Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Maar dan gaat het wel over vrouwen die helemaal plat zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap het wel, anders heb je het gevoel dat het de man alleen om je tieten te doen is
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
Vas, doe mij eens een plezier en post dat gifje van die boobies die van achteren benaderd worden.
Helemaal geen tiet gaat wel erg ver, maar het blijft fijn om aan intieme plekjes te zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik had een keer een chickie in bed met praktisch geen tiet. Die was echt heel blij dat ik haar shirtje uit deed. Ze had nog nooit eerder een jongen geneukt die dat deed
Ja, zitten toch ook gewoon tepels aan waar je mee kan spelen?
Zoek zelf, voor tieten moet je moeite doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan gaat het wel over vrouwen die helemaal plat zijn?
[..]
godver, ik zit op werk, dus om dan een heel google scherm vol tetten open te hebben staan gaat te verquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoek zelf, voor tieten moet je moeite doen.
JA ZIJ KIJKT NAAR BENEJE HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver, ik zit op werk, dus om dan een heel google scherm vol tetten open te hebben staan gaat te veren ik weet dat jij heb zo gevonden hebt.
Ssssst, als snöwie hier achter komt wil ze geen sushi meer eten.quote:
too oldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ssssst, als snöwie hier achter komt wil ze geen sushi meer eten.
Nee, die hoef ik niet echt eigenlijk.quote:
Ja heb 'm opgeslagen maar om jou te pesten post ik ze lekker niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver, ik zit op werk, dus om dan een heel google scherm vol tetten open te hebben staan gaat te veren ik weet dat jij heb zo gevonden hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee inderdaad. Weet ook nooit goed wat ik daar mee aan moet, behalve awkward wegkijken en hopen dat het er beter uitziet als ik nog een keer kijk.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja heb 'm opgeslagen maar om jou te pesten post ik ze lekker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet eens hoe ik ze vast moet pakken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Weet ook nooit goed wat ik daar mee aan moet, behalve awkward wegkijken en hopen dat het er beter uitziet als ik nog een keer kijk.
Kijk in de spiegel. Die heb je zelf.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Weet ook nooit goed wat ik daar mee aan moet, behalve awkward wegkijken en hopen dat het er beter uitziet als ik nog een keer kijk.
Is een borstbeenafwijking.quote:
Oooooh, ik las eerlijk gezegd alleen dat constricted. Mwah, heb wel ergere gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zie geplaatste plaatje paar posts terug.
Dat is ook wel mooi.quote:
Beetje als een penis toch, gewoon je hand er omheen lijkt me het meest aannemelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik ze vast moet pakken.
paint.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oooooh, ik las eerlijk gezegd alleen dat constricted. Mwah, heb wel ergere gezien.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje als een penis toch, gewoon je hand er omheen lijkt me het meest aannemelijk.
Zou je ermee kunnen vouwen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje als een penis toch, gewoon je hand er omheen lijkt me het meest aannemelijk.
Jaloers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee teveel moeite maar genoeg soorten tetten gezien in kleedkamers e.d.
moet ze maar tettenverhalen posten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Er zit nu een meisje in deze chat heel erg gegeneerd te zijn.
Het voordeel van bi zijn voor jou.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee teveel moeite maar genoeg soorten tetten gezien in kleedkamers e.d.
Vouwen?? Oprollen en elastiekje erom.quote:
Maar ik heb dat soort borsten godverdommequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Als mannelijke bi zou je dat voordeel niet eens hebben. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je van een stel slappe piemels opgewonden raakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het voordeel van bi zijn voor jou.
No fucking way, echt niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar ik heb dat soort borsten godverdomme![]()
Heb nog geen vrouw gesignaleerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ga vandaag niet veel werk afkrijgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tetjes knedenik blijf ook maar kijken
Hahahaaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Zou het niet weten als hetero man. Beter vragen we dit aan Mur.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als mannelijke bi zou je dat voordeel niet eens hebben. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je van een stel slappe piemels opgewonden raakt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb nog geen vrouw gesignaleerd.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vouwen?? Oprollen en elastiekje erom.
Ik weet het, ik weet het, maar ik moest even eenquote:
Niet als je skere tieten zietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het voordeel van bi zijn voor jou.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou het niet weten als hetero man. Beter vragen we dit aan Mur.
bitch pls.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou het niet weten als hetero man. Beter vragen we dit aan Mur.
Ja maar op z''n minst de helft hadden wel redelijke tieten toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je skere tieten ziet. Ik mag dan wel bi zijn maar ook ik wil kwaliteitstetten.
echte kwaliteit is zeldzaam hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar op z''n minst de helft hadden wel redelijke tieten toch?
Nice.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niet veel werk afkrijgen.
Tevens maar even in mn fobo gezet om makkelijk terug te vinden.
Ja, dan werd het wel moeilijk om niet te kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar op z''n minst de helft hadden wel redelijke tieten toch?
Ik ben snel tevreden. Maar niet met opvouwtieten. Dan liever kleine bultjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
echte kwaliteit is zeldzaam hoor.
bij vrouwen onder elkaar maakt het minder uit tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dan werd het wel moeilijk om niet te kijken.
Wanneer gaan we naar jouw tieten kijken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dan werd het wel moeilijk om niet te kijken.
Ik ook hoor, maar echte kwaliteit..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ben snel tevreden. Maar niet met opvouwtieten. Dan liever kleine bultjes.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, maar ik moest even eenposten.
En dan wil ze vrienden zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar echte kwaliteit..![]()
![]()
![]()
![]()
is zeldzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Die ja.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En dan wil ze vrienden zijn.
Zonder benefits.Ah, wou net vragen of dat een mogelijkheid was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie spoiler.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Je hebt kijken en je hebt "ik vind je lekker-kijken'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij vrouwen onder elkaar maakt het minder uit toch
Dank je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, wou net vragen of dat een mogelijkheid was.
Goeie spoiler.
Ja dat hebben mannen ook maar we gaan er bij die 2e vaak niet slimmer uitzien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt kijken en je hebt "ik vind je lekker-kijken'.
Wat hebben mongolen het op dat gebied makkelijk. Die kijken gewoon altijd als een of andere retard.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso al niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja dat hebben mannen ook maar we gaan er bij die 2e vaak niet slimmer uitzien.
Ik heb wel eens gehad dat ik een chick echt met zo'n staar aan zat te kijken toen ze zich uit aan het kleden was.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja dat hebben mannen ook maar we gaan er bij die 2e vaak niet slimmer uitzien.
Ik vind het altijd leuk als chicks "ik vind je lekker-kijken"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom je nu mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Of van die mannen die hun ogen zwoel gaan dichtknijpen en op hun lippen gaan bijten, hou op![]()
.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Of van die mannen die hun ogen zwoel gaan dichtknijpen en op hun lippen gaan bijten, hou op![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Waarom moet je mij er nou gelijk bij betrekken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat hebben mongolen het op dat gebied makkelijk. Die kijken gewoon altijd als een of andere retard.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als chicks "ik vind je lekker-kijken"
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
.
Duhquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als chicks "ik vind je lekker-kijken"
Haha, trekken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom moet je mij er nou gelijk bij betrekken?
Whahaaha goed moment om uit bed te stappen.quote:
Ik weet niet wat het is, maar ik wil hem in zijn gezicht schoppen en zijn ogen eruit hakken met een chef's mes.quote:
Goedemorgen dan he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whahaaha goed moment om uit bed te stappen.
Ja inderdaad, kutwijven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
vrouwen zijn maar raar als ze dat niet kunnen waarderen.
ik vond het nogal racistisch, maar ik dacht dat je het over deze had:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik wil hem in zijn gezicht schoppen en zijn ogen eruit hakken met een chef's mes.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik was al uit bed geflikkert. Toen koffie gemaakt en toch maar weer met mijn luie lichaam in bed gekropen.quote:
Denken dat je die quote in zijn sig kan overtreffen.quote:
Ik lees alleen maar blablabla.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denken dat je die quote in zijn sig kan overtreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |