quote:
Ik denk Sardu, dat ik jou officieel woordvoerder voor mij kan maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denken dat je die quote in zijn sig kan overtreffen.
Oeh, wat schuift dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk Sardu, dat ik jou officieel woordvoerder voor mij kan maken.
watquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
Tevens, vrouwen die geen idee hebben wat ze ergens voor moeten vragen bestoken met incorrecte "kennis" tot ze een bijzonder laag bod accepteren
Nee, over die vuile knipoogeraar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vond het nogal racistisch, maar ik dacht dat je het over deze had:
[..]
kut muziekquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die grote gele tent daar linksonder al die mensen, the opposites toen
oke.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen maar dat vonden al die mensen inclusief ik niet.
Ik heb er ook niks mee.quote:
Anders waren zij daar ook niet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen maar dat vonden al die mensen inclusief ik niet.
no shitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Anders waren zij daar ook niet waarschijnlijk
Bij DubFX kwam ik eerst niet eens binnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee.
Tent voelde tijdens the prodigy en underworld ook zo vol.
Met 1 miljoen mensen dansen op the prodigy.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij DubFX kwam ik eerst niet eens binnen.bewaking ervoor en alles.
dang,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met 1 miljoen mensen dansen op the prodigy.![]()
Woodstock![]()
[ afbeelding ]
Holyshitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Woodstock![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Woodstock![]()
[ afbeelding ]
Festival is gewoon gratis te betreden. Bier is 80cent voor een halve liter. Ik denk dat ik de volle 5 dagen ongeveer 150 euro heb besteed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
En woodstock kostte toch ook geen bal Sardu?Misschien eens overwegen om daar volgend jaar te gaan
Polen. Waar de mooie vrouwen wonen.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Festival is gewoon gratis te betreden. Bier is 80cent voor een halve liter. Ik denk dat ik de volle 5 dagen ongeveer 150 euro heb besteed.
Im inquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Festival is gewoon gratis te betreden. Bier is 80cent voor een halve liter. Ik denk dat ik de volle 5 dagen ongeveer 150 euro heb besteed.
je kan ook een te skere bitch zijn he..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef Beach het volgende:
Gelukkig is de reis en verblijf ook gratis
Maar daarvoor zit je wel in een ander land, beter dan in Nederland zitten en moet dokken voor je entree en eten en drinken dat duus isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef Beach het volgende:
Ik ben dit jaar liftend gegaan. Vrienden betalen 60 euro voor de heen en terugreis en gaan met de trein.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef Beach het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan ook een te skere bitch zijn he..
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar daarvoor zit je wel in een ander land, beter dan in Nederland zitten en moet dokken voor je entree en eten en drinken dat duus is
Okee ik ben overtuigd ik ga mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar liftend gegaan. Vrienden betalen 60 euro voor de heen en terugreis en gaan met de trein.
wel een lange zit of niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar liftend gegaan. Vrienden betalen 60 euro voor de heen en terugreis en gaan met de trein.
Beachquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okee ik ben overtuigd ik ga me.
Palinkaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef Beach het volgende:
Sardu zijn de chicks een beetje makkelijk daar?
Trein is ongeveer 12 uur heen en 12 uur terug. (Naar enschede)quote:
Vluigtuigje dan maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Trein is ongeveer 12 uur heen en 12 uur terug. (Naar enschede)
Nou... Ik kan me niet herinneren dat ik vrij rond kon lopen zonder dat er een chick aan je komt hangen. Vriend van me had het wat minder maar ik kreeg overal de nodige knuffels, kusjes en uitnodigingen om bij een kamp te komen zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef Beach het volgende:
Sardu zijn de chicks een beetje makkelijk daar?
Welk cijfer zou je je vriend geven?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou... Ik kan me niet herinneren dat ik vrij rond kon lopen zonder dat er een chick aan je komt hangen. Vriend van me had het wat minder maar ik kreeg overal de nodige knuffels, kusjes en uitnodigingen om bij een kamp te komen zitten.
Zelf niet geneukt omdat ik vaak overal en nergens was maar die kans zat er zeker wel in.
Ja dat was eerder goed te doen. Trein naar dortmund en dan met vliegtuig naar poznan. Kostte 75 euro ofzo. En was ongeveer 4 uur reizen.quote:
Die foto op fb met die 4 mensen zit ie naast mij met z'n dronken oogjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welk cijfer zou je je vriend geven?
Dan ben ik in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou... Ik kan me niet herinneren dat ik vrij rond kon lopen zonder dat er een chick aan je komt hangen. Vriend van me had het wat minder maar ik kreeg overal de nodige knuffels, kusjes en uitnodigingen om bij een kamp te komen zitten.
Zelf niet geneukt omdat ik vaak overal en nergens was maar die kans zat er zeker wel in.
Would not.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die foto op fb met die 4 mensen zit ie naast mij met z'n dronken oogjes.
Goeie jetsers daar in polen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef BaasBanaan het volgende:
Shit, ik ben even weg en het gaat meteen niet meer over tieten.
dan zit ik wel goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die foto op fb met die 4 mensen zit ie naast mij met z'n dronken oogjes.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zo lekker lunchen in town. Piepolsch. Tot lator.
Gr gr voor de leukunsEn fy 4 tha stommerds
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Goeie jetsers daar in polen.
Slechte foto.
[ afbeelding ]
Ach zo moeilijk is het daar ook niet. Grijp ze vast, gooi ze samen met jezelf in de modderpoel en je bent al een eind heen.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
Note to self: pepperspray meenemen
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik hou niet van pepperspray.
[..]
Wootquote:
Haat.quote:
quote:
Vas plsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor ik wens jullie alle goeds toe.
Too lazy. Lig op de bankquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:58 schreef Murdera het volgende:
Wat doen jullie binnen op een prachtige dag als deze? Dat sun
I could provide some of that.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moet wel meer lichaamsbeweging hebben, ik ben wat dikker geworden deze vakantie
lekker voor jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moet wel meer lichaamsbeweging hebben, ik ben wat dikker geworden deze vakantie
Omgquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
I could provide some of that.
If only....
Je hebt het tegen een 16jarige, hou eens op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
I could provide some of that.
If only....
Welvaartsbuik, niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je bierbuik
Toen jij 16 was lag je toch ook met 25+ers te kloten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een 16jarige, hou eens op.
Nee toen was ik 17.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen jij 16 was lag je toch ook met 25+ers te kloten?
Waar denk jij dat die "if only" voor staat dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een 16jarige, hou eens op.
Dat weet ik heus wel, neemt niet weg dat ze nu nog 16 is en de opmerking hoe dan ook pedoachtig isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar denk jij dat die "if only" voor staat dan?
2 biertjes drinken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
ik heb een mega kater, help mij FOK!'ertjes
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
ik heb een mega kater, help mij FOK!'ertjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |