Beetje brak, maar opzich wel prima. Drukke week gehad, nieuwe huizen gezocht, bezichtigingen etceteraquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Piet![]()
Hoe gaat het met Pjotr deze dag?
Is dat al helemaal rond dan dat je eruit moet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beetje brak, maar opzich wel prima. Drukke week gehad, nieuwe huizen gezocht, bezichtigingen etcetera
Totaal niet, ben mentaal helemaal gesloopt door die gast wat totaal niet nodig was geweest. Advocaten nemen de onderhandelingen nu over. Wel ondertussen kijken voor nieuwe huizen voor als we er nog uitkomen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat al helemaal rond dan dat je eruit moet?
Je kan hem altijd nog neerprikken Gert heeft hier ervaring meequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Totaal niet, ben mentaal helemaal gesloopt door die gast wat totaal niet nodig was geweest. Advocaten nemen de onderhandelingen nu over. Wel ondertussen kijken voor nieuwe huizen voor als we er nog uitkomen...
Niks neerprikken. Maar het is gewoon frustrerend, hij laat op een marginaal bedrag de hele verkoop van zijn huis naar de vaantjes gaan en wij zijn boos, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan hem altijd nog neerprikken Gert heeft hier ervaring mee
Wel kut dat het stroef loopt je kan maar beter zo snel mogelijk weten waar je aan toe bent
Korte schets: Vriendin en ik hebben onbepaalde tijd contract, ons huis wordt verkocht, wij moeten uitgekocht worden, verhuurder komt met belachelijk laag bod elke keer en wil daarover niet onderhandelen, wij houden poot stijf en zitten dus nu in een beetje vervelende situatie.quote:
Mooi kut, maar ik dacht dat het bijna onmogelijk was om een huurder eruit te krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Korte schets: Vriendin en ik hebben onbepaalde tijd contract, ons huis wordt verkocht, wij moeten uitgekocht worden, verhuurder komt met belachelijk laag bod elke keer en wil daarover niet onderhandelen, wij houden poot stijf en zitten dus nu in een beetje vervelende situatie.
Is het ook. Als er niet geboden wordt wat ik wil ga ik nergens heen, ik mag er namelijk gewoon blijven wonen. Maar voor een x bedrag ben ik wel bereid ergens anders heen te gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooi kut, maar ik dacht dat het bijna onmogelijk was om een huurder eruit te krijgen.
Sja sommige mensenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks neerprikken. Maar het is gewoon frustrerend, hij laat op een marginaal bedrag de hele verkoop van zijn huis naar de vaantjes gaan en wij zijn boos, hoe krijg je het voor elkaar
Dat vond ik ook. Veel leuker ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
Btw BF3 op PC lijkt wel een heel ander spel!!!
Of zijn Partyflockquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat ik daar niet aan heb gedacht
Wat is je account op origin?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Veel leuker ook
En pierre, hack zijn msn!
Dus eigenlijk weinig aan de hand?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het ook. Als er niet geboden wordt wat ik wil ga ik nergens heen, ik mag er namelijk gewoon blijven wonen. Maar voor een x bedrag ben ik wel bereid ergens anders heen te gaan.
Klopt, behalve dat die gast mij 12 keer per dag belt en om de haverklap voor de deur staat, en mij daarbij ook nog via mail en voicemail zwaar onder druk loopt te zetten. Dat is stiekem best uitputtend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weinig aan de hand?
Zeg je gewoon dat elke keer als ie je lastig valt de prijs omhoog gaat met 125.764,63 euroquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, behalve dat die gast mij 12 keer per dag belt en om de haverklap voor de deur staat, en mij daarbij ook nog via mail en voicemail zwaar onder druk loopt te zetten. Dat is stiekem best uitputtend.
Dat ben ik wel geneigd ja. Gelukkig vanaf maandag/dinsdag weinig meer mee te maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat elke keer als ie je lastig valt de prijs omhoog gaat met 125.764,63 euro
Vroege vogel op een zondagquote:
Altijd, werken vanaf 7 uurquote:Op zondag 1 september 2013 09:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Vroege vogel op een zondag
Om de 2,5 uur, wat is slaap?quote:Op zondag 1 september 2013 09:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Altijd, werken vanaf 7 uur![]()
Hoe staat het met de slapeloze nachten? Of valt dat nog mee?
quote:Op zondag 1 september 2013 10:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Om de 2,5 uur, wat is slaap?
Was mooi dat eindequote:Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef Bozz187 het volgende:
Spannende finish op Silverstone vandaag
ja het is maar hoe je het bekijkt..quote:
marquez had moeten winnenquote:Op zondag 1 september 2013 17:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja het is maar hoe je het bekijkt..
Jup, maar hij ging er te snel langs! dus te wijd in de bocht waardoor hij Pedrosa teveel ruimte gaf.quote:
ja klopt, maar voor iemand die een paar uur ervoor nog zijn schouder uit de kom had, reedt ie wel goedquote:Op zondag 1 september 2013 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, maar hij ging er te snel langs! dus te wijd in de bocht waardoor hij Pedrosa teveel ruimte gaf.
kut camper!quote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
They see me snipin' they hatin'
30 sec later 25-1 en zeker dashboard?quote:Op maandag 2 september 2013 02:15 schreef Pixell het volgende:
Stoma komt ff je game joined, binnen 5min 25-0 in zo'n jet
moggelquote:
Tis een prototype wat je hebt gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef KneusTeun het volgende:
Samsung maakt grootste fout met dat horloge, ze hadden beter kunnen wachten op Apple en dan het design stelen. Jezus wat een lelijk ding singel geworden
Ga je dat ding uberhaupt kopen dan?quote:Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef KneusTeun het volgende:
Samsung maakt grootste fout met dat horloge, ze hadden beter kunnen wachten op Apple en dan het design stelen. Jezus wat een lelijk ding singel geworden
Nu heb ik zin in sjineesquote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)voor-2-personen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
1.38quote:Op maandag 2 september 2013 14:31 schreef Kutmanager het volgende:
Deze aflevering is echt zo bruut geniaal.
Leuke potjes zijn datquote:Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef Cliffy het volgende:
Lekker met de tank op de kade op neushaar canals
Nee, maar ze mogen wel een telefoon watch maken, dan ben ik klaar en heb ik alles bereikt in het leven!quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga je dat ding uberhaupt kopen dan?
Die maken ze toch al? Dus je hebt nu al alles bereikt in je leven?quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, maar ze mogen wel een telefoon watch maken, dan ben ik klaar en heb ik alles bereikt in het leven!
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op maandag 2 september 2013 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die maken ze toch al? Dus je hebt nu al alles bereikt in je leven?
quote:Open to residents of the 50 United States (including District of Columbia), United Kingdom, Canada, Mexico, France, Germany, Australia, New Zealand, Ireland, Singapore, Hong Kong, Japan, Italy, Spain, Taiwan, and Sweden
Neen, EU IV!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kutmanager :
Total.War.ROME.II-RELOADED
Heb ik alquote:
Nog snel even ongestoord rukken, voordat je alles samen met je makkers in een stapelbed moet doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:04 schreef Bozz187 het volgende:
Yay of ff een Dagje vrij gekregen voor ik ga varen
dat eerste ja, dat tweede nee, ik slaap Tussen de torpedo'squote:Op dinsdag 3 september 2013 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nog snel even ongestoord rukken, voordat je alles samen met je makkers in een stapelbed moet doen
haalt ze ook alle schoonmaakmiddelen uit de supermarkt? en de brandblusapparaten uit alle gebouwen? en alle Griekse verhalen opnieuw schrijven?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef badboynova het volgende:
in het kader "NO LIFE" het slimste wezen van ROFFA
http://www.rijnmond.nl/ni(...)tie-tegen-ajaxstraat
Zo iets werd in de reacties ook al gevraagdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
haalt ze ook alle schoonmaakmiddelen uit de supermarkt? en de brandblusapparaten uit alle gebouwen? en alle Griekse verhalen opnieuw schrijven?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef badboynova het volgende:
In Ehv is ie volgens mij al wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef badboynova het volgende:
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 4 september 2013 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
Stoma dashboard zelfs op pc!
16:10
stoma start bf3
16:12
Stoma stopt bf3
stoma start bf3
16:15
Stoma stopt bf3
16:16
stoma start bf3
16:17
Stoma stopt bf3
dat is geen moment opname, want daarna ging het nog steeds zo door!quote:
Kwam zeker een "onzichtbare" boom te voor schijn waar hij tegen aan vloogquote:Op woensdag 4 september 2013 16:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat is geen moment opname, want daarna ging het nog steeds zo door!
Dat zei ik vorige maand ook al, en toen kreeg ik als antwoord dat het zo hoort. Zal nu wel weer zo zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
Stoma dashboard zelfs op pc!
16:10
stoma start bf3
Stoma stopt bf3
stoma start bf3
16:15
Stoma stopt bf3
16:16
stoma start bf3
16:17
Stoma stopt bf3
quote:
Battlelog is de serverbrowser en het spel start elke keer opnieuw als je een nieuwe server joint.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige maand ook al, en toen kreeg ik als antwoord dat het zo hoort. Zal nu wel weer zo zijn
Waarom join je zoveel servers dan achter elkaar?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Battlelog is de serverbrowser en het spel start elke keer opnieuw als je een nieuwe server joint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |