Noord?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:43 schreef computergirl het volgende:
Amsterdam - (update 21.26 uur) Strandpaviljoen Blijburg in Amsterdam Noord is donderdagavond gesloten om te voorkomen dat circa 185 gasten ziek zouden worden van de barbecue die er gehouden zou worden. Dat maakte de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) bekend.
http://drimble.nl/regio/n(...)ierte-in-keuken.html
Amsterdam - Strandpaviljoen Blijburg in Amsterdam is vanavond gesloten door de voedsel en warenautoriteit vanwege vliegen in de keuken en muizenkeutels in een opberghok.
quote:Man dreigt van Westertoren te springen
Een verwarde man dreigt zaterdagmiddag van de Westertoren in Amsterdam te springen. Rond 16.15 uur wist de man op de balustrade van de toren te komen. Politie, brandweer en ambulances zijn aanwezig, meldt een woordvoerder van de politie. Geprobeerd wordt om hem op andere gedachten te brengen.
De omgeving is afgezet. Het naastgelegen Anne Frank Huis is wel bereikbaar. Ook het Prinsengrachtconcert zal geen hinder ondervinden.
Het is onduidelijk hoe de man op de toren is geklommen.
Gewonnen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef Juicyhil het volgende:
Net dus naar de bingo geweestBest leuk
Waar? En wat donroyco zegtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef Juicyhil het volgende:
Net dus naar de bingo geweestBest leuk
Hier beneden bij mij thuis.quote:
Nooooooquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hier beneden bij mij thuis.![]()
En ik heb niks gewonnenGeen wijn of kruimeldief
Wanneer is er weer een bingo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
Nee joh. Kwam ook gewoon jongeren enzo. Leuk toch
Ja volgende maand hadden ze het erover.quote:
Lekker met peper en zuur.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vermaak me daar wel met bier en broodje bakkeljauw.
Voornamelijk medelanders.quote:
Exactquote:
Neem je een nieuwe neus, net als Michael Jackson.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Musthaves1 het volgende:
Ik heb al dagen steeds jeuk aaaaan mijn neus, ik word gek!
Die aardbei?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Musthaves1 het volgende:
Ik heb al dagen steeds jeuk aaaaan mijn neus, ik word gek!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Neem je een nieuwe neus, net als Michael Jackson.
Lijkt me veel te hip.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Iemand hier http://www.eoas.nl/ wel eens geweest, lijkt me erg leuk.
Ik ben enorm hip juicy, dat weet je tochquote:
Lijkt me een toffe tent 8D. Wil er binnenkort een keer heen gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Dus dit is zeg maar de Starbucks voor uberhippe figuren? Respectquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben enorm hip juicy, dat weet je toch.
Nee, Starbucks zuigt, dit schijnt erg goed te zijn qua eten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus dit is zeg maar de Starbucks voor uberhippe figuren? Respect
In maastricht? In Amsterdam?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:42 schreef wiskundenoob het volgende:
Zijn er veel winkels open op vrijdagavond?
Provinciehoofdstad (120K + zeg 10% toeristen = 132K) versus hoofdstad (800 + zeg 25% toeristen = 1M).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:34 schreef computergirl het volgende:
Ik was een paar dagen in Maastricht, raar maar waar: er zijn maar 2 AH winkels in centrum.
Hier heb ik 3 AH winkels, een dirkvdBroek en een Deen op loop afstand
Amsterdam natuurlijk :pquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
In maastricht? In Amsterdam?
Volgens mij heel weinig winkels op op vrijdagavond. Alleen de Bijenkorf en VenD.quote:
Die vergelijking gaat toch niet helemaal op volgens mijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Provinciehoofdstad (120K + zeg 10% toeristen = 132K) versus hoofdstad (800 + zeg 25% toeristen = 1M).
Geinig. Het oudste huis waar ik in gewoond heb was op de Da Costakade, uit 1882.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:43 schreef donroyco het volgende:
Hoe oud is het gebouw waar je in woont?
[ afbeelding ]
Via http://dev.citysdk.waag.org/buildings/ kun je er achter komen...
Gebouw: 2008 (staat verkeerd vermeld)
Kantoor: 1005 (!)
Die komt op mn lijstje voor de volgende keer dat ik in Amsterdam ben.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:11 schreef HeatWave het volgende:
volgens mij ben ik die ook een keer tegen gekomenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:23 schreef Juicyhil het volgende:
KLB / Ik zag net een man die werd uitgelaten
Klopt helaas niet helemaal. In Zuidoost zijn er een aantal units ouders dan 1950. Lijkt me onwaarschijnlijk. Dat 1005 klopt ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:43 schreef donroyco het volgende:
Hoe oud is het gebouw waar je in woont?
[ afbeelding ]
Via http://dev.citysdk.waag.org/buildings/ kun je er achter komen...
Gebouw: 2008 (staat verkeerd vermeld)
Kantoor: 1005 (!)
Is je deur nog niet gejat?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:11 schreef runaway het volgende:
Limbo-import meldt zich![]()
Woonachtig op de admiraal de ruyter
Ok, daar kunnen ze niet met een Vespa komen inderdaad.quote:
Ja over 3 weken weer ofzo las ik netquote:
Wat kost het?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja over 3 weken weer ofzo las ik netgaat weer baas worden
Weet ik veel, 2 euro per ronde ofzo. Maar wat wil je voor een mooie krultang.quote:
Is er ook drank te winnenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet ik veel, 2 euro per ronde ofzo. Maar wat wil je voor een mooie krultang.
Ja, je kunt als troostprijs nog een flesje wijn krijgenquote:
Mmm klinkt goedquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, je kunt als troostprijs nog een flesje wijn krijgen
Exactquote:
Misschien willen er wel meer komen bingoden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:35 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ik kom de avond wel door hoor, met een blikje Ferandes en broodje Bakkeljauw
Je moet je op zo'n dag gewoon niet zo druk maken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef Againzender het volgende:
ja, ik weet het, je moet je op zo'n dag niet druk maken in het Vondelpark, maar als daar een witte Canta met een bestuurder in roze jurk loopt te toeteren naar voetgangers dat hij/zij er door wilt en vervolgens het hele park doorrijdt met dat k*t ding, dan word ik wat pissig.die kutdingen mogen niet in het park dacht ik, en om hem/haar te zieken probeerde ik nog even in te halen met mn fiets (ik was wat sneller en minder breed) en dan wordt gewoon de deur dicht gegooid.
Maar ja, het hele stuk een politiebus en een politiemotor tegengekomen, en die deden niets, dus het zal wel mogen
ja, maar ik zag een partij regen aankomen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je moet je op zo'n dag gewoon niet zo druk maken.
als je toch de toerist gaat uithangen zou ik ook een tocht in rondvaartboot maken.quote:Op maandag 9 september 2013 08:43 schreef MrNiles het volgende:
Weet niet of dit topic voor mijn vraag bedoeld is...maar ik wil volgende week de toerist in amsterdam uithangen.
Kijkje nemen in het Rijksmuseum en het Anne Frank-huis. Beide nog nooit geweest.
Wat zijn volgens jullie nog de must-see voor een toerist? Ook waar je gezellig wat kan eten. Voor een schappelijke prijs.
Klinkt wat suf, maar de La Place bovenin de Openbare Bibliotheek. Geweldig uitzicht! Wel eerder voor lunch dan voor avondeten (weet eigenlijk ook niet of je daar 's avonds kan eten). Anders zijn er genoeg leuke restaurantjes in de buurt van het Anne Frankhuis (m.n. Tuinstraat en zo). Buurt rond het Rijks is een stuk duurder. En de Nieuwmarkt is ook altijd leuk.quote:Op maandag 9 september 2013 08:43 schreef MrNiles het volgende:
Weet niet of dit topic voor mijn vraag bedoeld is...maar ik wil volgende week de toerist in amsterdam uithangen.
Kijkje nemen in het Rijksmuseum en het Anne Frank-huis. Beide nog nooit geweest.
Wat zijn volgens jullie nog de must-see voor een toerist? Ook waar je gezellig wat kan eten. Voor een schappelijke prijs.
quote:Op maandag 9 september 2013 08:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je toch de toerist gaat uithangen zou ik ook een tocht in rondvaartboot maken.
wat is minder suf danquote:Op maandag 9 september 2013 10:26 schreef Bleie het volgende:
[..]
Klinkt wat suf, maar de La Place bovenin de Openbare Bibliotheek. Geweldig uitzicht! Wel eerder voor lunch dan voor avondeten (weet eigenlijk ook niet of je daar 's avonds kan eten). Anders zijn er genoeg leuke restaurantjes in de buurt van het Anne Frankhuis (m.n. Tuinstraat en zo). Buurt rond het Rijks is een stuk duurder. En de Nieuwmarkt is ook altijd leuk.
Haha, hoe was je vakantie?quote:Op maandag 9 september 2013 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Terug van vakantie, wat is t hier koud
quote:Op maandag 9 september 2013 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HEERLIJK
wel verrot dat het weer voorbij is
WAT?!?!?! HEBBEN WE GEEN WEER MEER?!?!quote:Op maandag 9 september 2013 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HEERLIJK
wel verrot dat het weer voorbij is
Goedemorgenavondquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:34 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
WAT?!?!?! HEBBEN WE GEEN WEER MEER?!?!
Oh. Dat je vakantie weer voorbij is. Niet dat het weer, als in mooi weer, voorbij is.Begrijpend lezen man. Te moeilijk.
Met een beetje ongeluk ligt de 51 er met een halfjaartje helemaal uit. En dan hopelijk met geluk en zonder noord/zuidlijn spoken is er rond 2016 een nieuwe verbinden met Aalsmeer via Amstelveen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:07 schreef Mss het volgende:
Weet iemand of die metroveranderingen die in mei doorgevoerd zijn definitief zijn? Ik geloof dat er tussen CS en Amstel wel weer een metro rijdt, maar de 53 is definitief geschrapt en de 51 blijft verkort (tot aan Spaklerweg) rijden?
Het zou tijdelijk zijn tot de werkzaamheden in de tunnel klaar zijn eind september, maar wat mij betreft mag het blijven. De 51 kan nog doorrijden tot centraal, maar de 50 is op deze manier veel logischer, volgens mij is het voor de GVB ook veel makkelijker geworden om op deze manier de aansluitingen te halen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:07 schreef Mss het volgende:
Weet iemand of die metroveranderingen die in mei doorgevoerd zijn definitief zijn? Ik geloof dat er tussen CS en Amstel wel weer een metro rijdt, maar de 53 is definitief geschrapt en de 51 blijft verkort (tot aan Spaklerweg) rijden?
Ik moest grinnikenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:34 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
WAT?!?!?! HEBBEN WE GEEN WEER MEER?!?!
Ik ben blij dat mijn retardedness jouw vermaakt.quote:
Je retardness wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 11 september 2013 15:36 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn retardedness jouw vermaakt.
Bende gij nog op vakantie geweest dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je retardness wordt gewaardeerd
Neen, mevrouw. Jij wel?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:37 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Bende gij nog op vakantie geweest dan?
Thailand. Jonge meisjes neuken in Pattaya.quote:
False.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Thailand. Jonge meisjes neuken in Pattaya.![]()
Nu weer pallets rijden.
Thailand. Met een scooter door de bergen crossen en muay thai trainen.quote:
False.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Thailand. Met een scooter door de bergen crossen en muay thai trainen.
quote:
Muay thai in 35 graden is tantoe warm kan ik je zeggen..quote:
Ik was ook naar Thailand, was echt tof!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Thailand. Met een scooter door de bergen crossen en muay thai trainen.
Donnie vertelde het mij inderdaad in de DM. Waar was je?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was ook naar Thailand, was echt tof!
Thailandquote:Op donderdag 12 september 2013 14:04 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Donnie vertelde het mij inderdaad in de DM. Waar was je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |