Tis een prototype wat je hebt gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef KneusTeun het volgende:
Samsung maakt grootste fout met dat horloge, ze hadden beter kunnen wachten op Apple en dan het design stelen. Jezus wat een lelijk ding singel geworden
Ga je dat ding uberhaupt kopen dan?quote:Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef KneusTeun het volgende:
Samsung maakt grootste fout met dat horloge, ze hadden beter kunnen wachten op Apple en dan het design stelen. Jezus wat een lelijk ding singel geworden
Nu heb ik zin in sjineesquote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)voor-2-personen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
1.38quote:Op maandag 2 september 2013 14:31 schreef Kutmanager het volgende:
Deze aflevering is echt zo bruut geniaal.
Leuke potjes zijn datquote:Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef Cliffy het volgende:
Lekker met de tank op de kade op neushaar canals
Nee, maar ze mogen wel een telefoon watch maken, dan ben ik klaar en heb ik alles bereikt in het leven!quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga je dat ding uberhaupt kopen dan?
Die maken ze toch al? Dus je hebt nu al alles bereikt in je leven?quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, maar ze mogen wel een telefoon watch maken, dan ben ik klaar en heb ik alles bereikt in het leven!
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op maandag 2 september 2013 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die maken ze toch al? Dus je hebt nu al alles bereikt in je leven?
quote:Open to residents of the 50 United States (including District of Columbia), United Kingdom, Canada, Mexico, France, Germany, Australia, New Zealand, Ireland, Singapore, Hong Kong, Japan, Italy, Spain, Taiwan, and Sweden
Neen, EU IV!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kutmanager :
Total.War.ROME.II-RELOADED
Heb ik alquote:
Nog snel even ongestoord rukken, voordat je alles samen met je makkers in een stapelbed moet doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:04 schreef Bozz187 het volgende:
Yay of ff een Dagje vrij gekregen voor ik ga varen
dat eerste ja, dat tweede nee, ik slaap Tussen de torpedo'squote:Op dinsdag 3 september 2013 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nog snel even ongestoord rukken, voordat je alles samen met je makkers in een stapelbed moet doen
haalt ze ook alle schoonmaakmiddelen uit de supermarkt? en de brandblusapparaten uit alle gebouwen? en alle Griekse verhalen opnieuw schrijven?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef badboynova het volgende:
in het kader "NO LIFE" het slimste wezen van ROFFA
http://www.rijnmond.nl/ni(...)tie-tegen-ajaxstraat
Zo iets werd in de reacties ook al gevraagdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
haalt ze ook alle schoonmaakmiddelen uit de supermarkt? en de brandblusapparaten uit alle gebouwen? en alle Griekse verhalen opnieuw schrijven?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef badboynova het volgende:
In Ehv is ie volgens mij al wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef badboynova het volgende:
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 4 september 2013 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
Stoma dashboard zelfs op pc!
16:10
stoma start bf3
16:12
Stoma stopt bf3
stoma start bf3
16:15
Stoma stopt bf3
16:16
stoma start bf3
16:17
Stoma stopt bf3
dat is geen moment opname, want daarna ging het nog steeds zo door!quote:
Kwam zeker een "onzichtbare" boom te voor schijn waar hij tegen aan vloogquote:Op woensdag 4 september 2013 16:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat is geen moment opname, want daarna ging het nog steeds zo door!
Dat zei ik vorige maand ook al, en toen kreeg ik als antwoord dat het zo hoort. Zal nu wel weer zo zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
Stoma dashboard zelfs op pc!
16:10
stoma start bf3
Stoma stopt bf3
stoma start bf3
16:15
Stoma stopt bf3
16:16
stoma start bf3
16:17
Stoma stopt bf3
quote:
Battlelog is de serverbrowser en het spel start elke keer opnieuw als je een nieuwe server joint.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige maand ook al, en toen kreeg ik als antwoord dat het zo hoort. Zal nu wel weer zo zijn
Waarom join je zoveel servers dan achter elkaar?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Battlelog is de serverbrowser en het spel start elke keer opnieuw als je een nieuwe server joint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |