Als Monica de parachute van Bing door knipt is niet handig om aangifte te doen. Grote kans dat hij wordt opgepakt wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:33 schreef Maartel het volgende:
Ze zullen dus wel echt voor de voorspelbaarste optie gaan..
Mike dood, iedereen is verdacht, en uiteindelijk blijkt 't niet voor hem bedoeld te zijn geweest en is in een twist ineens Monica de dader.
Ze heeft twee pluspunten die Nina niet heeftquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Fantastische reden om iemand in een TV serie te houden inderdaad.
Tja het onverwachte zit hem dan in de dader vrees ik...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:33 schreef Maartel het volgende:
Ze zullen dus wel echt voor de voorspelbaarste optie gaan..
Mike dood, iedereen is verdacht, en uiteindelijk blijkt 't niet voor hem bedoeld te zijn geweest en is in een twist ineens Monica de dader.
Je gaat alleen maar meer hopen dat het toch Nina is. Zolang niks definitief is, is er hoop. Hoe klein de kans ook is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
http://1-goede-tijden-sle(...)UhSjBpR9MrE.facebook
Wat zal het dan een domper voor je zijn als straks alsnog blijkt dat Nina het slachtoffer isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat ben ik blij met de dood van Mike
Ik had gezien op messenger nieuws dat Veronica heeft uitgelekt wie dood is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat zal het dan een domper voor je zijn als straks alsnog blijkt dat Nina het slachtoffer is
Da's complete onzin: Veronica heeft (net als de TV Film-gids) gewoon de nieuwe spoilers gepubliceerd op de juiste data. In die spoilers worden de namen Nina en Mike overigens helemaal niet genoemd, maar uit sommige zinnen zou je kunnen opmaken dat Mike het slachtoffer is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik had gezien op messenger nieuws dat Veronica heeft uitgelekt wie dood is.
Wordt er üperhaupt een springer genoemd?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Da's complete onzin: Veronica heeft (net als de TV Film-gids) gewoon de nieuwe spoilers gepubliceerd op de juiste data. In die spoilers worden de namen Nina en Mike overigens helemaal niet genoemd, maar uit sommige zinnen zou je kunnen opmaken dat Mike het slachtoffer is.
Ohw mag ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Da's complete onzin: Veronica heeft (net als de TV Film-gids) gewoon de nieuwe spoilers gepubliceerd op de juiste data. In die spoilers worden de namen Nina en Mike overigens helemaal niet genoemd, maar uit sommige zinnen zou je kunnen opmaken dat Mike het slachtoffer is.
Neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Wordt er üperhaupt een springer genoemd?
Liever Prinses Stampvoetje dan "Chop Chop" Mike, maar ik ga er vooralsnog van uit dat die laatste de klos isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohw mag ookThanks
. Nja als Nina de serie uitgaat vind ik het ook niet erg.
Ludo werd na zijn terugkeer een paar weken niet genoemd.quote:
Prinses stampvoetje heeft van alles al meegemaakt. Van invalide tot psyco, nu wel tijd om de pijp uit te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Liever Prinses Stampvoetje dan "Chop Chop" Mike, maar ik ga er vooralsnog van uit dat die laatste de klos is
Precies! En daarnaast heeft Mike nog enkele verhaallijnen openstaan (strijd om De Rozenboom, ouderschap van Nola, eventuele relatie met Sjors), terwijl Nina... Tja, wat was haar laatste noemenswaardige verhaallijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Prinses stampvoetje heeft van alles al meegemaakt. Van invalide tot psyco, nu wel tijd om de pijp uit te gaan.
Ja true, of Mike die Rikki effe kiert ofzo, nog genoeg wat kan gebeuren. Ik voorzie zelfs een relatie met Aysen xd. Lekker relschopper. Enige leuke was vorig jaar die explosie dat Nick 'm peerde en Nina de lul was. Maar verder... Ik zou Rik nog wel een keer een mooie actie zien maken met zijn motor. Heeft die gozer nu opeens niks meer ofzo ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies! En daarnaast heeft Mike nog enkele verhaallijnen openstaan (strijd om De Rozenboom, ouderschap van Nola, eventuele relatie met Sjors), terwijl Nina... Tja, wat was haar laatste noemenswaardige verhaallijn?
En de steiger.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies! En daarnaast heeft Mike nog enkele verhaallijnen openstaan (strijd om De Rozenboom, ouderschap van Nola, eventuele relatie met Sjors), terwijl Nina... Tja, wat was haar laatste noemenswaardige verhaallijn?
Een relatie met Aysen heb ik al eens eerder geopperd, lijkt mij ook wel tof om te zien. Frits en Martine werkte ook heel goed, dus als de schrijvers een beetje hun best doen... Oh nee, dat doen ze nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja true, of Mike die Rikki effe kiert ofzo, nog genoeg wat kan gebeuren. Ik voorzie zelfs een relatie met Aysen xd.
Nou, Rik kwam in de zomercliff op zijn motor "aanscheuren" op het vliegveldquote:Lekker relschopper. Enige leuke was vorig jaar die explosie dat Nick 'm peerde en Nina de lul was. Maar verder... Ik zou Rik nog wel een keer een mooie actie zien maken met zijn motor. Heeft die gozer nu opeens niks meer ofzo ?
Staat zelfs in zijn bio op de site.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Denk je echt dat Rohan en zijn kornuiten dat nog weten?
Rikki terug naar Sjoerd ? Och jezus dan gaan ze weer naar de rechter en krijg je weer dat hele gezemmel zemmer zagbhe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een relatie met Aysen heb ik al eens eerder geopperd, lijkt mij ook wel tof om te zien. Frits en Martine werkte ook heel goed, dus als de schrijvers een beetje hun best doen... Oh nee, dat doen ze niet
En Rikki gaat sowieso terug naar Sjoerd, dat is overduidelijk
[..]
Nou, Rik kwam in de zomercliff op zijn motor "aanscheuren" op het vliegveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |