geen sushi meer eten.
Nee, die hoef ik niet echt eigenlijk.quote:
Ja heb 'm opgeslagen maar om jou te pesten post ik ze lekker niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver, ik zit op werk, dus om dan een heel google scherm vol tetten open te hebben staan gaat te veren ik weet dat jij heb zo gevonden hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee inderdaad. Weet ook nooit goed wat ik daar mee aan moet, behalve awkward wegkijken en hopen dat het er beter uitziet als ik nog een keer kijk.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja heb 'm opgeslagen maar om jou te pesten post ik ze lekker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet eens hoe ik ze vast moet pakken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Weet ook nooit goed wat ik daar mee aan moet, behalve awkward wegkijken en hopen dat het er beter uitziet als ik nog een keer kijk.
Kijk in de spiegel. Die heb je zelf.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Weet ook nooit goed wat ik daar mee aan moet, behalve awkward wegkijken en hopen dat het er beter uitziet als ik nog een keer kijk.
Is een borstbeenafwijking.quote:
Oooooh, ik las eerlijk gezegd alleen dat constricted. Mwah, heb wel ergere gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zie geplaatste plaatje paar posts terug.
Dat is ook wel mooi.quote:
Beetje als een penis toch, gewoon je hand er omheen lijkt me het meest aannemelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik ze vast moet pakken.
paint.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oooooh, ik las eerlijk gezegd alleen dat constricted. Mwah, heb wel ergere gezien.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje als een penis toch, gewoon je hand er omheen lijkt me het meest aannemelijk.
Zou je ermee kunnen vouwen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje als een penis toch, gewoon je hand er omheen lijkt me het meest aannemelijk.
Jaloers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee teveel moeite maar genoeg soorten tetten gezien in kleedkamers e.d.
moet ze maar tettenverhalen posten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Er zit nu een meisje in deze chat heel erg gegeneerd te zijn.
Het voordeel van bi zijn voor jou.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee teveel moeite maar genoeg soorten tetten gezien in kleedkamers e.d.
Vouwen?? Oprollen en elastiekje erom.quote:
Maar ik heb dat soort borsten godverdommequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Als mannelijke bi zou je dat voordeel niet eens hebben. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je van een stel slappe piemels opgewonden raakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het voordeel van bi zijn voor jou.
No fucking way, echt niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar ik heb dat soort borsten godverdomme![]()
Heb nog geen vrouw gesignaleerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ga vandaag niet veel werk afkrijgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tetjes knedenik blijf ook maar kijken
Hahahaaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Zou het niet weten als hetero man. Beter vragen we dit aan Mur.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als mannelijke bi zou je dat voordeel niet eens hebben. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je van een stel slappe piemels opgewonden raakt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb nog geen vrouw gesignaleerd.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vouwen?? Oprollen en elastiekje erom.
Ik weet het, ik weet het, maar ik moest even eenquote:
Niet als je skere tieten zietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het voordeel van bi zijn voor jou.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou het niet weten als hetero man. Beter vragen we dit aan Mur.
bitch pls.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou het niet weten als hetero man. Beter vragen we dit aan Mur.
Ja maar op z''n minst de helft hadden wel redelijke tieten toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je skere tieten ziet. Ik mag dan wel bi zijn maar ook ik wil kwaliteitstetten.
echte kwaliteit is zeldzaam hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar op z''n minst de helft hadden wel redelijke tieten toch?
Nice.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niet veel werk afkrijgen.
Tevens maar even in mn fobo gezet om makkelijk terug te vinden.
Ja, dan werd het wel moeilijk om niet te kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar op z''n minst de helft hadden wel redelijke tieten toch?
Ik ben snel tevreden. Maar niet met opvouwtieten. Dan liever kleine bultjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
echte kwaliteit is zeldzaam hoor.
bij vrouwen onder elkaar maakt het minder uit tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dan werd het wel moeilijk om niet te kijken.
Wanneer gaan we naar jouw tieten kijken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dan werd het wel moeilijk om niet te kijken.
Ik ook hoor, maar echte kwaliteit..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ben snel tevreden. Maar niet met opvouwtieten. Dan liever kleine bultjes.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, maar ik moest even eenposten.
En dan wil ze vrienden zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar echte kwaliteit..![]()
![]()
![]()
![]()
is zeldzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Die ja.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En dan wil ze vrienden zijn.
Zonder benefits.Ah, wou net vragen of dat een mogelijkheid was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie spoiler.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Je hebt kijken en je hebt "ik vind je lekker-kijken'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij vrouwen onder elkaar maakt het minder uit toch
Dank je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, wou net vragen of dat een mogelijkheid was.
Goeie spoiler.
Ja dat hebben mannen ook maar we gaan er bij die 2e vaak niet slimmer uitzien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt kijken en je hebt "ik vind je lekker-kijken'.
Wat hebben mongolen het op dat gebied makkelijk. Die kijken gewoon altijd als een of andere retard.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso al niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja dat hebben mannen ook maar we gaan er bij die 2e vaak niet slimmer uitzien.
Ik heb wel eens gehad dat ik een chick echt met zo'n staar aan zat te kijken toen ze zich uit aan het kleden was.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja dat hebben mannen ook maar we gaan er bij die 2e vaak niet slimmer uitzien.
Ik vind het altijd leuk als chicks "ik vind je lekker-kijken"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom je nu mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Of van die mannen die hun ogen zwoel gaan dichtknijpen en op hun lippen gaan bijten, hou op![]()
.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Of van die mannen die hun ogen zwoel gaan dichtknijpen en op hun lippen gaan bijten, hou op![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Waarom moet je mij er nou gelijk bij betrekken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat hebben mongolen het op dat gebied makkelijk. Die kijken gewoon altijd als een of andere retard.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als chicks "ik vind je lekker-kijken"
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
.
Duhquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als chicks "ik vind je lekker-kijken"
Haha, trekken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom moet je mij er nou gelijk bij betrekken?
Whahaaha goed moment om uit bed te stappen.quote:
Ik weet niet wat het is, maar ik wil hem in zijn gezicht schoppen en zijn ogen eruit hakken met een chef's mes.quote:
Goedemorgen dan he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whahaaha goed moment om uit bed te stappen.
Ja inderdaad, kutwijven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
vrouwen zijn maar raar als ze dat niet kunnen waarderen.
ik vond het nogal racistisch, maar ik dacht dat je het over deze had:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik wil hem in zijn gezicht schoppen en zijn ogen eruit hakken met een chef's mes.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik was al uit bed geflikkert. Toen koffie gemaakt en toch maar weer met mijn luie lichaam in bed gekropen.quote:
Denken dat je die quote in zijn sig kan overtreffen.quote:
Ik lees alleen maar blablabla.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denken dat je die quote in zijn sig kan overtreffen.
quote:
Ik denk Sardu, dat ik jou officieel woordvoerder voor mij kan maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denken dat je die quote in zijn sig kan overtreffen.
Oeh, wat schuift dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk Sardu, dat ik jou officieel woordvoerder voor mij kan maken.
watquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
Tevens, vrouwen die geen idee hebben wat ze ergens voor moeten vragen bestoken met incorrecte "kennis" tot ze een bijzonder laag bod accepteren
Nee, over die vuile knipoogeraar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vond het nogal racistisch, maar ik dacht dat je het over deze had:
[..]
kut muziekquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die grote gele tent daar linksonder al die mensen, the opposites toen
oke.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen maar dat vonden al die mensen inclusief ik niet.
Ik heb er ook niks mee.quote:
Anders waren zij daar ook niet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen maar dat vonden al die mensen inclusief ik niet.
no shitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Anders waren zij daar ook niet waarschijnlijk
Bij DubFX kwam ik eerst niet eens binnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee.
Tent voelde tijdens the prodigy en underworld ook zo vol.
Met 1 miljoen mensen dansen op the prodigy.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij DubFX kwam ik eerst niet eens binnen.bewaking ervoor en alles.
dang,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met 1 miljoen mensen dansen op the prodigy.![]()
Woodstock![]()
[ afbeelding ]
Holyshitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Woodstock![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Woodstock![]()
[ afbeelding ]
Festival is gewoon gratis te betreden. Bier is 80cent voor een halve liter. Ik denk dat ik de volle 5 dagen ongeveer 150 euro heb besteed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
En woodstock kostte toch ook geen bal Sardu?Misschien eens overwegen om daar volgend jaar te gaan
Polen. Waar de mooie vrouwen wonen.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Festival is gewoon gratis te betreden. Bier is 80cent voor een halve liter. Ik denk dat ik de volle 5 dagen ongeveer 150 euro heb besteed.
Im inquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Festival is gewoon gratis te betreden. Bier is 80cent voor een halve liter. Ik denk dat ik de volle 5 dagen ongeveer 150 euro heb besteed.
je kan ook een te skere bitch zijn he..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef Beach het volgende:
Gelukkig is de reis en verblijf ook gratis
Maar daarvoor zit je wel in een ander land, beter dan in Nederland zitten en moet dokken voor je entree en eten en drinken dat duus isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef Beach het volgende:
Ik ben dit jaar liftend gegaan. Vrienden betalen 60 euro voor de heen en terugreis en gaan met de trein.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef Beach het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan ook een te skere bitch zijn he..
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar daarvoor zit je wel in een ander land, beter dan in Nederland zitten en moet dokken voor je entree en eten en drinken dat duus is
Okee ik ben overtuigd ik ga mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar liftend gegaan. Vrienden betalen 60 euro voor de heen en terugreis en gaan met de trein.
wel een lange zit of niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar liftend gegaan. Vrienden betalen 60 euro voor de heen en terugreis en gaan met de trein.
Beachquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okee ik ben overtuigd ik ga me.
Palinkaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef Beach het volgende:
Sardu zijn de chicks een beetje makkelijk daar?
Trein is ongeveer 12 uur heen en 12 uur terug. (Naar enschede)quote:
Vluigtuigje dan maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Trein is ongeveer 12 uur heen en 12 uur terug. (Naar enschede)
Nou... Ik kan me niet herinneren dat ik vrij rond kon lopen zonder dat er een chick aan je komt hangen. Vriend van me had het wat minder maar ik kreeg overal de nodige knuffels, kusjes en uitnodigingen om bij een kamp te komen zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef Beach het volgende:
Sardu zijn de chicks een beetje makkelijk daar?
Welk cijfer zou je je vriend geven?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou... Ik kan me niet herinneren dat ik vrij rond kon lopen zonder dat er een chick aan je komt hangen. Vriend van me had het wat minder maar ik kreeg overal de nodige knuffels, kusjes en uitnodigingen om bij een kamp te komen zitten.
Zelf niet geneukt omdat ik vaak overal en nergens was maar die kans zat er zeker wel in.
Ja dat was eerder goed te doen. Trein naar dortmund en dan met vliegtuig naar poznan. Kostte 75 euro ofzo. En was ongeveer 4 uur reizen.quote:
Die foto op fb met die 4 mensen zit ie naast mij met z'n dronken oogjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welk cijfer zou je je vriend geven?
Dan ben ik in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou... Ik kan me niet herinneren dat ik vrij rond kon lopen zonder dat er een chick aan je komt hangen. Vriend van me had het wat minder maar ik kreeg overal de nodige knuffels, kusjes en uitnodigingen om bij een kamp te komen zitten.
Zelf niet geneukt omdat ik vaak overal en nergens was maar die kans zat er zeker wel in.
Would not.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die foto op fb met die 4 mensen zit ie naast mij met z'n dronken oogjes.
Goeie jetsers daar in polen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef BaasBanaan het volgende:
Shit, ik ben even weg en het gaat meteen niet meer over tieten.
dan zit ik wel goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die foto op fb met die 4 mensen zit ie naast mij met z'n dronken oogjes.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zo lekker lunchen in town. Piepolsch. Tot lator.
Gr gr voor de leukunsEn fy 4 tha stommerds
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Goeie jetsers daar in polen.
Slechte foto.
[ afbeelding ]
Ach zo moeilijk is het daar ook niet. Grijp ze vast, gooi ze samen met jezelf in de modderpoel en je bent al een eind heen.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
Note to self: pepperspray meenemen
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik hou niet van pepperspray.
[..]
Wootquote:
Haat.quote:
quote:
Vas plsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor ik wens jullie alle goeds toe.
Too lazy. Lig op de bankquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:58 schreef Murdera het volgende:
Wat doen jullie binnen op een prachtige dag als deze? Dat sun
I could provide some of that.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moet wel meer lichaamsbeweging hebben, ik ben wat dikker geworden deze vakantie
lekker voor jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moet wel meer lichaamsbeweging hebben, ik ben wat dikker geworden deze vakantie
Omgquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
I could provide some of that.
If only....
Je hebt het tegen een 16jarige, hou eens op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
I could provide some of that.
If only....
Welvaartsbuik, niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je bierbuik
Toen jij 16 was lag je toch ook met 25+ers te kloten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een 16jarige, hou eens op.
Nee toen was ik 17.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen jij 16 was lag je toch ook met 25+ers te kloten?
Waar denk jij dat die "if only" voor staat dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een 16jarige, hou eens op.
Dat weet ik heus wel, neemt niet weg dat ze nu nog 16 is en de opmerking hoe dan ook pedoachtig isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar denk jij dat die "if only" voor staat dan?
2 biertjes drinken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
ik heb een mega kater, help mij FOK!'ertjes
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
quote:
Ik denk dat je beter de dierenambulance kan bellen dan FOK!ers om hulp vragen bij een megakater die je lastig valt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welk cijfer zou je je vriend geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee hoe of wat ik hier op had maar kan je kijk en vergelijk doen.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
hihi Sardu is een iets.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:17 schreef Snowbells het volgende:
NWS / Recordpoging seks met 100.000 mannen afgelast vanwege aids
1 of 2 halve liters doen het altijd wel goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Wat zijn dat voor opaschoenen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Effe spannend maken. Dm voor naakt foto's
[ afbeelding ]
En dan zeker een foto van je blote voet postenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor opaschoenen dan?
barbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kekke stapperts ouwe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hihiquote:
Zelfs Snow niet?quote:
Een paar waar jij een jaar je Wajong voor moet sparen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hard hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Een paar waar jij een jaar je Wajong voor moet sparen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Duitsers.
Kleine meisjes van 16.![]()
![]()
Alto's![]()
![]()
Blondquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Duitsers.
![]()
Alto's![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Duitsers.
![]()
Alto's![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:25 schreef Typisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Plat op je buik gaan liggen en wachten tot het over is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:25 schreef BaasBanaan het volgende:
Oi oi oi...
knoopt ze d'r blouse een beetje dicht, gaat ze zo zitten dat ik volledig ongehinderd uitzicht in d'r rok heb. Niet dat ik dan tegen d'r kut aankijk, maar je zie wel die benen dan helemaal doorlopen.
Ik ben blij dat het niet mijn beurt is om koffie te halen, even blijven zitten.
Omg. Maak pics.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:25 schreef BaasBanaan het volgende:
Oi oi oi...
knoopt ze d'r blouse een beetje dicht, gaat ze zo zitten dat ik volledig ongehinderd uitzicht in d'r rok heb. Niet dat ik dan tegen d'r kut aankijk, maar je zie wel die benen dan helemaal doorlopen.
Ik ben blij dat het niet mijn beurt is om koffie te halen, even blijven zitten.
Dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Plat op je buik gaan liggen en wachten tot het over is.![]()
want dit is partysquadquote:
Hoe? Waarmee? Kom op.quote:
Even met je vuist een kuiltje in het zand stompen.quote:
Tapijt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Even met je vuist een kuiltje in het zand stompen.
Hidden cam maken.quote:
Dan maar even naar de plee en het van je af 'schudden'.quote:
Stuur maar op.quote:
Dan moet ik opstaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan maar even naar de plee en het van je af 'schudden'.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Btw banaan, die verhalen van jou klinken altijd als het begin van een slechte officie-pornofilm
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Btw banaan, die verhalen van jou klinken altijd als het begin van een slechte officie-pornofilm
lol ze triggert wat dingen in je breinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Wel apart, ik vind haar ook meteen weer wat aardiger. Maand geleden kon ik d'r niet uitstaan.
Ze wil geen kinderen, lekker impulsief reizen, op zich wel oké allemaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
lol ze triggert wat dingen in je brein
ik zou d'r stampen
Ik zag het niet eens.quote:
moneys?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ze wil geen kinderen, lekker impulsief reizen, op zich wel oké allemaal.
Maar wel een aardig VVD-gehalte.
Je hoeft het niet te trouwenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, goed moneys, maar gaat wel weer meteen in d'r hobby, waar ook weer money uit komt.quote:
welke hobby?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, goed moneys, maar gaat wel weer meteen in d'r hobby, waar ook weer money uit komt.
Kut ventquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blij dat je mijn suggestie hebt gevolgd.
Dude.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nou moet ik aan die office porno denken, dat zou zo nice zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te trouwen![]()
Seks kan gerust met de mond dicht hoor.
Porno.quote:
Fokken.quote:
Echt hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Wilde reageren, was bang voor pedo opmerking van Vas, dus mijn bek maar gehouden.quote:
We kunnen allemaal een euro schenken aan banaan zodat ie foto's kan maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:31 schreef Murdera het volgende:
Ben nu wel echt benieuwd naar die chick
ik ben er voor je broeder. Ik overtuig snol snow wel, en ben niet bang voor de toorn van vas.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wilde reageren, was bang voor pedo opmerking van Vas, dus mijn bek maar gehouden.
Bang voor vas zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wilde reageren, was bang voor pedo opmerking van Vas, dus mijn bek maar gehouden.
Doe hem de groetenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef Unscrewed het volgende:
Even aankleden en naar de huisarts.
Hopelijk als ik terug kom kan ik zeggen dat ik geen kanker heb en dat mijn nieuwe tellie binnen is.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben er voor je broeder. Ik overtuig snol snow wel, en ben niet bang voor de toorn van vas.
Mur weet wat voor meppen ik kan gevenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bang voor vas zijnpitbull van buiten, labrador van binnen
Ik denk ook niet dat jij gebeten wilt worden door een labrador...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben er voor je broeder. Ik overtuig snol snow wel, en ben niet bang voor de toorn van vas.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Mur weet wat voor meppen ik kan geven.
Als een labrador op z'n achterpoten gaat staan dan kijkt ie over haar heen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij gebeten wilt worden door een labrador...
Ja maar welke labrador bijt dan ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij gebeten wilt worden door een labrador...
Ja leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan je hebben. Ik weet nog hoe jij keek bij mijn kleine uitschieter.
Hahahahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is ditquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vochtig scheetje tussen de dekens?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laatst stond ik voor de keldertrap op een plank eten te zoeken. M'n hond dacht dat ik een koekje voor hem pakte dus gaat heel enthousiast tegen m'n rug aan springenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als een labrador op z'n achterpoten gaat staan dan kijkt ie over haar heen.
Ik meen mij te herinneren dat de labrador best hoog in de lijst stond van hondenras die het meeste bijt.... Kan het ook fout herinneren maar juist het rustige imago van de honden zorgt dat mensen minder voorzichtig zijn terwijl het wel een hond blijft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar welke labrador bijt dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |