SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het kan niet altijd stervensdruk zijn
[..]
Na een lange strijd hebben we de smijtactie maar gestaakt, maar dit komt mede door Frons die met zijn Servies een nieuw deuntje produceerde. En dat was niet bepaald leuk om te horen![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik ben nog altijd in rouw dat Lorena niet dood gaat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef Devil010 het volgende:
Wordt dit het draadje dat Nina dood is?Je raekt an de dinge geweun.![]()
quote:
Maar gelukkig wist een prachtig muziekstuk, gecomponeerd en gespeeld door Ronald, de beschadigingen aan het gehoor volledig te herstellen![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar gelukkig wist een prachtig muziekstuk, gecomponeerd en gespeeld door Ronald, de beschadigingen aan het gehoor volledig te herstellen![]()
![]()
![]()
Helaas niet gelukt vanavond nee.![]()
Ik wou nog in actie komen toen Servies begon te spelen. Maar helaas. Het waren losse flodders.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wou nog in actie komen toen Servies begon te spelen. Maar helaas. Het waren losse flodders.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef Kyubey het volgende:
De TT is toch een quote van onze knuffelbelg?![]()
Nadat hij de Rozenboom had overgenomen en dat Lorena en Laura had ingepeperd.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas ja, maar volgende keer beter. Misschien moeten we Suzanne Huilebalk de volgende keer maar meenemen, daar kan die Servies nooit tegenop![]()
![]()
Dat vond ik een bazenactie inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
Nadat hij de Rozenboom had overgenomen en dat Lorena en Laura had ingepeperd.
Helemaal super.![]()
Misschien moeten we dat maar doen ja!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Helaas ja, maar volgende keer beter. Misschien moeten we Suzanne Huilebalk de volgende keer maar meenemen, daar kan die Servies nooit tegenop![]()
En anders zal ik eens kijken wat voor dieren ik nog rond heb lopen in mijn circus!![]()
Neu, Lorena is lekker, Nina niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd in rouw dat Lorena niet dood gaat.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Fantastische reden om iemand in een TV serie te houden inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Neu, Lorena is lekker, Nina niet.
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Waarom had jij graag Lorena eruit willen hebben dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Fantastische reden om iemand in een TV serie te houden inderdaad.![]()
![]()
Nu zou er eindelijk een spannende verhaallijn met haar kunnen komen met Mike. Als Mike doodgaat, worden al die verhaallijnen ineens afgekapt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:43 schreef PG18 het volgende:
Lorena zorgt af en toe nog wel eens voor lachwekkende scenes.
Haar eruit zou jammer zijn.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Wel ben ik benieuwd naar wat Bianca dan gaat doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu zou er eindelijk een spannende verhaallijn met haar kunnen komen met Mike. Als Mike doodgaat, worden al die verhaallijnen ineens afgekapt.
Misschien verdenkt zij ook wel Lorena en Laura en wil ze voorkomen dat zijn de Rozenboom weer zullen krijgen.
Of ze verdenkt natuurlijk de familie Sanders. En wil ze Nola daar weghalen. Toen met Bram deed ze ook al zo bezitterig!![]()
Ik erger me aan haar. Elke keer als ik Lorena zie zap ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Waarom had jij graag Lorena eruit willen hebben dan?
Oow okeej!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik erger me aan haar. Elke keer als ik Lorena zie zap ik.
Heb ik geen last van eigenlijk.Hoewel ik me af en toe ook wel aan haar kan storen. Zeker in de periode dat ze nog met Jack was!
Wat voor mij een reden om weg te zappen was afgelopen seizoen. Was de relatie tussen Bing en Aysen.![]()
Zo ver ik weet is zij 1 van de populairste personage van gtst samen met Ludo natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik erger me aan haar. Elke keer als ik Lorena zie zap ik.![]()
Agreed, dat hele gedoe met Jack inderdaad... Ohhh boy, als ik er zo één real life tegenkom zou ik d'r graag in het gezicht willen slaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oow okeej!
Heb ik geen last van eigenlijk.Hoewel ik me af en toe ook wel aan haar kan storen. Zeker in de periode dat ze nog met Jack was!
Wat voor mij een reden om weg te zappen was afgelopen seizoen. Was de relatie tussen Bing en Aysen.
Niets tegen Gigi Ravelli trouwens
Afgelopen seizoen heb ik maar gedeeltelijk gekeken.
Tsja, veel domme dozen zullen haar wel leuk vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:22 schreef flanken het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is zij 1 van de populairste personage van gtst samen met Ludo natuurlijk
Ze zullen dus wel echt voor de voorspelbaarste optie gaan..
Mike dood, iedereen is verdacht, en uiteindelijk blijkt 't niet voor hem bedoeld te zijn geweest en is in een twist ineens Monica de dader.![]()
Als Monica de parachute van Bing door knipt is niet handig om aangifte te doen. Grote kans dat hij wordt opgepakt wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:33 schreef Maartel het volgende:
Mike dood, iedereen is verdacht, en uiteindelijk blijkt 't niet voor hem bedoeld te zijn geweest en is in een twist ineens Monica de dader.![]()
Oh en 'waarom hoor ik dit nu pas' lijkt me slaan op Lucas die hem uiteindelijk pas vertelt over het telefoontje van zijn vader.![]()
Wow de poll is nog hard gegaan.. Nina staat ineens bovenaan en Mike op de 2de plek. Laatste keer dat ik keek (dat is niet zo heel lang terug) stond Nuran nog ver bovenaan
Your beauty never ever scared me.![]()
Ze heeft twee pluspunten die Nina niet heeftquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Fantastische reden om iemand in een TV serie te houden inderdaad.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Tja het onverwachte zit hem dan in de dader vrees ik...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:33 schreef Maartel het volgende:
De box staat nu inderdaad voor zaterdag gepland. Dan zullen ze dan of vrijdagavond hopelijk bellen.
Je gaat alleen maar meer hopen dat het toch Nina is. Zolang niks definitief is, is er hoop. Hoe klein de kans ook is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
http://1-goede-tijden-sle(...)UhSjBpR9MrE.facebookJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Wat zal het dan een domper voor je zijn als straks alsnog blijkt dat Nina het slachtoffer isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat ben ik blij met de dood van Mike![]()
![]()
Ik had gezien op messenger nieuws dat Veronica heeft uitgelekt wie dood is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat zal het dan een domper voor je zijn als straks alsnog blijkt dat Nina het slachtoffer isOok in moeilijke tijden.![]()
Da's complete onzin: Veronica heeft (net als de TV Film-gids) gewoon de nieuwe spoilers gepubliceerd op de juiste data. In die spoilers worden de namen Nina en Mike overigens helemaal niet genoemd, maar uit sommige zinnen zou je kunnen opmaken dat Mike het slachtoffer is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik had gezien op messenger nieuws dat Veronica heeft uitgelekt wie dood is.![]()
Wordt er üperhaupt een springer genoemd?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Da's complete onzin: Veronica heeft (net als de TV Film-gids) gewoon de nieuwe spoilers gepubliceerd op de juiste data. In die spoilers worden de namen Nina en Mike overigens helemaal niet genoemd, maar uit sommige zinnen zou je kunnen opmaken dat Mike het slachtoffer is.
Ohw mag ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Da's complete onzin: Veronica heeft (net als de TV Film-gids) gewoon de nieuwe spoilers gepubliceerd op de juiste data. In die spoilers worden de namen Nina en Mike overigens helemaal niet genoemd, maar uit sommige zinnen zou je kunnen opmaken dat Mike het slachtoffer is.Thanks
. Nja als Nina de serie uitgaat vind ik het ook niet erg.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Wordt er üperhaupt een springer genoemd?![]()
![]()
![]()
Liever Prinses Stampvoetje dan "Chop Chop" Mike, maar ik ga er vooralsnog van uit dat die laatste de klos isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohw mag ookThanks
. Nja als Nina de serie uitgaat vind ik het ook niet erg.
![]()
![]()
Ludo werd na zijn terugkeer een paar weken niet genoemd.quote:
Prinses stampvoetje heeft van alles al meegemaakt. Van invalide tot psyco, nu wel tijd om de pijp uit te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Liever Prinses Stampvoetje dan "Chop Chop" Mike, maar ik ga er vooralsnog van uit dat die laatste de klos isOok in moeilijke tijden.![]()
Precies! En daarnaast heeft Mike nog enkele verhaallijnen openstaan (strijd om De Rozenboom, ouderschap van Nola, eventuele relatie met Sjors), terwijl Nina... Tja, wat was haar laatste noemenswaardige verhaallijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Prinses stampvoetje heeft van alles al meegemaakt. Van invalide tot psyco, nu wel tijd om de pijp uit te gaan.![]()
![]()
Ja true, of Mike die Rikki effe kiert ofzo, nog genoeg wat kan gebeuren. Ik voorzie zelfs een relatie met Aysen xd. Lekker relschopper. Enige leuke was vorig jaar die explosie dat Nick 'm peerde en Nina de lul was. Maar verder... Ik zou Rik nog wel een keer een mooie actie zien maken met zijn motor. Heeft die gozer nu opeens niks meer ofzo ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies! En daarnaast heeft Mike nog enkele verhaallijnen openstaan (strijd om De Rozenboom, ouderschap van Nola, eventuele relatie met Sjors), terwijl Nina... Tja, wat was haar laatste noemenswaardige verhaallijn?
En de steiger.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies! En daarnaast heeft Mike nog enkele verhaallijnen openstaan (strijd om De Rozenboom, ouderschap van Nola, eventuele relatie met Sjors), terwijl Nina... Tja, wat was haar laatste noemenswaardige verhaallijn?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Een relatie met Aysen heb ik al eens eerder geopperd, lijkt mij ook wel tof om te zien. Frits en Martine werkte ook heel goed, dus als de schrijvers een beetje hun best doen... Oh nee, dat doen ze nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja true, of Mike die Rikki effe kiert ofzo, nog genoeg wat kan gebeuren. Ik voorzie zelfs een relatie met Aysen xd.
En Rikki gaat sowieso terug naar Sjoerd, dat is overduidelijkNou, Rik kwam in de zomercliff op zijn motor "aanscheuren" op het vliegveldquote:Lekker relschopper. Enige leuke was vorig jaar die explosie dat Nick 'm peerde en Nina de lul was. Maar verder... Ik zou Rik nog wel een keer een mooie actie zien maken met zijn motor. Heeft die gozer nu opeens niks meer ofzo ?![]()
![]()
Staat zelfs in zijn bio op de site.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Denk je echt dat Rohan en zijn kornuiten dat nog weten?
Rikki terug naar Sjoerd ? Och jezus dan gaan ze weer naar de rechter en krijg je weer dat hele gezemmel zemmer zagbhe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een relatie met Aysen heb ik al eens eerder geopperd, lijkt mij ook wel tof om te zien. Frits en Martine werkte ook heel goed, dus als de schrijvers een beetje hun best doen... Oh nee, dat doen ze niet
En Rikki gaat sowieso terug naar Sjoerd, dat is overduidelijk
[..]
Nou, Rik kwam in de zomercliff op zijn motor "aanscheuren" op het vliegveld
Overigens heb ik de zomercliff niet gezien xd, de afgelopen maanden amper gevolgd xd.Ook in moeilijke tijden.![]()
Kan je nagaan dat ik zelfs had verwacht dat Rikki eind vorig seizoen al weer samen zou komen met Sjoerdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Rikki terug naar Sjoerd ? Och jezus dan gaan ze weer naar de rechter en krijg je weer dat hele gezemmel zemmer zagbhe.
Overigens heb ik de zomercliff niet gezien xd, de afgelopen maanden amper gevolgd xd.Doen die schrijvers er nog lang over
![]()
![]()
Dat gaat nog wel een seizoen durenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat ik zelfs had verwacht dat Rikki eind vorig seizoen al weer samen zou komen met SjoerdDoen die schrijvers er nog lang over
Rikki gaat misschien nog wel een kindje krijgen maar dan van die andere gozert.
Ja, of ze gaat vreemd met Sjoerd, raakt weer zwanger en weet dan niet van wie het kind isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een seizoen durenRikki gaat misschien nog wel een kindje krijgen maar dan van die andere gozert.
![]()
![]()
![]()
En Bing staat klaar om het in te pikken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, of ze gaat vreemd met Sjoerd, raakt weer zwanger en weet dan niet van wie het kind is![]()
Hahaha en Noud knalt Wiet zwanger, en gaat het kind Polm hetenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, of ze gaat vreemd met Sjoerd, raakt weer zwanger en weet dan niet van wie het kind is![]()
![]()
Maar wel aannemelijk dat Rikki vreemd zou gaan met Sjoerd.
"Gemene pikkeBing!!!"quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:55 schreef Frey het volgende:
[..]
En Bing staat klaar om het in te pikken.![]()
![]()
Bing had van mij ook te pletter mogen slaanDie gast is ook wel uitgemolken.
Nee joh, gewoon Benthequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha en Noud knalt Wiet zwanger, en gaat het kind Polm heten
Dat dus. En dan komt Tim er na lange tijd uiteindelijk achter en gaat-ie kwaad op reis om tot zichzelf te komen (flexwet-exit)quote:Maar wel aannemelijk dat Rikki vreemd zou gaan met Sjoerd.![]()
![]()
Aah ja dit ! Zo typisch GTSTquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon Benthe
[..]
Dat dus. En dan komt Tim er na lange tijd uiteindelijk achter en gaat-ie kwaad op reis om tot zichzelf te komen (flexwet-exit)
De app heet springlevend, dus wie weet krijgen we nu hints dat Mike springlevend is en Nina dood is gevallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Je gaat alleen maar meer hopen dat het toch Nina is. Zolang niks definitief is, is er hoop. Hoe klein de kans ook is.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Nina's verhaal in een nutt shell...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies! En daarnaast heeft Mike nog enkele verhaallijnen openstaan (strijd om De Rozenboom, ouderschap van Nola, eventuele relatie met Sjors), terwijl Nina... Tja, wat was haar laatste noemenswaardige verhaallijn?
Voortdurend "Ga Weg" naar Morgen
De kleine Nina had diverse spannende verhaallijnen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Kleine Nina had gewoon het slachtoffer moeten zijn bij de brand in Scala, niet Benjamin.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:22 schreef Frey het volgende:
De kleine Nina had diverse spannende verhaallijnen.![]()
Benjamin had ook al genoeg meegemaakt met dat gehandicapte broertje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kleine Nina had gewoon het slachtoffer moeten zijn bij de brand in Scala, niet Benjamin.
Die zat toen toch een keer te flikflooien onder het bureau ?
Toch wel opmerkelijk dat Nina en Wiet samen op die foto staan, aangezien Nina het bloed van Wiet wel kan drinkenquote:![]()
![]()
Ze zijn ook allemaal samen op vakantie geweest en daarna ging men pas naar die blokhut en mocht Wiet ineens niet meer mee... en toen begon dat gezeik met dat bord toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch wel opmerkelijk dat Nina en Wiet samen op die foto staan, aangezien Nina het bloed van Wiet wel kan drinkenNiets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Zij ze toen ook al "Ga weg"?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:22 schreef Frey het volgende:
De kleine Nina had diverse spannende verhaallijnen.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Is dit al gepost hier?quote:Uitgelekt slachtoffer zomercliff GTST 2013
Helaas is net als vorig jaar vroegtijdig informatie over de zomercliff uitgelekt. Dit keer is de oorzaak het tijdschrift Veronica, die in haar magazine spoilers heeft geplaatst van de eerste week GTST. De spoilers maken duidelijk wie de val niet overleefd heeft.
In de spoilers staat onder andere dat Bianca en Janine in conflict komen, de familie Sanders wordt verdacht, Bianca verdenkt Ludo en Menno verhoort Laura omdat zij ook een alibi heeft.
Het is dus wel duidelijk wie de sprong niet overleefd heeft: Mike Brandt
Mike Brandt zien we volgend seizoen niet meer terug in GTST.Land of the free. Home of the brave.![]()
Al lang.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goed nieuws voor de fans die niet bij GTST Live kunnen zijn:BRON: http://rtl.nl/soaps/gtst/home/#artikel/achterdeschermen-2013-faq gtstlive stream/FAQ GTST Live via livestream bekijkenquote:Heb je geen kaarten weten te bemachtigen voor het uitverkochte GTST Live van vrijdag 23 of zaterdag 24 augustus? Niet getreurd, want je kunt de show van zaterdagavond 24 augustus via een livestream meekijken op gtst.nl. De kosten hiervoor zijn 4,99 euro. Met deze livestream kijk je mee via een camera die gericht staat op het podium van de show. Op die manier heb je het idee dat je zelf tussen het publiek zit.
Vroege toegang
De show die je kunt meekijken via de livestream, start om 20:15 uur en duurt tot 22:15 uur. Belangrijk is om te weten dat je anderhalf uur voordat de show begint, dus om 18:45 uur, al toegang kunt krijgen tot de livestream. Maak daar gebruik van zodat je zeker weet dat je de livestream kunt bekijken, want het kan druk zijn. Het is vanaf 22:00 uur niet meer mogelijk om de livestream te bekijken.
Betaalscherm
Voordat je kunt kijken krijg je eerst een betaalscherm te zien. Die geeft aan hoe je kunt betalen om GTST Live te kunnen bekijken. Check hier de meestgestelde vragen voor de betalingsmogelijkheden. Betalen met een voucher is niet mogelijk.
http://t.co/84e63dGAt2 (de link die GTST via twitter geeft)PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Ze is het toch ook?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
maar het kan nina nog steeds zijn.
quote:, ga toch eens fietsen met die afbeelding
Straks krijg je weer een hele plazilla , fb, twitter rel![]()
![]()
![]()
Zei je fietsen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:22 schreef fotostarter het volgende:
[..], ga toch eens fietsen met die afbeelding
Straks krijg je weer een hele plazilla , fb, twitter rel![]()
Bij Peter Kelder's Fietspaleis is een ruim assortiment aan fietsen te vinden, en ze zijn multifunctioneel in gebruik. Of je nou een lange tocht wil maken of je fiets door de voorruit van een modellenbureau wil kegelen, bij Peter Kelder's Fietspaleis slaag je altijd!![]()
![]()
Maar zij krijgen misschien een handtekening van Gottschalk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al die mensen die een duur kaartje hebben gekocht zullen zich nu wel klote voelen![]()
Als hij zich niet vergist en per ongeluk de handtekening van Kennard uitdeeltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar zij krijgen misschien een handtekening van Gottschalk.![]()
![]()
http://www.justbridge.nl/(...)hte-tijden_seizoen-9
Wat zie ik? JustBridge heeft niets aangepast. Gaan met die fietsen.
hahahahaa.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zei je fietsen?
[ afbeelding ]
Bij Peter Kelder's Fietspaleis is een ruim assortiment aan fietsen te vinden, en ze zijn multifunctioneel in gebruik. Of je nou een lange tocht wil maken of je fiets door de voorruit van een modellenbureau wil kegelen, bij Peter Kelder's Fietspaleis slaag je altijd!
ik probeerde die fiets te vinden die ze bij Flash door de ruit heen gooide, maar zie hem niet.
of was dat niet de bedoeling\?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hahahahaa.
ik probeerde die fiets te vinden die ze bij Flash door de ruit heen gooide, maar zie hem niet.
of was dat niet de bedoeling\?
[ afbeelding ]
De bewuste fiets is met groen omcirkeld![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Had ik het toch goed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar voor de begrafenis wilde ze een ander kleurtje, vandaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig toch veel blonder dan op die foto?Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Lijkt me sterk dat rtl bouvelard een programma van rtl 4 te dwarsbommen. ik hoop daarom dat het Nina is. Iedereen denkt dat Mike is terwijl het Nina is.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:43 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ja maar voor de begrafenis wilde ze een ander kleurtje, vandaar.![]()
![]()
Aha, daarom is Jef op zoek naar een nieuwe hulp in De Koningquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:54 schreef Devil010 het volgende:
Dj-bestaan valt Ferri Somogyi zwaar![]()
![]()
Femke en Lorena als paaldanseressen en de Koning loopt vol!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha, daarom is Jef op zoek naar een nieuwe hulp in De Koning
Sjors mag ook.
Maar nee geen Lucas, ook niet pruik op.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Sjors #1 of #2? En Wiet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:56 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Femke en Lorena als paaldanseressen en de Koning loopt vol!
Sjors mag ook.Lucas mag De Koning opluisteren met een muzikale bijdrage:quote:Maar nee geen Lucas, ook niet pruik op.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
Lucas mag De Koning opluisteren met een muzikale bijdrage:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors #1 of #2? En Wiet?
[..]
[ afbeelding ]quote:![]()
![]()
Als de koning gaat sluiten gaat Lucas zingen om de mensen de kroeg uit te werken. Binnen een seconde is de kroeg leeg zelfs de barkkrukken rennen naar buiten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors #1 of #2? En Wiet?
[..]
[ afbeelding ]![]()
Kunnen die belachelijke foto's niet even in spoilers geplaatst worden?
Vooral die ene van Lucas is niet om aan te zien.![]()
@Beide Sjorsen en ja idd Wiet ook, helemaal vergeten!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors #1 of #2? En Wiet?
[..]
[ afbeelding ]
Zolang Jef maar niet aan een paal hangt, denk aan je rug man - en de kijkers!
En zolang ferry doedelzuigzak maar niet denkt he een paal daar kan ik wat mee.
Ferry als je soms googled op je naam, of je karakter; ja je bent een zak, een nicht en we moeten je echt niet, het is niet ironisch bedoeld of zo.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef Frey het volgende:
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zouden ze die borden op Lucas kunnen mikken denk je?Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Alsjeblieft nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:26 schreef PG18 het volgende:
Kunnen die belachelijke foto's niet even in spoilers geplaatst worden?
Vooral die ene van Lucas is niet om aan te zien.
Ohja Rikki en Sjoerd.. Die moeten weer bij elkaar komenFuck Tim, mietje
Tim en Lucas een koppeltje, vervolgens hebben ze beiden een soa en gaan ze eruit.
Gelukkig gaat Mike slechts tijdelijk uit de serie. Paar maandjes en hij is waarschijnlijk weer present.![]()
Dat Dilan Yurdakul (Aysen) pas 21 jaar is had ik trouwens echt niet verwacht.
En Toprak Yalçiner (Nuran) is 25 jaar
[ Bericht 24% gewijzigd door GwaiLow op 23-08-2013 10:25:23 ]![]()
Huh? Hoe kom je hierbij? Komt ie terug als geest o.i.d.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:09 schreef GwaiLow het volgende:
Gelukkig gaat Mike slechts tijdelijk uit de serie. Paar maandjes en hij is waarschijnlijk weer present.?
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef milaya het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je hierbij? Komt ie terug als geest o.i.d.?
quote:Louis Talpe, bij fans van Goede Tijden Slechte Tijden bekend als Mike Brandt, stopt volgend jaar met de soap. De Vlaming heeft maandag laten weten dat er een manier wordt bedacht om Mike 'uit het verhaal te schrijven'.
Dat Louis er voor kiest om GTST te verlaten is te wijten aan zijn drukke agenda. 'Als ik iets voor bijvoorbeeld Mega Mindy moest opnemen, werd er altijd zo geschoven met de schema's dat ik daar tijd voor had. Maar het repeteren van 14-18 (een Vlaamse musical, red.) zal heel veel tijd in beslag nemen, dat is niet te combineren met de soap. De schrijvers gaan nu een manier bedenken om mij er volgend jaar uit te schrijven', vertelt hij aan weekblad Story.
Fans van de knappe acteur hoeven niet lang te treuren. Het vertrek van Louis is hoogstwaarschijnlijk tijdelijk. 'Ik ga er maar tijdelijk uit. Vanwege de flexwet moet ik sowieso de serie voor drie maanden verlaten. Gelukkig kan ik die opnemen als we gaan repeteren voor 14-18. Als de musical eenmaal door het land gaat, moet ik deze met GTST combineren.'
Louis vertolkt vanaf maart vorig jaar de rol van Mike, de broer van Bianca.![]()
Ze wisten in april echt wel dat Mike en Nina over zouden blijven. Ze doen dat omdat ze dom zijn & dat wij dan moeten denken, oh Mike gaat er pas volgend jaar uit dus dan is het Nina!! En dan is het toch Mike, en dat is de grote verassing.![]()
![]()
![]()
![]()
Mike is gewoon de enige met potentie om het tegen Ludo op te nemen. Hij is ook niet bang voor hem en zit de familie Sanders lekker dwars. Jammer dat daar nu weer een eind aan komt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Over de app:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen nieuw materiaal in het nieuwe filmpje.
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)877-c59b82d2ed67.mp4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het zien van het filmpje hoop je alleen maar nog meer dat het toch Nina is.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:12 schreef Frey het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)877-c59b82d2ed67.mp4He thanks! :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het zien van het filmpje hoop je alleen maar nog meer dat het toch Nina is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben het met je eens, laat kletteren die griet!
(En weer denk ik: alleen maar filmpjes waarin ze het 'weggeven' dat Mike valt. Te voor de hand liggend? *draait duimen*)
Wat staat er in die sms aan Nina dan?![]()
Zozo, helemaal eens met Winston en Albert. Dat wil ook wel wat zeggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:34 schreef PeterKelder het volgende:
Zelfs Winston zegt het: als Mike het slachtoffer is zou dat het meest voorspelbare zijn.
Televizier trouwens ook weer.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Zozo, helemaal eens met Winston en Albert. Dat wil ook wel wat zeggen.Mede door het filmpje van de app komt de hoop dat Nina toch het slachtoffer weer een beetje naar boven
Ben benieuwd of we vanavond na GTST Live al iets te weten komen.
Ik word echt doodziek van hun "primeurs"quote:Televizier trouwens ook weer.Die redacteuren kunnen beter bij de Privé of Story gaan werken
![]()
![]()
OkShit.. Ik moet geen spoilers meer openen op m'n werk.. Collega's keken raar toe ik begon te lachen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad jaMede door het filmpje van de app komt de hoop dat Nina toch het slachtoffer weer een beetje naar boven
Ben benieuwd of we vanavond na GTST Live al iets te weten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
http://www.rtl.nl/(/soaps/gtst/mobile/article/)/components/soaps/gtst/achterdeschermen/2013/faq_gtstlive_stream.xml![]()
Laten ze je dan ook de nieuwe aflevering meekijken, of zetten ze de stream dan op zwart?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Erger nog: je krijgt dit in beeld tijdens die aflevering:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:59 schreef Frey het volgende:
Laten ze je dan ook de nieuwe aflevering meekijken, of zetten ze de stream dan op zwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erger nog: je krijgt dit in beeld tijdens die aflevering:Ook echt zo ineens als bij zo'n schrik link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor dat je die stream zit te kijken op de volledig scherm-modus en dit verschijnt ineens in beeldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook echt zo ineens als bij zo'n schrik link.![]()
![]()
![]()
FAQ GTST LIVE VIA LIVESTREAM BEKIJKEN
Heb je geen kaarten weten te bemachtigen voor het uitverkochte GTST Live van vrijdag 23 of zaterdag 24 augustus? Niet getreurd, want je kunt de show van zaterdagavond 24 augustus via een livestream meekijken op gtst.nl. De kosten hiervoor zijn 4,99 euro. Met deze livestream kijk je mee via een camera die gericht staat op het podium van de show. Op die manier heb je het idee dat je zelf tussen het publiek zit.
De show die je kunt meekijken via de livestream, start om 20:15 uur en duurt tot 22:15 uur. Belangrijk is om te weten dat je anderhalf uur voordat de show begint, dus om 18:45 uur, al toegang kunt krijgen tot de livestream. Maak daar gebruik van zodat je zeker weet dat je de livestream kunt bekijken, want het kan druk zijn. Het is vanaf 22:00 uur niet meer mogelijk om de livestream te bekijken.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2013 12:09:50 ]![]()
Als je om 18:45 uur al gaat kijken, krijg je het voorprogramma te zien:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
FAQ GTST LIVE VIA LIVESTREAM BEKIJKEN
Heb je geen kaarten weten te bemachtigen voor het uitverkochte GTST Live van vrijdag 23 of zaterdag 24 augustus? Niet getreurd, want je kunt de show van zaterdagavond 24 augustus via een livestream meekijken op gtst.nl. De kosten hiervoor zijn 4,99 euro. Met deze livestream kijk je mee via een camera die gericht staat op het podium van de show. Op die manier heb je het idee dat je zelf tussen het publiek zit.
De show die je kunt meekijken via de livestream, start om 20:15 uur en duurt tot 22:15 uur. Belangrijk is om te weten dat je anderhalf uur voordat de show begint, dus om 18:45 uur, al toegang kunt krijgen tot de livestream. Maak daar gebruik van zodat je zeker weet dat je de livestream kunt bekijken, want het kan druk zijn. Het is vanaf 22:00 uur niet meer mogelijk om de livestream te bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je om 18:45 uur al gaat kijken, krijg je het voorprogramma te zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je om 18:45 uur al gaat kijken, krijg je het voorprogramma te zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iemand de code?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Merci.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:12 schreef Frey het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)877-c59b82d2ed67.mp4Wacht even, in die tijd keek ik niet... Waarom vergeeft Nina Noud niet? Zij is toch degene die naar bed ging met Mike, of was dat plots Noud met een van Lucas geleende pruik op ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het zien van het filmpje hoop je alleen maar nog meer dat het toch Nina is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 23-08-2013 13:52:53 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
ze hadden gewoon een poll moeten maken en nedeen wie zou vallen :p. Dat zou pas echt goed gewerkt hebben denk ik..![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef Frey het volgende:
Poll: Wie hoop je dat er te pletter is gevallen?
• Nina
• Nina
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Koosnaam op 23-08-2013 20:15:53 ]![]()
• Nina
• Nina
Tussenstand:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wanneer ga je, vanavond of morgen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef milaya het volgende:
Ik hoop zo dat Nina te pletter valt. Ik ga naar gtst live en dan sla ik echt een kreet van geluk![]()
![]()
Valt toch tegen. Minder dan de helft hoopt Nina.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:47 schreef Frey het volgende:
Valt toch tegen. Minder dan de helft hoopt Nina.![]()
Ik heb wel gestemd op Nina![]()
![]()
Je bent Nina vergeten er tussen te zetten!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef Frey het volgende:
• Nina
• Nina
Tussenstand:
[ afbeelding ]
![]()
Beste poll ever!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef Frey het volgende:
• Nina
• Nina
Tussenstand:
[ afbeelding ]
• Nina
• Nina
Tussenstand:
[ afbeelding ]
![]()
Iedereen zegt dat het uitgelekt is door de Veronica gids maar er staat nergens "Mike Is dood" in die gids volgens mij. Allemaal speculaas vanwege de vooruitzichten :squote:![]()
Interactive soap dat zou tof zijn ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:05 schreef Redbullkid het volgende:
ze hadden gewoon een poll moeten maken en nedeen wie zou vallen :p. Dat zou pas echt goed gewerkt hebben denk ik..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:57 schreef GSMboy het volgende:
[ afbeelding ]
Cast GTST verbaasd na leegloop van zaal na binnenkomst van Ferry.
Dat pruillipje van Noud![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Gerapporteerd: pure spam van je eigen site.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef linniey het volgende:
Mike is dood,
Dat is allang uitgelekt.
Wisten jullie dat er veel meer achter GTST zit?
http://lindatenveen.plazi(...)mediale-communicatieNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Godsamme, cola over m'n scherm man.Dat misselijkmakende ©2013 Ferry Doedelzakkengrijper onderin ook.
_________!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Hmmmm al ik het doen??? Wat is nou 5 euro tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ow link werkt niet blijkbaar.....
Maar voor 4,99 kan je live meekijken met gtst live!![]()
![]()
11 gulden. Teveel geld om aan die eikels van RTL uit te geven, die verdienen zat aan die kaartjes van natte tienerkutjes die naar het evenement toegaan. Zeker als de stream ook gewoon zal worden ingeprikt door iemand anders en morgen gratis terug te kijken is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmm al ik het doen??? Wat is nou 5 euro toch
Maar hee, het is je eigen beslissing.![]()
Ik reken niet meer om naar guldensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
11 gulden. Teveel geld om aan die eikels van RTL uit te geven, die verdienen zat aan die kaartjes van natte tienerkutjes die naar het evenement toegaan.![]()
![]()
Ik ook niet, behalve als het gewoon te mooi is om te laten liggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik reken niet meer om naar guldens
Ik ga er even over nadenkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve als het gewoon te mooi is om te laten liggen.
Eigenlijk ben ik gewoon veel te nieuwsgierig![]()
![]()
Spoiler-alert: gebruik een spoiler als het tóch Nina blijkt te zijn. Als het Mike is... Zeg dan maar niets, vind de sfeer in dit topic momenteel té lekker om zo door te laten doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga er even over nadenken
Eigenlijk ben ik gewoon veel te nieuwsgierig
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Spoiler-alert: gebruik een spoiler als het tóch Nina blijkt te zijn. Als het Mike is... Zeg dan maar niets, vind de sfeer in dit topic momenteel té lekker om zo door te laten doen![]()
![]()
Ik word wel bang nu het zo dichtbij komt.
Laat het vanavond maar bekend zijn.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Die GTST-live zouden toch vandaag en morgen zijn? Lijkt me dan toch dat er vandaag al wel uitlekt wie er gevallen is... Of zou dat nog niet in de eerste aflevering bekend zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:32 schreef Frey het volgende:
Ik word wel bang nu het zo dichtbij komt.
Laat het vanavond maar bekend zijn.![]()
![]()
Wat??? Nee echtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:08 schreef ChilllayD het volgende:
Huh zijn jullie wel wakker? Dat is allang al bekend lol.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:08 schreef ChilllayD het volgende:
Huh zijn jullie wel wakker? Dat is allang al bekend lol.
Ja, we zijn wakker, maar laat ons alsjeblieft nog een beetje in de waan dat het 0,0000001% Nina kan zijn.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:36 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien zal deze editie van GTST Live plaatsvinden in een De Koning-setting.
En deze mannen verzorgen de drankjes.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Foto van de setting van vorig jaar:
Zeg, wordt die "bar" tegenwoordig niet gebruikt als receptiebalie in De Rozenboom?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze mannen verzorgen de drankjes.![]()
![]()
![]()
Het lijkt me echt dat dit topic nog weken doorgaat als bekend wordt dat Mike het is (wat ik overigens niet hoop). We willen het denk niet geloven als het echt zo is xd.
Laat Nina maar lekker neerstorten, anders is GTST zéér dom bezig. Ik had persoonlijk nog meer gehoopt op Ferry, bah.![]()
Nou, ik hoop vanaf morgen vooral bezig te zijn met seizoen 9.
Als hij er dan niet is, volgt er een fiets voor iedere minuut dat de box te laat is.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat het uitgelekt is door de Veronica gids maar er staat nergens "Mike Is dood" in die gids volgens mij. Allemaal speculaas vanwege de vooruitzichten :s
Ach ja waarom ook niet, ik had nog een kortingscode liggen
Alleen waarom moest ik hem al om kwart voor 7 aanzetten![]()
![]()
Je houdt ons wel op de hoogte hè?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen waarom moest ik hem al om kwart voor 7 aanzetten
[ afbeelding ]
Ja ik zet alles in een spoilerquote:
Probeer ook wat shots te maken
Ik weet niet hoe je kan opnemen??? Want ook dat zou ik wel willen doen![]()
![]()
https://www.google.be/sea(...)annel=fflb&gws_rd=crquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zet alles in een spoiler
Probeer ook wat shots te maken
Ik weet niet hoe je kan opnemen??? Want ook dat zou ik wel willen doen
https://www.google.be/sea(...)ozilla:nl%3AofficialNiets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)rdeschermen-2013-faq gtstlive stream/FAQ GTST Live via livestream bekijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:09 schreef Clemanyana het volgende:
Ik voel me dom (want ik kan het zo snel niet vinden) maar hoe kun je die live stream kopen?![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben ook gewoon te nieuwsgierig.quote:
Ben alleen thuis en verveel me. Ben moe en lig al lekker op bed met mijn laptop![]()
![]()
Ik snap het, het is dat we vanavond bezoek krijgen..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te nieuwsgierig.
Ben alleen thuis en verveel me. Ben moe en lig al lekker op bed met mijn laptop![]()
Uhm... Is lezen moeilijk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]En welke dag is het vandaag...?quote:Niet getreurd, want je kunt de show van zaterdagavond 24 augustus via een livestream meekijken op gtst.nl.![]()
![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)rdeschermen-2013-faq gtstlive stream/FAQ GTST Live via livestream bekijken![]()
Owquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm... Is lezen moeilijk?
[..]
En welke dag is het vandaag...?
Ik dacht vandaag![]()
![]()
Oh, bij mij staat 23-08 maar oké.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee er staat 24-08
Gelukkig kan ik de stream bekijken tot zondagochtend staat er![]()
Ga je hem dan aan laten staan tot morgen avond?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee er staat 24-08
Gelukkig kan ik de stream bekijken tot zondagochtend staat er![]()
![]()
Je kan je laptop gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:23 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ga je hem dan aan laten staan tot morgen avond?
Als je de stream opent dan herstart hij automatisch weer
Nou ja hij staat nog aan. We zullen zienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:23 schreef majahoi het volgende:
[..]
Oh, bij mij staat 23-08 maar oké.![]()
![]()
Nee niksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
Nog 1 minuut. Ben benieuwd of er via de livestream wat te zien zal zijn
Helaas. Gelukkig heb ik morgenavond ook tijd![]()
![]()
Dus je hebt nu alleen dit in beeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:33 schreef Frey het volgende:
Dus je hebt nu alleen dit in beeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je hebt nu alleen dit in beeld?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dus je hebt nu alleen dit in beeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jij zit daar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:35 schreef milaya het volgende:
[ afbeelding ]
Dilan, Everon en Marly hebben er duidelijk zin in.![]()
vind je dat dan niet kut?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef milaya het volgende:
[..]
Nee, is van internetIk ga naar de show van morgen.
Als straks bekend is alles, en dan is het voor jou geen verrassing meer
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2013 19:39:55 ]![]()
Ik ga zo ook van fora af en ik kijk ook geen tv vanavondquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je dat dan niet kut?
Als straks bekend is alles, en dan is het voor jou geen verassing meer![]()
![]()
Als iemand die nu daar is zo vriendelijk is om het met ons te delenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:36 schreef fotostarter het volgende:
Ok, dus vanavond weten we zeker wie dood is?![]()
![]()
Heb alle dingen die info verzamelen open staan. Dus er zal zo wel iets binnen druppelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Als iemand die nu daar is zo vriendelijk is om het met ons te delen![]()
![]()
Als nina dood is dan zou er een strijd kunnen ontstaan tussen noud en mike zoals in atwt met dusty en craig..
Pfffff zit nu mezelf moed in te praten door verhaallijnen te verzinnen![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:54 schreef fotostarter het volgende:
Laat Nina maar knallen met die wallen. Vadsige mopshondThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe ik al twee weken.. Noud en Wiet die samenkomen, Mike die volledig vaderschap krijgt, Ludo en Maxime uit op wraak, Ludo wordt in de armen van Julia gedreven wat Janine jaloers maakt, Maxime in depressie wat eindigt in een nieuwe relatie, Lucas in de problemen met Menno en ook met Ludo na het telefoontje ETC ETC. Bij Mike houdt het na het verdacht maken van heel Meerdijk op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef qwerty-nl het volgende:
Als nina dood is dan zou er een strijd kunnen ontstaan tussen noud en mike zoals in atwt met dusty en craig..
Pfffff zit nu mezelf moed in te praten door verhaallijnen te verzinnen![]()
Iemand op facebook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat maar... Volgens mij gewoon onzin aangezien ze de aflevering volgens mij pas op het eind laten zien.
[ Bericht 8% gewijzigd door qwerty-nl op 23-08-2013 21:15:45 ]![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:18 schreef flanken het volgende:
Wat een zooitje bij gtst facebook ze zeggen dat Laura dood is. die sporen echt niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:18 schreef flanken het volgende:
Wat een zooitje bij gtst facebook ze zeggen dat Laura dood is. die sporen echt niet![]()
![]()
![]()
De oudste boom van Meerdijk was wel ziek..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:18 schreef flanken het volgende:
Als Mike blijft leven, en de Rozenboom blijft in zijn handen, en Laura blijft ontslagen (want dat was ze toch?), dan heeft zij ook geen enkele waarde meer in de serie. Dan kan ze inderdaad beter dodelijk ziek worden en ook komend seizoen afscheid nemen.![]()
Samenwerken met Lorena op de hotel terug te krijgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:31 schreef PG18 het volgende:
Als Mike blijft leven, en de Rozenboom blijft in zijn handen, en Laura blijft ontslagen (want dat was ze toch?), dan heeft zij ook geen enkele waarde meer in de serie. Dan kan ze inderdaad beter dodelijk ziek worden en ook komend seizoen afscheid nemen.![]()
En Natuurlijk Noud steunen met zijn verlies van zijn vrouw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:31 schreef PG18 het volgende:
Jij komt zeker gewoon even langs om je zegje te doen, of niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:08 schreef ChilllayD het volgende:
Huh zijn jullie wel wakker? Dat is allang al bekend lol.
Ja!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja!Ik wist het! OMG NEE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan me niet voorstellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Of was jouw reactie serieus?![]()
Nee, sorry dat ik het niet kon latenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Of was jouw reactie serieus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef fotostarter het volgende:
NOESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou, hier loopt alles vol met Mike.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen die autisten 2 afleveringen te zien, en worden ze verdeeld in groepen?
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou, hier loopt alles vol met Mike.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou, hier loopt alles vol met Mike.
![]()
![]()
Dames en heren, het staat 2-2. Hartelijk welkom bij de GTST live TOTO, ik ben uw presentator, Reinout Oerleknoert.
LAAT HET INZETTEN BEGINNEN, WIE ZET IN EN WINT, WIE ZET IN EN VERLIEST?
Het staat momenteel 2 tegen 2 voor zowel Stampvoetje als Brandbelg!Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Op de website van de Telegra(a)ftak staat het volgende:Maar ja, of dit nu de waarheid is...quote:Fatale sprong GTST-personage uitgelekt
Van onze redactie
AMSTERDAM - Over anderhalve week begint seizoen 24 van Goede Tijden Slechte Tijden, maar vandaag is uitgelekt welk GTST-personage de fatale parachutesprong maakt..
Louis Talpe, die de rol van Mike Brandts speelt, is degene die de zomercliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden niet overleefd. Dit schrijven fans die aanwezig zijn op het jaarlijkse ‘GTST Live event’, op Twitter.
Louis verlaat na ruim anderhalf jaar de serie om zich meer te concentreren op andere projecten. Marly van der Velden is hierdoor automatisch te zien in het 24ste seizoen van GTST.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dames en heren, het staat 2-2. Hartelijk welkom bij de GTST live TOTO, ik ben uw presentator, Reinout Oerleknoert.
LAAT HET INZETTEN BEGINNEN, WIE ZET IN EN WINT, WIE ZET IN EN VERLIEST?
Het staat momenteel 2 tegen 2 voor zowel Stampvoetje als Brandbelg!![]()
![]()
![]()
![]()
Degenen die op twitter het hardst schreeuwen zitten gewoon thuis op de bank.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
Op de website van de Telegra(a)ftak staat het volgende:
[..]
Maar ja, of dit nu de waarheid is...![]()
![]()
Hopen dat het alsnog Nina is.. misschien moeten ze wel twitteren dat het Mike is?![]()
En moeten mensen die erheen gaan niet iets tekenen van stilhouding tot de aflevering? Was vorig jaar toch wel zo..PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Moeten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef MagicTheo het volgende:
Hopen dat het alsnog Nina is.. misschien moeten ze wel twitteren dat het Mike is?![]()
En moeten mensen die erheen gaan niet iets tekenen van stilhouding tot de aflevering? Was vorig jaar toch wel zo..
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:07 schreef md89 het volgende:
[..]
Degenen die op twitter het hardst schreeuwen zitten gewoon thuis op de bank.![]()
Nja moeten, ik bedoel dat ze ons op een verkeerd spoor zouden kunnen zetten...quote:PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Lukt niet. Iedereen heeft twitter facebook hyves(?) dus dat lekt zo naar buiten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef MagicTheo het volgende:
En moeten mensen die erheen gaan niet iets tekenen van stilhouding tot de aflevering? Was vorig jaar toch wel zo..
Ik ga er vanuit dat het toby is.
En nu ga ik me helemaal klem zuipen.![]()
![]()
Ik las idd wel op twitter van een aantal die echt aanwezig waren dat ze niks mochten zeggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef MagicTheo het volgende:
En moeten mensen die erheen gaan niet iets tekenen van stilhouding tot de aflevering? Was vorig jaar toch wel zo..![]()
Proost!! Ik do met je meequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lukt niet. Iedereen heeft twitter facebook hyves(?) dus dat lekt zo naar buiten.
Ik ga er vanuit dat het toby is.
En nu ga ik me helemaal klem zuipen.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Ben benieuwd, en dat van Rik is wel mooi bedacht op de motorPS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Rik kwam op zijn motor![]()
![]()
Oké nog één keer voordat de regen van reacties gaat beginnen. ALS het Mike is, is GTST heeeeel erg dom. Nog een half uur mensen...![]()
Als het Mike is dan kijk ik na de eerste aflevering voorlopig alleen weer shorties.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dus ze kunnen het nog helemaal niet weten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef luftersel het volgende:
Oké nog één keer voordat de regen van reacties gaat beginnen. ALS het Mike is, is GTST heeeeel erg dom. Nog een half uur mensen...![]()
[quote]Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef luftersel het volgende:
Oké nog één keer voordat de regen van reacties gaat beginnen. ALS het Mike is, is GTST heeeeel erg dom. Nog een half uur mensen...
Als ik twitter een beetje bekijk... is gtst heeeeel erg dom.![]()
![]()
Holy shit, zie die parachute op het podium liggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Rik kwam op zijn motorZe reënacten de laatste scène
![]()
![]()
Nee precies! Haha, die foto van Rik die kwam die werd denk ik genomen toen de aflevering ging beginnen. (ik zit gewoon thuis hoor)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dus ze kunnen het nog helemaal niet weten?![]()
geheimhouding moeten ze tekenen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef MagicTheo het volgende:
En ze hebben daar wel bereik![]()
![]()
Ik zeg je (ik speculeer): ze hebben de laatste scène live overgedaan en starten DÁÁR de aflevering.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee precies! Haha, die foto van Rik die kwam die werd denk ik genomen toen de aflevering ging beginnen. (ik zit gewoon thuis hoor)Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Had toch een mannetje moeten sturen om daar stiekem mee te kijken en alles door te geven.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Is Paul nog niet vrij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef Frey het volgende:
Had toch een mannetje moeten sturen om daar stiekem mee te kijken en alles door te geven.
Er lekt heus wel iets. Als je alleen al al die flitsers op die foto ziet. Iedereen staat met een mobiel. Dus die data staat zo op het webquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef Frey het volgende:
Had toch een mannetje moeten sturen om daar stiekem mee te kijken en alles door te geven.![]()
Druk met haar Sektequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:19 schreef luftersel het volgende:
Waar is de alles voorspellende Laura als je haar nodig hebt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: