quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn niet wijs.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef HansVaak het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik nog reacties heb gelezen van mensen die dit niet mooi vinden..
Dit dusquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het eerste plaatje is echt werkelijk prachtig van die jet bij zonsondergang. Maar ik moet toch wel echt de tweede plaatje het prachtigst vinden, godverdomme zeg... Is gewoon net echt, die details op het water, de stad erachter, 't is gewoon perfect!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige probleem is dat GTA V je niet kan pijpen en geen echt geld oplevert.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Misschien is het toch maar goed dat ik geen vriendin meer heb.
Nu nog kijken hoe ik het makkelijkst ontslagen kan worden.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Response opquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh shit
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef Donderjagers het volgende:
aaaaaaaahhhhhhaaaaahahaaaaahhaaahahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Yeah zag het,quote:
Dude..... neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAP FAP FAP FAP
Hopelijk vanavond of morgen een video van een gekraakte versie
Wel nepgeld dus hoe de fuk kers?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:44 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat GTA V je niet kan pijpen en geen echt geld oplevert.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dude..... nee
FAP FAP FAP FAP
Hopelijk vanavond of morgen een video van een gekraakte versie
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Dit dus... Ik ben weg uit dit topic, GTA V is nu een no go voor mij tot 17 september. Ik wil zelf alles ontdekkenquote:
Haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:30 schreef maxburger het volgende:
Dus ik wou hem downloaden. Speciaal hiervoor tegoed gehaald. Blijk je pas later te hoeven betalen en hij is intussen offline gehaald. GODVERDOMME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |