SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 24-08-2013 23:01:49 ]He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Nog meer dan 3 wekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn 25 dagen nog.
Het schiet nu wel op
Per ongeluk, en het was niet echt zo, zeiden ze later. Yeah sure.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
Nvidia had toch GTA V aangekondigd voor PC?
Oftewel, een PC versie is in aantochtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Per ongeluk, en het was niet echt zo, zeiden ze later. Yeah sure.
noshit sherlockquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oftewel, een PC versie is in aantocht
Ze hebben het helemaal niet 'per ongeluk aangekondigd en toen later gezegd dat het niet echt zo was'. Ze zeiden "dit najaar komen er veel leuke titels voor gamers zoals Battlefield 4, GTA V en nog iets". Achteraf bleek dat ze daarmee gamers in het algemeen bedoelden en niet alleen de pc-markt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Per ongeluk, en het was niet echt zo, zeiden ze later. Yeah sure.
Zeggen ze.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:37 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ze hebben het helemaal niet 'per ongeluk aangekondigd en toen later gezegd dat het niet echt zo was'. Ze zeiden "dit najaar komen er veel leuke titels voor gamers zoals Battlefield 4, GTA V en nog iets". Achteraf bleek dat ze daarmee gamers in het algemeen bedoelden en niet alleen de pc-markt.
Überhaupt in game kleding lopenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
Snap niet waarom je de Collectors Edition zou willen hebben. De enige mensen die ik met zo'n GTA pet / tasje zou zien lopen zijn van die MBO ICT / Dumpert xD chipsdikkertjes.
Special Edition voor mij.
Ja als pyjama zou het nog kunnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nog een modern warfare t shirt wat ik als pyjama gebruik
MW2 kwam uit toen ik begon bij mijn nieuwe baan, er was 1 dude die liep letterlijk weken in hetzelfde MW2 shirt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja als pyjama zou het nog kunnen, maar niet om in het openbaar mee te gaan lopen
Dit. Precies dit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
Snap niet waarom je de Collectors Edition zou willen hebben. De enige mensen die ik met zo'n GTA pet / tasje zou zien lopen zijn van die MBO ICT / Dumpert xD chipsdikkertjes.
Special Edition voor mij.
Komen er ook verschillende soorten trekkers etc in?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan verdomme echt niet meer wachten om een pickup (liefst met flinke aanhanger)/18wheeler te jatten en over de zandweggetjes te crossen.
25 dagen, 0 uur en 54 minutenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn 25 dagen nog.
Het schiet nu wel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |