Wat hebben mongolen het op dat gebied makkelijk. Die kijken gewoon altijd als een of andere retard.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt kijken en je hebt "ik vind je lekker-kijken'.
Sowieso al niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja dat hebben mannen ook maar we gaan er bij die 2e vaak niet slimmer uitzien.
Ik heb wel eens gehad dat ik een chick echt met zo'n staar aan zat te kijken toen ze zich uit aan het kleden was.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja dat hebben mannen ook maar we gaan er bij die 2e vaak niet slimmer uitzien.
Ik vind het altijd leuk als chicks "ik vind je lekker-kijken"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt kijken en je hebt "ik vind je lekker-kijken'.
Kom je nu mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Of van die mannen die hun ogen zwoel gaan dichtknijpen en op hun lippen gaan bijten, hou op![]()
.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Of van die mannen die hun ogen zwoel gaan dichtknijpen en op hun lippen gaan bijten, hou op![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Waarom moet je mij er nou gelijk bij betrekken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat hebben mongolen het op dat gebied makkelijk. Die kijken gewoon altijd als een of andere retard.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als chicks "ik vind je lekker-kijken"
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
.
Duhquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als chicks "ik vind je lekker-kijken"
Haha, trekken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom moet je mij er nou gelijk bij betrekken?
Whahaaha goed moment om uit bed te stappen.quote:
Ik weet niet wat het is, maar ik wil hem in zijn gezicht schoppen en zijn ogen eruit hakken met een chef's mes.quote:
Goedemorgen dan he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whahaaha goed moment om uit bed te stappen.
Ja inderdaad, kutwijven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
vrouwen zijn maar raar als ze dat niet kunnen waarderen.
ik vond het nogal racistisch, maar ik dacht dat je het over deze had:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik wil hem in zijn gezicht schoppen en zijn ogen eruit hakken met een chef's mes.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik was al uit bed geflikkert. Toen koffie gemaakt en toch maar weer met mijn luie lichaam in bed gekropen.quote:
Denken dat je die quote in zijn sig kan overtreffen.quote:
Ik lees alleen maar blablabla.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denken dat je die quote in zijn sig kan overtreffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |