Dat is volgens mij de special, althans dat heb ik ervoor betaald. De normale is rond de ¤ 50-60.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 06:29 schreef -CRASH- het volgende:
70 euro voor de normale versie
Over een uurtje lekker naar Gamescom
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:04 schreef TC03 het volgende:
"All you had to do was follow the damn train, CJ!"
Die dikke pickup in het filmpjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan verdomme echt niet meer wachten om een pickup (liefst met flinke aanhanger)/18wheeler te jatten en over de zandweggetjes te crossen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:18 schreef RickoKun het volgende:
Die béta is echt supervet, hebben jullie al de armored vest unlocked?
Meld je gewoon ziek, sickertquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:03 schreef Sickert het volgende:
Ik twijfel nog om de dag van de release vrij te nemen
Wat een ongelooflijk trieste bende daar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Active_Topics het volgende:
http://www.ps3iso.com/ps3(...)rsion-psn-store.html
Sony heeft per ongeluk de download van GTA V al beschikbaar gemaakt voor mensen die hem via de PSN store pre-orderen, uiteraard is het bestand nog gelockt. Een user in dat topic die een bekende in de release scene is zegt dat het een kwestie van uren of in het minste geval een paar dagen is voordat hij het aan de praat heeft. Ben benieuwd.
Topic begint idd te ontsporen door een paar 4chan kneuzen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk trieste bende daar.
Laat het aub waar zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Active_Topics het volgende:
Sony heeft per ongeluk de download van GTA V al beschikbaar gemaakt voor mensen die hem via de PSN store pre-orderen, uiteraard is het bestand nog gelockt. Een user in dat topic die een bekende in de release scene is zegt dat het een kwestie van uren of in het minste geval een paar dagen is voordat hij het aan de praat heeft. Ben benieuwd.
Waarom?quote:
Zou best kunnen, als ze wereldwijd retail willen releasen op 17 september dan is het nog niet eens zo vroeg als de Golden Master disk nu al klaar is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef Active_Topics het volgende:
quote:
quote:Why the fuck are you oploading this?
you only preorder`d the game you dont got it yet.. so wath so special?
quote:Sure, if you had the direct link you could get it working early, but you'd have to bruteforce the eboot to find the rif/rap. It's a 32 byte length key and a base 16 number system (hex) so you end up with 7.51616304e+11 different possible combinations to try to bruteforce. It's a lot to put it simply. By the time you ended up bruteforcing it the game will be out so it's an exercise in futility
Of het een reclamestunt is of niet, voor mij maakt het niet zoveel uit. Wat anderen ook al zeggen, ik wil het spel zelf spelen/ontdekken en ga geen gameplay footage van een gekraakte versie kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou best kunnen, als ze wereldwijd retail willen releasen op 17 september dan is het nog niet eens zo vroeg als de Golden Master disk nu al klaar is.(denk aan printen, vertaalde versies van hoesjes en boekjes, voorraden aanleggen etc)
Toch denk ik dat een troll is of wellicht zelfs onderdeel van de Rockstar reclamestunt.
69,99quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:28 schreef knny het volgende:
Wat kost de game via PSN? Ben nu niet in staat om op mijn PS3 te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |