Ohh 100% echt wel, dat doet voor mij niks af aan het zelf ontdekken..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:28 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Of het een reclamestunt is of niet, voor mij maakt het niet zoveel uit. Wat anderen ook al zeggen, ik wil het spel zelf spelen/ontdekken en ga geen gameplay footage van een gekraakte versie kijken.
Ik haal hem zowel digitaal als fysiek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef knny het volgende:
[..]
Oh dan ga ik hem toch maar halen bij een Media Markt denk ik
Is precies dezelfde versie, spel is af, gesealed en gaat niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:28 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Of het een reclamestunt is of niet, voor mij maakt het niet zoveel uit. Wat anderen ook al zeggen, ik wil het spel zelf spelen/ontdekken en ga geen gameplay footage van een gekraakte versie kijken.
Die dude is dus wel vrij zeker van zijn zaak dat hij het binnen afzienbare tijd werkend krijgt.quote:Thank you. For the record I'm not a regular visitor here. I'm just trying something that may or may not work and I'm doing it here instead of my regular haunts out of respect for the original releaser of the link. Respect is a funny thing. It's earned and not by seeing who can be the biggest douchebag on the internet.
I'm going after the klicense not the rif/rap. I'm currently getting 1.224 billion attempts an hour. This is not a typical bruteforce attempt that you guys are familiar with. The way it works eliminates the tedious nature of testing every possible combination - even those known not to work.
To be honest, I'm sorry I even said I'm working on it. It sure did bring out the crazy in people. My apologies to the people here if I stirred something up. I promise when (notice I didn't say if) I get it working I'll make sure you guys know about it
Nah, hij zegt zelfquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Geruchten gaan dat binnen 24 uur de gekraakte versie speelbaar is.
quote:It could be 5 minutes from now, 5 days from now or 2 weeks from now.
Naja welk spel is niet gekraakt. Kunnen ze nu toch niet meer verhelpen, de files zijn beschikbaar en natuurlijk niet meer terug te draaien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:42 schreef Flitskikker het volgende:
Wel medelijden met R* nu eigenlijk. Zo veel marketing achter de rug en nog voor ons (de rest van de site bijv.) en dan nu al gekraakt.
De vrouwen kunnen het goed waarderen ja? Ik zou er mijn auto mee poetsen, misschien, als ik eerst de logo's eraf knip.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nog een modern warfare t shirt wat ik als pyjama gebruik
quote:Thanks to equality laws passed recently, the LS Country Club has announced the admittance of two carefully selected women. Of course all are welcome to enroll for membership, though the selection criteria are kept confidential for legal reasons
Snel zat? ik speel hem nu nogquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:57 schreef Vault-Boy het volgende:
OMG kan echt niet meer wachten man.
GTA IV was ik al best snel zat na 1 uitgespeeld te hebben, maar dit deel wordt weer meer San Andreas achtig. En daar heb ik echt heel veel uren in gestoken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die privejet lijkt me wel wat om in te vliegen. Hoop alsnog dat er ook een gevechtsvliegtuig isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |