Zou het niet weten als hetero man. Beter vragen we dit aan Mur.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als mannelijke bi zou je dat voordeel niet eens hebben. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je van een stel slappe piemels opgewonden raakt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb nog geen vrouw gesignaleerd.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vouwen?? Oprollen en elastiekje erom.
Ik weet het, ik weet het, maar ik moest even eenquote:
Niet als je skere tieten zietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het voordeel van bi zijn voor jou.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou het niet weten als hetero man. Beter vragen we dit aan Mur.
bitch pls.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou het niet weten als hetero man. Beter vragen we dit aan Mur.
Ja maar op z''n minst de helft hadden wel redelijke tieten toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je skere tieten ziet. Ik mag dan wel bi zijn maar ook ik wil kwaliteitstetten.
echte kwaliteit is zeldzaam hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar op z''n minst de helft hadden wel redelijke tieten toch?
Nice.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niet veel werk afkrijgen.
Tevens maar even in mn fobo gezet om makkelijk terug te vinden.
Ja, dan werd het wel moeilijk om niet te kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar op z''n minst de helft hadden wel redelijke tieten toch?
Ik ben snel tevreden. Maar niet met opvouwtieten. Dan liever kleine bultjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
echte kwaliteit is zeldzaam hoor.
bij vrouwen onder elkaar maakt het minder uit tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dan werd het wel moeilijk om niet te kijken.
Wanneer gaan we naar jouw tieten kijken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dan werd het wel moeilijk om niet te kijken.
Ik ook hoor, maar echte kwaliteit..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ben snel tevreden. Maar niet met opvouwtieten. Dan liever kleine bultjes.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, maar ik moest even eenposten.
En dan wil ze vrienden zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar echte kwaliteit..![]()
![]()
![]()
![]()
is zeldzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Die ja.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En dan wil ze vrienden zijn.
Zonder benefits.Ah, wou net vragen of dat een mogelijkheid was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie spoiler.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Je hebt kijken en je hebt "ik vind je lekker-kijken'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij vrouwen onder elkaar maakt het minder uit toch
Dank je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, wou net vragen of dat een mogelijkheid was.
Goeie spoiler.
Ja dat hebben mannen ook maar we gaan er bij die 2e vaak niet slimmer uitzien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt kijken en je hebt "ik vind je lekker-kijken'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |