quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met 1 miljoen mensen dansen op the prodigy.![]()
Woodstock![]()
[ afbeelding ]
Festival is gewoon gratis te betreden. Bier is 80cent voor een halve liter. Ik denk dat ik de volle 5 dagen ongeveer 150 euro heb besteed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
En woodstock kostte toch ook geen bal Sardu?Misschien eens overwegen om daar volgend jaar te gaan
Polen. Waar de mooie vrouwen wonen.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Festival is gewoon gratis te betreden. Bier is 80cent voor een halve liter. Ik denk dat ik de volle 5 dagen ongeveer 150 euro heb besteed.
Im inquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Festival is gewoon gratis te betreden. Bier is 80cent voor een halve liter. Ik denk dat ik de volle 5 dagen ongeveer 150 euro heb besteed.
je kan ook een te skere bitch zijn he..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef Beach het volgende:
Gelukkig is de reis en verblijf ook gratis
Maar daarvoor zit je wel in een ander land, beter dan in Nederland zitten en moet dokken voor je entree en eten en drinken dat duus isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef Beach het volgende:
Ik ben dit jaar liftend gegaan. Vrienden betalen 60 euro voor de heen en terugreis en gaan met de trein.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef Beach het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan ook een te skere bitch zijn he..
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar daarvoor zit je wel in een ander land, beter dan in Nederland zitten en moet dokken voor je entree en eten en drinken dat duus is
Okee ik ben overtuigd ik ga mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar liftend gegaan. Vrienden betalen 60 euro voor de heen en terugreis en gaan met de trein.
wel een lange zit of niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar liftend gegaan. Vrienden betalen 60 euro voor de heen en terugreis en gaan met de trein.
Beachquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okee ik ben overtuigd ik ga me.
Palinkaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef Beach het volgende:
Sardu zijn de chicks een beetje makkelijk daar?
Trein is ongeveer 12 uur heen en 12 uur terug. (Naar enschede)quote:
Vluigtuigje dan maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Trein is ongeveer 12 uur heen en 12 uur terug. (Naar enschede)
Nou... Ik kan me niet herinneren dat ik vrij rond kon lopen zonder dat er een chick aan je komt hangen. Vriend van me had het wat minder maar ik kreeg overal de nodige knuffels, kusjes en uitnodigingen om bij een kamp te komen zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef Beach het volgende:
Sardu zijn de chicks een beetje makkelijk daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |