Naja welk spel is niet gekraakt. Kunnen ze nu toch niet meer verhelpen, de files zijn beschikbaar en natuurlijk niet meer terug te draaien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:42 schreef Flitskikker het volgende:
Wel medelijden met R* nu eigenlijk. Zo veel marketing achter de rug en nog voor ons (de rest van de site bijv.) en dan nu al gekraakt.
De vrouwen kunnen het goed waarderen ja? Ik zou er mijn auto mee poetsen, misschien, als ik eerst de logo's eraf knip.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nog een modern warfare t shirt wat ik als pyjama gebruik
quote:Thanks to equality laws passed recently, the LS Country Club has announced the admittance of two carefully selected women. Of course all are welcome to enroll for membership, though the selection criteria are kept confidential for legal reasons
Snel zat? ik speel hem nu nogquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:57 schreef Vault-Boy het volgende:
OMG kan echt niet meer wachten man.
GTA IV was ik al best snel zat na 1 uitgespeeld te hebben, maar dit deel wordt weer meer San Andreas achtig. En daar heb ik echt heel veel uren in gestoken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die privejet lijkt me wel wat om in te vliegen. Hoop alsnog dat er ook een gevechtsvliegtuig isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke dat wordt dus gewoon een schijfje voor mijquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn niet wijs.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef HansVaak het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik nog reacties heb gelezen van mensen die dit niet mooi vinden..
Dit dusquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het eerste plaatje is echt werkelijk prachtig van die jet bij zonsondergang. Maar ik moet toch wel echt de tweede plaatje het prachtigst vinden, godverdomme zeg... Is gewoon net echt, die details op het water, de stad erachter, 't is gewoon perfect!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige probleem is dat GTA V je niet kan pijpen en geen echt geld oplevert.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Misschien is het toch maar goed dat ik geen vriendin meer heb.
Nu nog kijken hoe ik het makkelijkst ontslagen kan worden.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Response opquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh shit
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef Donderjagers het volgende:
aaaaaaaahhhhhhaaaaahahaaaaahhaaahahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Yeah zag het,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |