Is het ook. Als er niet geboden wordt wat ik wil ga ik nergens heen, ik mag er namelijk gewoon blijven wonen. Maar voor een x bedrag ben ik wel bereid ergens anders heen te gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooi kut, maar ik dacht dat het bijna onmogelijk was om een huurder eruit te krijgen.
Sja sommige mensenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks neerprikken. Maar het is gewoon frustrerend, hij laat op een marginaal bedrag de hele verkoop van zijn huis naar de vaantjes gaan en wij zijn boos, hoe krijg je het voor elkaar
Dat vond ik ook. Veel leuker ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
Btw BF3 op PC lijkt wel een heel ander spel!!!
Of zijn Partyflockquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat ik daar niet aan heb gedacht
Wat is je account op origin?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Veel leuker ook
En pierre, hack zijn msn!
Dus eigenlijk weinig aan de hand?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het ook. Als er niet geboden wordt wat ik wil ga ik nergens heen, ik mag er namelijk gewoon blijven wonen. Maar voor een x bedrag ben ik wel bereid ergens anders heen te gaan.
Klopt, behalve dat die gast mij 12 keer per dag belt en om de haverklap voor de deur staat, en mij daarbij ook nog via mail en voicemail zwaar onder druk loopt te zetten. Dat is stiekem best uitputtend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weinig aan de hand?
Zeg je gewoon dat elke keer als ie je lastig valt de prijs omhoog gaat met 125.764,63 euroquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, behalve dat die gast mij 12 keer per dag belt en om de haverklap voor de deur staat, en mij daarbij ook nog via mail en voicemail zwaar onder druk loopt te zetten. Dat is stiekem best uitputtend.
Dat ben ik wel geneigd ja. Gelukkig vanaf maandag/dinsdag weinig meer mee te maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat elke keer als ie je lastig valt de prijs omhoog gaat met 125.764,63 euro
Vroege vogel op een zondagquote:
Altijd, werken vanaf 7 uurquote:Op zondag 1 september 2013 09:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Vroege vogel op een zondag
Om de 2,5 uur, wat is slaap?quote:Op zondag 1 september 2013 09:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Altijd, werken vanaf 7 uur![]()
Hoe staat het met de slapeloze nachten? Of valt dat nog mee?
quote:Op zondag 1 september 2013 10:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Om de 2,5 uur, wat is slaap?
Was mooi dat eindequote:Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef Bozz187 het volgende:
Spannende finish op Silverstone vandaag
ja het is maar hoe je het bekijkt..quote:
marquez had moeten winnenquote:Op zondag 1 september 2013 17:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja het is maar hoe je het bekijkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |