SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Zie je daar man, succesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef Pino0 het volgende:
Nuke halen gaat zoveel makkelijker met pavelow ipv harriers, als ik dat eerder wist
Wel gedaan maar toen ging mijn KD helemaal kapot. Kan het een klein beetjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doe je wel eens quickscopen Pino?
Rossdale wou niet luisteren. En kijk hem!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
8,5 maand geleden deed ik ook aan quickscopen, binnenkort word ik vader.
Wees gewaarschuwd pino, wees voorzichtig
Bokanor gamequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:42 schreef KneusTeun het volgende:
whoohoo ik heb world of tanks op Xboxvolgens mijn saaiste game ooit
Heb jij wel de beta dan? En al gedaan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:42 schreef KneusTeun het volgende:
whoohoo ik heb world of tanks op Xboxvolgens mijn saaiste game ooit
KD maakt niet uit zolang je quickscopes maar hard zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:35 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wel gedaan maar toen ging mijn KD helemaal kapot. Kan het een klein beetje
Dat account blijft dikke humortwitter:KazHiraiCEO twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 07:59:16All this anger about Batman is crazy. You should only get angry about important things like used game DRM, the ME3 ending and review scores reageer retweet
Jup beta, nee nog niet gedaan, op PC was het tyfus saai.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb jij wel de beta dan? En al gedaan?
Ah tof, heb nog steeds geen code gehad hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup beta, nee nog niet gedaan, op PC was het tyfus saai.
Zaten geen tanks op Metroquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bokkesnor was wel een baas in de tank
Ik snapte even niet waar dit op sloeg.. En toen las ik hetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Dat account blijft dikke humortwitter:KazHiraiCEO twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 07:59:16All this anger about Batman is crazy. You should only get angry about important things like used game DRM, the ME3 ending and review scores reageer retweet
Anders zeur je ook nog ff over premium, dan lijkt het net 2012quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zaten geen tanks op Metro
Hohohohohohohohoh
PI zuurslootquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Anders zeur je ook nog ff over premium, dan lijkt het net 2012
gtaforums, zegt genoegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:11 schreef Rossdale het volgende:
Voor Nick:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=575841
[ afbeelding ]
Timelock
Als je 18 gig aan bestanden hebt lijkt het me wel dat het de volledige game is? Moet ook mogelijk zijn om hem te kraken danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gtaforums, zegt genoeg
Die zien alleen GTA 5 staan, en downloaden en denken ook echt dat ze kunnen spelen. Foto is van iemand die OFW op zijn PS3 heeft staan, tja dan is het nogal logisch dat je niet kan spelen he?
Of het werkt is nog maar de vraag, denk zelf van niet. Timelock is iig niet meer aan de orde, want die foutcode zijn ze al voorbij
Het is de volledige game, alle bestanden zijn aanwezig. Kraken kan uur duren, 5 uur of 2 dagen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je 18 gig aan bestanden hebt lijkt het me wel dat het de volledige game is? Moet ook mogelijk zijn om hem te kraken dan
Als hij op internet staat ga ik hem toch niet spelen wacht wel tot ik hem echt hebquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is de volledige game, alle bestanden zijn aanwezig. Kraken kan uur duren, 5 uur of 2 dagen.
Of 6 uur en 3 dagen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is de volledige game, alle bestanden zijn aanwezig. Kraken kan uur duren, 5 uur of 2 dagen.
TLOU kopen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef KneusTeun het volgende:
Zodra dat gedaan is heb ik een reden om mijn PS3 weer te gebruiken!
Of een weekquote:
Al CFW op staan dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef KneusTeun het volgende:
Zodra dat gedaan is heb ik een reden om mijn PS3 weer te gebruiken!
Dat weet alleen Rockstar, hoe weet jij nou dat elk benodigd bestand beschikbaar is. Er hoeft er maar eentje te missen en je bent fucked. En wie weet is het wel een handige trap van Sony om gekraakte devices op te sporen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is al bekendquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat weet alleen Rockstar, hoe weet jij nou dat elk benodigd bestand beschikbaar is. Er hoeft er maar eentje te missen en je bent fucked. En wie weet is het wel een handige trap van Sony om gekraakte devices op te sporen.
Zou niet de eerste keer zijn met "gelekte" games die uiteindelijk expres gelekt werden met flagged code.
Hoe dan? Alleen de makers zelf weten toch precies hoeveel bestanden de complete game betreft?quote:
PS3 zit wat anders in elkaar dan bij een Xbox he. die file die je download kan je gewoon openen met een tool die gemaakt is door de ps3 scene.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe dan? Alleen de makers zelf weten toch precies hoeveel bestanden de complete game betreft?
die kerel, heeft een wel een reputatie in die scene, post ie niet om te fucken lijkt mijquote:OK. Good news guys. All the needed files for the game to run are here. It even looks like it'll run from external. I've put my plan into effect. It could take a couple hours or it could take a couple days but the game will run and it will be well before the official launch release
This is the last I'm going to say about it til it's ready. Keep dicking around with that junk CFW at your own risk. Some of you guys are too impatient
jammer dat er dan geen screens bij staan...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Uh oh console knaapjes
http://www.ign.com/articl(...)phics-lacking-on-ps4
Dan zit het wel diep hoorquote:mike
• 11 hours ago
die, microsoft, die. Just let Sony and Nintendo make us dream,with great games.
You were worse than aids. You fooled people with the rrod, aided by the payed US press. 30 million gamers had to pay 60 bucks a year, during 8 years, for accessing the online features of the game they already payed full price.
All you did for gamers was securing shitty cod dlcs, halo/gears/forza games, and buying press, journalists, developers so they make crappy ps3 versions, and so journalists/ websites just praise the xbox, and crap over Sony/ps3.
You almost killed the whole gaming industry, with the worst anti consumer policies ever made. You treated gamers like shit, like fat walking wallets. We're not servers, or office licenses. We are humans. You can go fuck yourself, you and your fat ugly shareholders. With all the xbox one policies, people really learned you represent the devil, on planet earth. You deserve a full size Boeing 777 on your HQ. Just let us play and enjoy games, and let Sony and Nintendo make great games for all of us.
Just stop killing the games industry, and go back to you office/windows licenses.
And for those who still don't believe they've been raped by you, well, now, it's official. The killer instinct presentation, with the rape joke 'just let it happen, it will be over soon' is the proof you have been raping people's asses and wallets.
Seriously, microsoft, just die. Nobody needs you. Gamers don't need you. All the recent flip flop won't make people forget what they were going to swallow. You can dress your white Angel dress, but people know you are the devil. Even in NA extreme xbox fans just left the matrix , and no longer are indoctrinated. And they will buy a ps4, instead of the pay wall xbox one.
Once again, quit games, and go rape someone else. Shame on you, microsoft. You had the money, you had everything. But just like money can't buy love, money can't buy people trust. You're over. Game over.
Before dying, just release all your indoctrinated fanboys, so they see the light. At least, do that . Don't forget. God is always watching us. And if you were bad, you will pay for it.
teringquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.eteknix.com/mi(...)-sell-xbox-division/
[..]
Dan zit het wel diep hoor![]()
Gefeliciteerdquote:
Gratz! hoe heet het?quote:
Ah dat wist je nog niet?? Dan is het wel helemaal tof dat nieuwsquote:
Zo noem je een katquote:
ik ken 1 keano die komt uit maaskantje en dat is echt de grootste staatsmongool van Nederlandquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
Als het maar geen Kenji of Keano ofzoiets wordt!!!
Anders moet je ook zo'n oud ijzer bak halen met zijn naam in een nummerplaat op het dashboard
Mooi want van dat sneaken was weinig meer over in convictionquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:58 schreef Michhas het volgende:
Ja is tof man, het sneaken is weer helemaal terugAlleen wel fucking moeilijk, kan me niet herinneren dat Splinter Cell ooit zo moeilijk
was.
Klopt, vond ik ook erg jammer. Maar het voelt nu weer wat meer aan als de oudere delen gelukkig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi want van dat sneaken was weinig meer over in conviction
Iets te vaak de Pfaffs gekeken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
Als het maar geen Kenji of Keano ofzoiets wordt!!!
Anders moet je ook zo'n oud ijzer bak halen met zijn naam in een nummerplaat op het dashboard
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iets te vaak de Pfaffs gekeken?
Sowieso man, mijn tepels kunnen glas snijden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jas was wel nodig vanmorgen
wel eens gezien, maar zo heten veel jochies in de pauper straat hier. (en mijn kat hete ook Kenji bij vorige eigenaar )quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iets te vaak de Pfaffs gekeken?
De ekte ekte heten gewoon D'Shawn of Delenzioquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wel eens gezien, maar zo heten veel jochies in de pauper straat hier. (en mijn kat hete ook Kenji bij vorige eigenaar )
weet ik nog niet neger, denk dat ik wacht op next genquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natte mi negro ga jij eigenlijk aan de GTA op de xbox?
Daar komt hij niet op uit Gquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
weet ik nog niet neger, denk dat ik wacht op next gen
Koop hem vast wel, geld als water togquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop hem gewoon voor de 360 chillen met de boys enzo
Surequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:13 schreef Rossdale het volgende:
Iemand die vanavond Dead Rising 2 eens wil co-oppen? Ik moet de game nog steeds eens uitproberen
Laat stomer het niet horenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:16 schreef Pixell het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik geen battlefield 3 speel op de pc:
- Punkbuster
- Battlelog
- Origin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel weer counterstriken
Daarom is console gamen ook veel relaxter je stopt het spel in je console en je kan spelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:22 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het spel 3x geupdate en de bestanden zelfs nog handmatig toegevoegd, flikker maar op met je kut spel EA
Gewoon pb van je computer afgooien, opnieuw opstarten en pb installeren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:22 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het spel 3x geupdate en de bestanden zelfs nog handmatig toegevoegd, flikker maar op met je kut spel EA
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom is console gamen ook veel relaxter je stopt het spel in je console en je kan spelen
Mijn kat had me al lang wat nagels laten zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
Oh god nu krijgen we het op elk genre...
American catsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn kat had me al lang wat nagels laten zien.
Murrica!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
American catstoo fat too move
Hardcore is afschuwelijk hardstyle kan nog wel een paar nummertjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
of dat hardcore/hardstyle of dialup modem dubstep
Ik ben er ook niet weg van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En die nieuwe Eminem wat vind ik dat een kut muziek
Nog nooit zo rap een video op pauze gezet, teringquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
Oh god nu krijgen we het op elk genre...
Waar zie je dat? ik had ook nog points namelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
4200 ms points = 36 euro
MS points zijn weg en MS zet ze dus om naar echt geld = 50 euro
Heel mooi MS![]()
Meestal gewoon op je scherm?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waar zie je dat? ik had ook nog points namelijk.
En trots dat hij was op zijn aankoopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:08 schreef Cliffy het volgende:
34 delig borenset op de ibood hunt nu, iemand waarschuw maurice snel
10 maandenquote:Lagere straffen voor mishandeling Eindhoven door beelden
De rechtbank in Den Bosch heeft woensdag lagere straffen opgelegd aan drie Belgische verdachten die in januari betrokken waren bij een mishandeling in Eindhoven, omdat beelden van het geweld zijn uitgezonden.
Foto: ANP
Hoofdverdachte Brent L. (17) kreeg tien maanden jeugddetentie opgelegd, waarvan vier woorwaardelijk, terwijl twee jaar tegen hem was geëist. Tegen medeverdachte Tom K. (17) werd een jaar cel geëist, maar hij kreeg woensdag zes maanden opgelegd, waarvan drie voorwaardelijk.
De rechter verklaarde woensdag dat de hoofdverdachten zo vaak getrapt hebben dat het slachtoffer dood had kunnen zijn. Daarom wordt hen poging tot doodslag verweten. Bovendien hebben ze het slachtoffer hulpeloos achtergelaten. Wel heeft de rechter in de strafbepaling meegenomen dat zij hun excuses hebben aangeboden.
Brett S. (19), een vierde verdachte, is eerder vrijgelaten om te voorkomen dat hij langer in voorarrest zou zitten dan de straf die tegen hem werd geëist: acht maanden cel waarvan vier voorwaardelijk. Hij kreeg woensdag twee maanden celstraf opgelegd.
Tegen Stefano B. was zeventig uur taakstraf geëist wegens openlijke geweldpleging, maar hij werd vrijgesproken.
Vestdijk
In totaal zeven jongens waren begin januari 2013 betrokken bij de mishandeling van een 22-jarige jongen aan de Vestdijk in Eindhoven. Het slachtoffer werd geschopt en geslagen en kreeg trappen tegen het hoofd terwijl hij op de grond lag.
Beveiligingscamera's registreerden de gebeurtenis en toen de politie de beelden naar buiten bracht kreeg de zaak veel aandacht in de media. Het slachtoffer had een hersenschudding, twee blauwe ogen, en hoofdwonden.
Kritiek
De rechter uitte woensdag kritiek op de officier van justitie. Door de bewakingsbeelden openbaar te maken, is inbreuk gemaakt op de persoonlijke levenssfeer van de verdachte, zegt de rechter. Het was te voorzien dat beelden werden overgenomen en eindeloos herhaald kunnen worden op internet.
Bovendien is er in strijd met de regels rondom de opsporing gehandeld omdat er geen overleg is geweest met de hoofdofficier of de persofficier. Er is volgens de rechter niet geprobeerd om de verdachten met minder ingrijpende opsporingsmiddelen te vinden.
Tja, had jij iets anders verwacht dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:23 schreef Cliffy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ndhoven-beelden.html
[..]
10 maanden
heb meerdere schermen, please narrow it down.quote:
iig niet op een playstation lijkt mij?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
heb meerdere schermen, please narrow it down.
Jij ziet het op de xbox?
Ik dacht die lui delen wel even mee als dat gebeurd, door mail ofzo.
precies.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is allemaal niet zo moeilijk, maar voorkauwen is natuurlij
Ik heb hetzelfde wanneer ik op de PC inlog, misschien dat als je het op de Xbox doet je het wel kunt zien?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
Er staat dat ik een CC moet toevoegen, wat vreemd is aangezien ik nog 8 a 1200 points had...
Zal hem straks even aansluitenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde wanneer ik op de PC inlog, misschien dat als je het op de Xbox doet je het wel kunt zien?
tutorial quoten is ook nodig?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
precies.
Behalve dat datgene bij mij niet gebeurd lieverd
Er staat dat ik een CC moet toevoegen, wat vreemd is aangezien ik nog 8 a 1200 points had...
#heerenveenisdebestequote:
jup, maar kwalitatief betere tegenstanderquote:
Nou neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
jup, maar kwalitatief betere tegenstander
Sorry, ik was even vergeten dat Heerenveen dit jaar nummer 1 gaat worden.quote:
Maar goed kan me niet voorstellen dat jij 3 spelers van Heerenveen kent maakt niet uitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat Heerenveen dit jaar nummer 1 gaat worden.
Heb 3ds dus niet nodig, terwijl ik bijna nooit die 3d functie heb gebruiktquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:15 schreef badboynova het volgende:
Hoeveel pre-orders hier al voor de 2ds, let me hear you
Klopt, bij een paar spellen voegt het maar iets toe.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb 3ds dus niet nodig, terwijl ik bijna nooit die 3d functie heb gebruikt
Bij twente wel jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Het niveau is dramaaaaaaaaatisch slecht op het moment.
Wat verwacht je dan dat Ajax en PSV mee doen met de subtop van de wereld op dit moment? Ik blijf erbij dat een van die clubs de EL kan winnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Het niveau is dramaaaaaaaaatisch slecht op het moment.
alweer jaquote:
Maar wel mooi om heen te gaan inderdaad, en hopen op een stunt kan altijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd maar totaal kansloos natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Bwoah, nog maar één nachtje slapen en dan kan ik mijn Mazdarati op gaan halen
Spannond!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Bwoah, nog maar één nachtje slapen en dan kan ik mijn Mazdarati op gaan halen
Nicequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:13 schreef Michhas het volgende:
Blacklist gisteren uitgespeeld, heel erg vet
Hij is wel een stuk beter en langer dan Convictionquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceWil hem ook nog hebben, maar ga er geen full price voor neertellen zoals ik bij Conviction gedaan heb. Toffe game, maar ik was er zo snel mee klaar
Toch rap gedaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:13 schreef Michhas het volgende:
Blacklist gisteren uitgespeeld, heel erg vet
Wel toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:48 schreef Rossdale het volgende:
Miech, kun je met Blacklist wel weer dode lichamen verslepen?
Dit was echt een enorme zepert bij Conviction
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat iemand eigenlijk ook Diablo 3 halen op de xbox?
Normaal gesproken is het allemaal te doen jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dinamo Zagreb is wel te doen
Die club uit Oekraïne is wel goed staan ook 3de boven Dinamo Kievquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het allemaal te doen ja
Gaat nu iets beter, de kleine heeft even een moeilijke start en was/is even spannend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mogguh papaHoe is het met jullie?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gaat nu iets beter, de kleine heeft even een moeilijke start en was/is even spannend.
Was 13% afgevallen en 10 is echt de max, veel overgeven en weinig kunnen binnenhouden.
Geen visite toegestaan, steeds voeden met klein spuitje, twee keer per dag de verloskundige die overleg heeft met MCL kinderarts.
Maar tot nu toe hebben we hem thuis kunnen houden en gaat het steeds iets beter, echt een geweldig kereltje![]()
Beetje brak, maar opzich wel prima. Drukke week gehad, nieuwe huizen gezocht, bezichtigingen etceteraquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Piet![]()
Hoe gaat het met Pjotr deze dag?
Is dat al helemaal rond dan dat je eruit moet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beetje brak, maar opzich wel prima. Drukke week gehad, nieuwe huizen gezocht, bezichtigingen etcetera
Totaal niet, ben mentaal helemaal gesloopt door die gast wat totaal niet nodig was geweest. Advocaten nemen de onderhandelingen nu over. Wel ondertussen kijken voor nieuwe huizen voor als we er nog uitkomen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat al helemaal rond dan dat je eruit moet?
Je kan hem altijd nog neerprikken Gert heeft hier ervaring meequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Totaal niet, ben mentaal helemaal gesloopt door die gast wat totaal niet nodig was geweest. Advocaten nemen de onderhandelingen nu over. Wel ondertussen kijken voor nieuwe huizen voor als we er nog uitkomen...
Niks neerprikken. Maar het is gewoon frustrerend, hij laat op een marginaal bedrag de hele verkoop van zijn huis naar de vaantjes gaan en wij zijn boos, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan hem altijd nog neerprikken Gert heeft hier ervaring mee
Wel kut dat het stroef loopt je kan maar beter zo snel mogelijk weten waar je aan toe bent
Korte schets: Vriendin en ik hebben onbepaalde tijd contract, ons huis wordt verkocht, wij moeten uitgekocht worden, verhuurder komt met belachelijk laag bod elke keer en wil daarover niet onderhandelen, wij houden poot stijf en zitten dus nu in een beetje vervelende situatie.quote:
Mooi kut, maar ik dacht dat het bijna onmogelijk was om een huurder eruit te krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Korte schets: Vriendin en ik hebben onbepaalde tijd contract, ons huis wordt verkocht, wij moeten uitgekocht worden, verhuurder komt met belachelijk laag bod elke keer en wil daarover niet onderhandelen, wij houden poot stijf en zitten dus nu in een beetje vervelende situatie.
Is het ook. Als er niet geboden wordt wat ik wil ga ik nergens heen, ik mag er namelijk gewoon blijven wonen. Maar voor een x bedrag ben ik wel bereid ergens anders heen te gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooi kut, maar ik dacht dat het bijna onmogelijk was om een huurder eruit te krijgen.
Sja sommige mensenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks neerprikken. Maar het is gewoon frustrerend, hij laat op een marginaal bedrag de hele verkoop van zijn huis naar de vaantjes gaan en wij zijn boos, hoe krijg je het voor elkaar
Dat vond ik ook. Veel leuker ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
Btw BF3 op PC lijkt wel een heel ander spel!!!
Of zijn Partyflockquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat ik daar niet aan heb gedacht
Wat is je account op origin?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Veel leuker ook
En pierre, hack zijn msn!
Dus eigenlijk weinig aan de hand?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het ook. Als er niet geboden wordt wat ik wil ga ik nergens heen, ik mag er namelijk gewoon blijven wonen. Maar voor een x bedrag ben ik wel bereid ergens anders heen te gaan.
Klopt, behalve dat die gast mij 12 keer per dag belt en om de haverklap voor de deur staat, en mij daarbij ook nog via mail en voicemail zwaar onder druk loopt te zetten. Dat is stiekem best uitputtend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weinig aan de hand?
Zeg je gewoon dat elke keer als ie je lastig valt de prijs omhoog gaat met 125.764,63 euroquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, behalve dat die gast mij 12 keer per dag belt en om de haverklap voor de deur staat, en mij daarbij ook nog via mail en voicemail zwaar onder druk loopt te zetten. Dat is stiekem best uitputtend.
Dat ben ik wel geneigd ja. Gelukkig vanaf maandag/dinsdag weinig meer mee te maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat elke keer als ie je lastig valt de prijs omhoog gaat met 125.764,63 euro
Vroege vogel op een zondagquote:
Altijd, werken vanaf 7 uurquote:Op zondag 1 september 2013 09:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Vroege vogel op een zondag
Om de 2,5 uur, wat is slaap?quote:Op zondag 1 september 2013 09:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Altijd, werken vanaf 7 uur![]()
Hoe staat het met de slapeloze nachten? Of valt dat nog mee?
quote:Op zondag 1 september 2013 10:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Om de 2,5 uur, wat is slaap?
Was mooi dat eindequote:Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef Bozz187 het volgende:
Spannende finish op Silverstone vandaag
ja het is maar hoe je het bekijkt..quote:
marquez had moeten winnenquote:Op zondag 1 september 2013 17:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja het is maar hoe je het bekijkt..
Jup, maar hij ging er te snel langs! dus te wijd in de bocht waardoor hij Pedrosa teveel ruimte gaf.quote:
ja klopt, maar voor iemand die een paar uur ervoor nog zijn schouder uit de kom had, reedt ie wel goedquote:Op zondag 1 september 2013 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, maar hij ging er te snel langs! dus te wijd in de bocht waardoor hij Pedrosa teveel ruimte gaf.
kut camper!quote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
They see me snipin' they hatin'
30 sec later 25-1 en zeker dashboard?quote:Op maandag 2 september 2013 02:15 schreef Pixell het volgende:
Stoma komt ff je game joined, binnen 5min 25-0 in zo'n jet
moggelquote:
Tis een prototype wat je hebt gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef KneusTeun het volgende:
Samsung maakt grootste fout met dat horloge, ze hadden beter kunnen wachten op Apple en dan het design stelen. Jezus wat een lelijk ding singel geworden
Ga je dat ding uberhaupt kopen dan?quote:Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef KneusTeun het volgende:
Samsung maakt grootste fout met dat horloge, ze hadden beter kunnen wachten op Apple en dan het design stelen. Jezus wat een lelijk ding singel geworden
Nu heb ik zin in sjineesquote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)voor-2-personen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
1.38quote:Op maandag 2 september 2013 14:31 schreef Kutmanager het volgende:
Deze aflevering is echt zo bruut geniaal.
Leuke potjes zijn datquote:Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef Cliffy het volgende:
Lekker met de tank op de kade op neushaar canals
Nee, maar ze mogen wel een telefoon watch maken, dan ben ik klaar en heb ik alles bereikt in het leven!quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga je dat ding uberhaupt kopen dan?
Die maken ze toch al? Dus je hebt nu al alles bereikt in je leven?quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, maar ze mogen wel een telefoon watch maken, dan ben ik klaar en heb ik alles bereikt in het leven!
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op maandag 2 september 2013 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die maken ze toch al? Dus je hebt nu al alles bereikt in je leven?
quote:Open to residents of the 50 United States (including District of Columbia), United Kingdom, Canada, Mexico, France, Germany, Australia, New Zealand, Ireland, Singapore, Hong Kong, Japan, Italy, Spain, Taiwan, and Sweden
Neen, EU IV!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kutmanager :
Total.War.ROME.II-RELOADED
Heb ik alquote:
Nog snel even ongestoord rukken, voordat je alles samen met je makkers in een stapelbed moet doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:04 schreef Bozz187 het volgende:
Yay of ff een Dagje vrij gekregen voor ik ga varen
dat eerste ja, dat tweede nee, ik slaap Tussen de torpedo'squote:Op dinsdag 3 september 2013 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nog snel even ongestoord rukken, voordat je alles samen met je makkers in een stapelbed moet doen
haalt ze ook alle schoonmaakmiddelen uit de supermarkt? en de brandblusapparaten uit alle gebouwen? en alle Griekse verhalen opnieuw schrijven?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef badboynova het volgende:
in het kader "NO LIFE" het slimste wezen van ROFFA
http://www.rijnmond.nl/ni(...)tie-tegen-ajaxstraat
Zo iets werd in de reacties ook al gevraagdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
haalt ze ook alle schoonmaakmiddelen uit de supermarkt? en de brandblusapparaten uit alle gebouwen? en alle Griekse verhalen opnieuw schrijven?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef badboynova het volgende:
In Ehv is ie volgens mij al wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef badboynova het volgende:
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 4 september 2013 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
Stoma dashboard zelfs op pc!
16:10
stoma start bf3
16:12
Stoma stopt bf3
stoma start bf3
16:15
Stoma stopt bf3
16:16
stoma start bf3
16:17
Stoma stopt bf3
dat is geen moment opname, want daarna ging het nog steeds zo door!quote:
Kwam zeker een "onzichtbare" boom te voor schijn waar hij tegen aan vloogquote:Op woensdag 4 september 2013 16:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat is geen moment opname, want daarna ging het nog steeds zo door!
Dat zei ik vorige maand ook al, en toen kreeg ik als antwoord dat het zo hoort. Zal nu wel weer zo zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
Stoma dashboard zelfs op pc!
16:10
stoma start bf3
Stoma stopt bf3
stoma start bf3
16:15
Stoma stopt bf3
16:16
stoma start bf3
16:17
Stoma stopt bf3
quote:
Battlelog is de serverbrowser en het spel start elke keer opnieuw als je een nieuwe server joint.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige maand ook al, en toen kreeg ik als antwoord dat het zo hoort. Zal nu wel weer zo zijn
Waarom join je zoveel servers dan achter elkaar?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Battlelog is de serverbrowser en het spel start elke keer opnieuw als je een nieuwe server joint.
Veel servers kicken goeie spelers.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom join je zoveel servers dan achter elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |