SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 24-08-2013 23:01:49 ]He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Nog meer dan 3 wekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn 25 dagen nog.
Het schiet nu wel op
Per ongeluk, en het was niet echt zo, zeiden ze later. Yeah sure.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
Nvidia had toch GTA V aangekondigd voor PC?
Oftewel, een PC versie is in aantochtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Per ongeluk, en het was niet echt zo, zeiden ze later. Yeah sure.
noshit sherlockquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oftewel, een PC versie is in aantocht
Ze hebben het helemaal niet 'per ongeluk aangekondigd en toen later gezegd dat het niet echt zo was'. Ze zeiden "dit najaar komen er veel leuke titels voor gamers zoals Battlefield 4, GTA V en nog iets". Achteraf bleek dat ze daarmee gamers in het algemeen bedoelden en niet alleen de pc-markt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Per ongeluk, en het was niet echt zo, zeiden ze later. Yeah sure.
Zeggen ze.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:37 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ze hebben het helemaal niet 'per ongeluk aangekondigd en toen later gezegd dat het niet echt zo was'. Ze zeiden "dit najaar komen er veel leuke titels voor gamers zoals Battlefield 4, GTA V en nog iets". Achteraf bleek dat ze daarmee gamers in het algemeen bedoelden en niet alleen de pc-markt.
Überhaupt in game kleding lopenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
Snap niet waarom je de Collectors Edition zou willen hebben. De enige mensen die ik met zo'n GTA pet / tasje zou zien lopen zijn van die MBO ICT / Dumpert xD chipsdikkertjes.
Special Edition voor mij.
Ja als pyjama zou het nog kunnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nog een modern warfare t shirt wat ik als pyjama gebruik
MW2 kwam uit toen ik begon bij mijn nieuwe baan, er was 1 dude die liep letterlijk weken in hetzelfde MW2 shirt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja als pyjama zou het nog kunnen, maar niet om in het openbaar mee te gaan lopen
Dit. Precies dit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
Snap niet waarom je de Collectors Edition zou willen hebben. De enige mensen die ik met zo'n GTA pet / tasje zou zien lopen zijn van die MBO ICT / Dumpert xD chipsdikkertjes.
Special Edition voor mij.
Komen er ook verschillende soorten trekkers etc in?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan verdomme echt niet meer wachten om een pickup (liefst met flinke aanhanger)/18wheeler te jatten en over de zandweggetjes te crossen.
25 dagen, 0 uur en 54 minutenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn 25 dagen nog.
Het schiet nu wel op
Dat is volgens mij de special, althans dat heb ik ervoor betaald. De normale is rond de ¤ 50-60.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 06:29 schreef -CRASH- het volgende:
70 euro voor de normale versie
Over een uurtje lekker naar Gamescom
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:04 schreef TC03 het volgende:
"All you had to do was follow the damn train, CJ!"
Die dikke pickup in het filmpjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan verdomme echt niet meer wachten om een pickup (liefst met flinke aanhanger)/18wheeler te jatten en over de zandweggetjes te crossen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:18 schreef RickoKun het volgende:
Die béta is echt supervet, hebben jullie al de armored vest unlocked?
Meld je gewoon ziek, sickertquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:03 schreef Sickert het volgende:
Ik twijfel nog om de dag van de release vrij te nemen
Wat een ongelooflijk trieste bende daar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Active_Topics het volgende:
http://www.ps3iso.com/ps3(...)rsion-psn-store.html
Sony heeft per ongeluk de download van GTA V al beschikbaar gemaakt voor mensen die hem via de PSN store pre-orderen, uiteraard is het bestand nog gelockt. Een user in dat topic die een bekende in de release scene is zegt dat het een kwestie van uren of in het minste geval een paar dagen is voordat hij het aan de praat heeft. Ben benieuwd.
Topic begint idd te ontsporen door een paar 4chan kneuzen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk trieste bende daar.
Laat het aub waar zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Active_Topics het volgende:
Sony heeft per ongeluk de download van GTA V al beschikbaar gemaakt voor mensen die hem via de PSN store pre-orderen, uiteraard is het bestand nog gelockt. Een user in dat topic die een bekende in de release scene is zegt dat het een kwestie van uren of in het minste geval een paar dagen is voordat hij het aan de praat heeft. Ben benieuwd.
Waarom?quote:
Zou best kunnen, als ze wereldwijd retail willen releasen op 17 september dan is het nog niet eens zo vroeg als de Golden Master disk nu al klaar is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Active_Topics het volgende:
quote:
quote:Why the fuck are you oploading this?
you only preorder`d the game you dont got it yet.. so wath so special?
quote:Sure, if you had the direct link you could get it working early, but you'd have to bruteforce the eboot to find the rif/rap. It's a 32 byte length key and a base 16 number system (hex) so you end up with 7.51616304e+11 different possible combinations to try to bruteforce. It's a lot to put it simply. By the time you ended up bruteforcing it the game will be out so it's an exercise in futility
Of het een reclamestunt is of niet, voor mij maakt het niet zoveel uit. Wat anderen ook al zeggen, ik wil het spel zelf spelen/ontdekken en ga geen gameplay footage van een gekraakte versie kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou best kunnen, als ze wereldwijd retail willen releasen op 17 september dan is het nog niet eens zo vroeg als de Golden Master disk nu al klaar is.(denk aan printen, vertaalde versies van hoesjes en boekjes, voorraden aanleggen etc)
Toch denk ik dat een troll is of wellicht zelfs onderdeel van de Rockstar reclamestunt.
69,99quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:28 schreef knny het volgende:
Wat kost de game via PSN? Ben nu niet in staat om op mijn PS3 te kijken
Ohh 100% echt wel, dat doet voor mij niks af aan het zelf ontdekken..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:28 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Of het een reclamestunt is of niet, voor mij maakt het niet zoveel uit. Wat anderen ook al zeggen, ik wil het spel zelf spelen/ontdekken en ga geen gameplay footage van een gekraakte versie kijken.
Ik haal hem zowel digitaal als fysiek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef knny het volgende:
[..]
Oh dan ga ik hem toch maar halen bij een Media Markt denk ik
Is precies dezelfde versie, spel is af, gesealed en gaat niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:28 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Of het een reclamestunt is of niet, voor mij maakt het niet zoveel uit. Wat anderen ook al zeggen, ik wil het spel zelf spelen/ontdekken en ga geen gameplay footage van een gekraakte versie kijken.
Die dude is dus wel vrij zeker van zijn zaak dat hij het binnen afzienbare tijd werkend krijgt.quote:Thank you. For the record I'm not a regular visitor here. I'm just trying something that may or may not work and I'm doing it here instead of my regular haunts out of respect for the original releaser of the link. Respect is a funny thing. It's earned and not by seeing who can be the biggest douchebag on the internet.
I'm going after the klicense not the rif/rap. I'm currently getting 1.224 billion attempts an hour. This is not a typical bruteforce attempt that you guys are familiar with. The way it works eliminates the tedious nature of testing every possible combination - even those known not to work.
To be honest, I'm sorry I even said I'm working on it. It sure did bring out the crazy in people. My apologies to the people here if I stirred something up. I promise when (notice I didn't say if) I get it working I'll make sure you guys know about it
Nah, hij zegt zelfquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Geruchten gaan dat binnen 24 uur de gekraakte versie speelbaar is.
quote:It could be 5 minutes from now, 5 days from now or 2 weeks from now.
Naja welk spel is niet gekraakt. Kunnen ze nu toch niet meer verhelpen, de files zijn beschikbaar en natuurlijk niet meer terug te draaien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:42 schreef Flitskikker het volgende:
Wel medelijden met R* nu eigenlijk. Zo veel marketing achter de rug en nog voor ons (de rest van de site bijv.) en dan nu al gekraakt.
De vrouwen kunnen het goed waarderen ja? Ik zou er mijn auto mee poetsen, misschien, als ik eerst de logo's eraf knip.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nog een modern warfare t shirt wat ik als pyjama gebruik
quote:Thanks to equality laws passed recently, the LS Country Club has announced the admittance of two carefully selected women. Of course all are welcome to enroll for membership, though the selection criteria are kept confidential for legal reasons
Snel zat? ik speel hem nu nogquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:57 schreef Vault-Boy het volgende:
OMG kan echt niet meer wachten man.
GTA IV was ik al best snel zat na 1 uitgespeeld te hebben, maar dit deel wordt weer meer San Andreas achtig. En daar heb ik echt heel veel uren in gestoken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die privejet lijkt me wel wat om in te vliegen. Hoop alsnog dat er ook een gevechtsvliegtuig isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke dat wordt dus gewoon een schijfje voor mijquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn niet wijs.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef HansVaak het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik nog reacties heb gelezen van mensen die dit niet mooi vinden..
Dit dusquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het eerste plaatje is echt werkelijk prachtig van die jet bij zonsondergang. Maar ik moet toch wel echt de tweede plaatje het prachtigst vinden, godverdomme zeg... Is gewoon net echt, die details op het water, de stad erachter, 't is gewoon perfect!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige probleem is dat GTA V je niet kan pijpen en geen echt geld oplevert.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Misschien is het toch maar goed dat ik geen vriendin meer heb.
Nu nog kijken hoe ik het makkelijkst ontslagen kan worden.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Response opquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh shit
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef Donderjagers het volgende:
aaaaaaaahhhhhhaaaaahahaaaaahhaaahahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Yeah zag het,quote:
Dude..... neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAP FAP FAP FAP
Hopelijk vanavond of morgen een video van een gekraakte versie
Wel nepgeld dus hoe de fuk kers?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:44 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat GTA V je niet kan pijpen en geen echt geld oplevert.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dude..... nee
FAP FAP FAP FAP
Hopelijk vanavond of morgen een video van een gekraakte versie
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Dit dus... Ik ben weg uit dit topic, GTA V is nu een no go voor mij tot 17 september. Ik wil zelf alles ontdekkenquote:
Haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:30 schreef maxburger het volgende:
Dus ik wou hem downloaden. Speciaal hiervoor tegoed gehaald. Blijk je pas later te hoeven betalen en hij is intussen offline gehaald. GODVERDOMME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |