Laat stomer het niet horenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:16 schreef Pixell het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik geen battlefield 3 speel op de pc:
- Punkbuster
- Battlelog
- Origin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel weer counterstriken
Daarom is console gamen ook veel relaxter je stopt het spel in je console en je kan spelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:22 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het spel 3x geupdate en de bestanden zelfs nog handmatig toegevoegd, flikker maar op met je kut spel EA
Gewoon pb van je computer afgooien, opnieuw opstarten en pb installeren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:22 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het spel 3x geupdate en de bestanden zelfs nog handmatig toegevoegd, flikker maar op met je kut spel EA
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom is console gamen ook veel relaxter je stopt het spel in je console en je kan spelen
Mijn kat had me al lang wat nagels laten zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
Oh god nu krijgen we het op elk genre...
American catsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn kat had me al lang wat nagels laten zien.
Murrica!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
American catstoo fat too move
Hardcore is afschuwelijk hardstyle kan nog wel een paar nummertjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
of dat hardcore/hardstyle of dialup modem dubstep
Ik ben er ook niet weg van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En die nieuwe Eminem wat vind ik dat een kut muziek
Nog nooit zo rap een video op pauze gezet, teringquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
Oh god nu krijgen we het op elk genre...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |