Is een borstbeenafwijking.quote:
Oooooh, ik las eerlijk gezegd alleen dat constricted. Mwah, heb wel ergere gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zie geplaatste plaatje paar posts terug.
Dat is ook wel mooi.quote:
Beetje als een penis toch, gewoon je hand er omheen lijkt me het meest aannemelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik ze vast moet pakken.
paint.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oooooh, ik las eerlijk gezegd alleen dat constricted. Mwah, heb wel ergere gezien.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje als een penis toch, gewoon je hand er omheen lijkt me het meest aannemelijk.
Zou je ermee kunnen vouwen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje als een penis toch, gewoon je hand er omheen lijkt me het meest aannemelijk.
Jaloers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee teveel moeite maar genoeg soorten tetten gezien in kleedkamers e.d.
moet ze maar tettenverhalen posten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Er zit nu een meisje in deze chat heel erg gegeneerd te zijn.
Het voordeel van bi zijn voor jou.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee teveel moeite maar genoeg soorten tetten gezien in kleedkamers e.d.
Vouwen?? Oprollen en elastiekje erom.quote:
Maar ik heb dat soort borsten godverdommequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Als mannelijke bi zou je dat voordeel niet eens hebben. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je van een stel slappe piemels opgewonden raakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het voordeel van bi zijn voor jou.
No fucking way, echt niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar ik heb dat soort borsten godverdomme![]()
Heb nog geen vrouw gesignaleerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ga vandaag niet veel werk afkrijgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tetjes knedenik blijf ook maar kijken
Hahahaaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |