Gratz! hoe heet het?quote:
Ah dat wist je nog niet?? Dan is het wel helemaal tof dat nieuwsquote:
Zo noem je een katquote:
ik ken 1 keano die komt uit maaskantje en dat is echt de grootste staatsmongool van Nederlandquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
Als het maar geen Kenji of Keano ofzoiets wordt!!!
Anders moet je ook zo'n oud ijzer bak halen met zijn naam in een nummerplaat op het dashboard
Mooi want van dat sneaken was weinig meer over in convictionquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:58 schreef Michhas het volgende:
Ja is tof man, het sneaken is weer helemaal terugAlleen wel fucking moeilijk, kan me niet herinneren dat Splinter Cell ooit zo moeilijk
was.
Klopt, vond ik ook erg jammer. Maar het voelt nu weer wat meer aan als de oudere delen gelukkig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi want van dat sneaken was weinig meer over in conviction
Iets te vaak de Pfaffs gekeken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
Als het maar geen Kenji of Keano ofzoiets wordt!!!
Anders moet je ook zo'n oud ijzer bak halen met zijn naam in een nummerplaat op het dashboard
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iets te vaak de Pfaffs gekeken?
Sowieso man, mijn tepels kunnen glas snijden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jas was wel nodig vanmorgen
wel eens gezien, maar zo heten veel jochies in de pauper straat hier. (en mijn kat hete ook Kenji bij vorige eigenaar )quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iets te vaak de Pfaffs gekeken?
De ekte ekte heten gewoon D'Shawn of Delenzioquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wel eens gezien, maar zo heten veel jochies in de pauper straat hier. (en mijn kat hete ook Kenji bij vorige eigenaar )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |